En person har skadats i en misstnkt skottlossning i centrala Sundbyberg.
Enligt uppgifter till Aftonbladet letar polisen efter en stulen vit Prius som kan vara inblandad.
Sjlva hndelsen ska ha intrffat utomhus, sen har mlsgaren tagit sig till en restauranglokal, sger sa Wallentin, Stockholmspolisen.
Nr jag stod och blickade ut ver mina domner hr i Lilla Alby och spanade p diverse blljus som for frbi s sg jag en filur som verkligen lgade igenom bostadskvarteren, innergrd till innergrd.
Knappast en motionr d han sprang som en skllad iller i spikskor. S som han for br ngon annan ha sett denne mrkkldde herre ocks tnker jag.
Frn Swedbank-kontoret i riktning mot tritonvgen och OK/Q8 i samma veva som blljusen kte i andra riktningen.
Nr jag stod och blickade ut ver mina domner hr i Lilla Alby och spanade p diverse blljus som for frbi s sg jag en filur som verkligen lgade igenom bostadskvarteren, innergrd till innergrd.
Knappast en motionr d han sprang som en skllad iller i spikskor. S som han for br ngon annan ha sett denne mrkkldde herre ocks tnker jag.
Frn Swedbank-kontoret i riktning mot tritonvgen och OK/Q8 i samma veva som blljusen kte i andra riktningen.
Tuletorget r lugnt normalt sett ngra restauranger, sen finns det 1-2 alkis hak, men brukar vara lugnt dr med frutom vanliga g hem fylle snacket.
Men nstan aldrig nn form av brk.
Hela torget r avsprrat, men dom tungt bevpnande poliserna verkar som dom kte hrifrn.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!