2021-02-16, 19:44
Medlem
Garderobs avatar
Fyra fem skott och en kille som sprang frbi SATS p Tulegatan i Sundbyberg. Massor av vittnen. Men till vad? Vad hnde innan?
Citera
2021-02-16, 20:21
Moderator
v50s avatar
En person r skadad enligt Aftonbladet
Citat:
En person har skadats i en misstnkt skottlossning i centrala Sundbyberg.
Enligt uppgifter till Aftonbladet letar polisen efter en stulen vit Prius som kan vara inblandad.
Sjlva hndelsen ska ha intrffat utomhus, sen har mlsgaren tagit sig till en restauranglokal, sger sa Wallentin, Stockholmspolisen.
https://www.aftonbladet.se/senasteny...-skottlossning
Citera
2021-02-16, 20:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
r inte det dr ett hyffsat OK omrde?
Citera
2021-02-16, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Jo,men snart r hela dj stockholm en no-go-zoon.....
Citera
2021-02-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd

Jora, normalt inga konstigheter varken dag eller natt att rra sig dromkring.
Citera
2021-02-16, 20:29
Medlem
Lugnt p platsen.
Citera
2021-02-16, 20:31
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Lugnt p platsen.
Beror p vad du menar med lugnt. Massor av poliser, polisbilar, pressfotografer och avsprrning.
Citera
2021-02-16, 20:33
Medlem
Nr jag stod och blickade ut ver mina domner hr i Lilla Alby och spanade p diverse blljus som for frbi s sg jag en filur som verkligen lgade igenom bostadskvarteren, innergrd till innergrd.

Knappast en motionr d han sprang som en skllad iller i spikskor. S som han for br ngon annan ha sett denne mrkkldde herre ocks tnker jag.

Frn Swedbank-kontoret i riktning mot tritonvgen och OK/Q8 i samma veva som blljusen kte i andra riktningen.
Citera
2021-02-16, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garderob
Beror p vad du menar med lugnt. Massor av poliser, polisbilar, pressfotografer och avsprrning.

Aa det r lugnt. Inget brk osv p plats.

Sg 3-4 polis bilar bara.
Citera
2021-02-16, 20:34
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casp
Nr jag stod och blickade ut ver mina domner hr i Lilla Alby och spanade p diverse blljus som for frbi s sg jag en filur som verkligen lgade igenom bostadskvarteren, innergrd till innergrd.

Knappast en motionr d han sprang som en skllad iller i spikskor. S som han for br ngon annan ha sett denne mrkkldde herre ocks tnker jag.

Frn Swedbank-kontoret i riktning mot tritonvgen och OK/Q8 i samma veva som blljusen kte i andra riktningen.
Har du kontaktat polisen om dessa iakttagelser?
Citera
2021-02-16, 20:37
Medlem
okok1s avatar
AB:
Citat:
En person har skadats i en misstnkt skottlossning i centrala Sundbyberg.

Enligt uppgifter till Aftonbladet letar polisen efter en stulen vit Prius som kan vara inblandad.

Sjlva hndelsen ska ha intrffat utomhus, sen har mlsgaren tagit sig till en restauranglokal, sger sa Wallentin, Stockholmspolisen.
Citera
2021-02-16, 20:38
Medlem
Tuletorget r lugnt normalt sett ngra restauranger, sen finns det 1-2 alkis hak, men brukar vara lugnt dr med frutom vanliga g hem fylle snacket.
Men nstan aldrig nn form av brk.
Hela torget r avsprrat, men dom tungt bevpnande poliserna verkar som dom kte hrifrn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in