2021-02-16, 22:40
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Så varför hamnar han där?

En sak som du fanimej ska inse är att när din polare går på en dejt, så vill tjejen att han ska lyckas!
Hon vill att han ska svepa med henne. Hon kommer testa honom på vägen eftersom hon inte vill ha en snubbe som börjar gråta första gången de blir osams. Hon vill gärna ha en snubbe som försvarar henne om det kommer fram nån dryg douchebag på krogen.
Om han inte klarar att nån retas med honom på första dejten så varför ska hon nöja sig med den killen??
Däremot, så har hon fanimej ansträngt sig inför dejten, hon har köpt splitternya trosor och hoppas att han ska vara rätt för henne.
Tror du nåt annat så tror du fel.

Du har rätt i att du inte går från oskuld till hunk på en helg, men ett steg i taget och fortsätt jobba och ansträng dig, för annars så kommer du aldrig få nåt...

Det är just det här som är grejen. Tjejer blir inte intresserad av killar som anstränger sig, tvärtom. Har en tjejbekant och hennes dröm är en snygg kille som är ointresserad av henne. Ja hon har sagt det ordagrannt
Citera
2021-02-16, 22:43
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Skämtar du med mig?

Det är ju därför du sitter hemma och runkar, för att du tror att världen ser ut så.

Det stämmer inte.
Visst, det hjälper att va snyggast på krogen men det är bara en tjej och en kille som är snyggast.

Har du aldrig träffat en tjej som varit askul, haft grym utstrålning och varit riktigt nice men inte varit snyggast?
Det finns ju massor med såna, både tjejer och killar.

Men kom igen. Så enligt ditt sätt att se på det ska alla dissar ses som ett shit-test? Tjejer dissar killar de tycker är fula hela tiden.
Citera
2021-02-16, 22:43
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Det är just det här som är grejen. Tjejer blir inte intresserad av killar som anstränger sig, tvärtom. Har en tjejbekant och hennes dröm är en snygg kille som är ointresserad av henne. Ja hon har sagt det ordagrannt

Dream big - go for safe and easy?
Citera
2021-02-16, 22:45
Medlem
Citat:

Du fattar ju förfan ingenting.

Varför tror du att hon tycker det?

Det är ju för att en sån kille blir intressant i hennes ögon, men jag kan garantera dig att hon flera ggr gått hem med ett kvart i treragg oxå, eftersom den där ointresserade ofta går hem med nån annan än henne.
Citera
2021-02-16, 22:46
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Dream big - go for safe and easy?

Jo hon har gått för mer "normala" killar flera gånger. Vet inte hur många gånger, men efter ett tag tar det ändå slut på hennes initiativ vad jag förstått. Vet såklart inte exakt varför men så är det.
Citera
2021-02-16, 22:48
Medlem
Citat:
Men kom igen. Så enligt ditt sätt att se på det ska alla dissar ses som ett shit-test? Tjejer dissar killar de tycker är fula hela tiden.

Nej.

Det vore ju helt sjukt om alla ville ha alla jämt.

Även killar dissar tjejer hela tiden, har du missat den delen?
Citera
2021-02-16, 22:50
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Du fattar ju förfan ingenting.

Varför tror du att hon tycker det?

Det är ju för att en sån kille blir intressant i hennes ögon, men jag kan garantera dig att hon flera ggr gått hem med ett kvart i treragg oxå, eftersom den där ointresserade ofta går hem med nån annan än henne.

Kvar i treragg som "kämpat" för henne så? Klart är iaf att hon inte går hem med någon ful snubbe iaf, men såklart hon gillar killar som tar kontakt med henne istället för att sitter tyst i ett hörn, det är ju självklart.
Citera
2021-02-16, 22:52
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Nej.

Det vore ju helt sjukt om alla ville ha alla jämt.

Även killar dissar tjejer hela tiden, har du missat den delen?

Nej, jag har inte missat den delen.
Citera
2021-02-16, 22:53
Medlem
Citat:
Kvar i treragg som "kämpat" för henne så? Klart är iaf att hon inte går hem med någon ful snubbe iaf, men såklart hon gillar killar som tar kontakt med henne istället för att sitter tyst i ett hörn, det är ju självklart.

Hon har garanterat panik-dragit hem nån ful snubbe som hon skäms så mkt över att hon aldrig skulle berätta det för nån.

Men du får ju gärna fortsätta leva i tron att vissa aldrig får ligga pga utseendet.
Citera
2021-02-16, 22:58
Medlem
Citat:
Nej, jag har inte missat den delen.

Du får inte inte ligga för att du är ful.
Du får inte ligga för att du utstrålar nervositet, fumlighet, avsaknad av självkänsla och självförtroende och inte är trygg i dig själv. Det mest troliga är att du inte ens försöker få ligga utan sitter kvar i hörnet och tittar på folk och dricker öl.

That's why...
Två totalt skilda saker.
Senast redigerad av Bruz-Lee 2021-02-16 kl. 23:00.
Citera
2021-02-16, 23:00
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Hon har garanterat panik-dragit hem nån ful snubbe som hon skäms så mkt över att hon aldrig skulle berätta det för nån.

Men du får ju gärna fortsätta leva i tron att vissa aldrig får ligga pga utseendet.

Och hur kul är det att vara den snubben? Den som hon skäms över. Såklart folk får ligga, men menar det ska mycket till om en snygg tjej går hem med en ful kille. Tror de flesta tjejer om de ens vill ligga, hellre går hem ensamma faktiskt.
Citera
2021-02-16, 23:03
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Du får inte inte ligga för att du är ful.
Du får inte ligga för att du utstrålar nervositet, fumlighet, avsaknad av självkänsla och självförtroende och inte är trygg i dig själv. Det mest troliga är att du inte ens försöker få ligga utan sitter kvar i hörnet och tittar på folk och dricker öl.

That's why...
Två totalt skilda saker.

Alltså nu har jag en kk så jag vet inte ens varför vi snackar om mig här. Självklart får den kille som tar mer initiativ ligga mer jämfört med den som sitter i ett hörn och glor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in