Citat:
Ursprungligen postat av
intenu
Är ni verkligen säkra på att det är GY?
Mina uppgifter säger annat (”annan brorsa”), R@mi* J@h@*giri. Också arvoden på 7.5m, toppmäklare under flera år fastighetsbyrån. Nu driver han annat mäkleri men intressant nog står han på deras hemsida som endast VD och ej reg. fastighetsmäklare som sin kompanjon... inte heller någon licens längre enligt FMI’s register..
Vi får väl vänta och se när åtal väcks helt enkelt!
*=n
Jag tolkade som du o Rami har koppling på Matouk - de här är två toppmäklare som numera alt på
sista tiden jobbat ihop - Rami har "alltid" bott i hässelby där han är uppvuxen - nu talar vi om företag
o företagare - jag påstår inte att någon av dessa två gjort oegentliga saker - det låter jag andra bekräfta, jag påstår bara att baserat på tidningsartikeln skulle det kunna vara dessa.
Rami var toppmäklare två år i rad o mäklarbyrå kopplad på Swedebank - men det måste inte vara han i det här fallet ändå men det skulle kunna vara
Skulle vilja skjuta in en annan fråga - har man mäklarfirma bestämmer man över allt man får in,
men om man jobbar som anställd hur mycket får man - t ex Rami drog in 7 mkr i provisar på Swedebanks fastighetsbyrå - som egen har han 7 mkr att hantera efter önskemål o behov-
men hur mycket har han gissningsvis fått i lön det året?