2021-02-15, 18:50
Medlem
CompressorVanes avatar
Det brukar vara inkörning som gäller. Kör mycket och ofta.
De blir större och man blir inte lika öm i grejen efteråt.
Citera
2021-02-15, 19:13
Medlem
halaltarzans avatar
Har också haft en sån kvinna en gång i tiden och det var så jävla tajt att det nästan var obehagligt, har för mig att hon sa att hon hade något fel i bäckenet. Skulle det kunna påverka?
Senast redigerad av halaltarzan 2021-02-15 kl. 19:28.
Citera
2021-02-16, 01:55
Moderator
Nospheratus avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2021-02-16, 19:44
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuchuJelly
Dejtar en helt fantastisk tjej. Hon är härlig, bra personlighet och jag står ut med henne i mer än en timme (sällsynt för mig). Men problemet är sexet. Hon är sjukt tajt. Det gör mer ont än nöje att ha sex. För oss både. Finns det några övningar hon kan göra så att hon blir mer slapp i fittan?

Man vill ju inte sluta dejta en bra kvinna för en tajt fitta, men sexlivet är ju en viktig del av alla förhållanden. Vad säger ni fittexperter på forumet?
Falukorvsträning?
Citera
2021-02-17, 10:43
Medlem
Citat:
Jag måste erkänna att jag är lite dålig på förspel. Brukar vilja gå down to bussiness snabbt så att säga.
Där har du med 99% sannolikhet förklaringen.
Citera
2021-02-17, 11:31
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Dejtar en helt fantastisk tjej. Hon är härlig, bra personlighet och jag står ut med henne i mer än en timme (sällsynt för mig). Men problemet är sexet. Hon är sjukt tajt. Det gör mer ont än nöje att ha sex. För oss både. Finns det några övningar hon kan göra så att hon blir mer slapp i fittan?

Man vill ju inte sluta dejta en bra kvinna för en tajt fitta, men sexlivet är ju en viktig del av alla förhållanden. Vad säger ni fittexperter på forumet?

Du kan ju vänta till hon kommer i puberteten.. Efter puberteten så passar alla fittor alla kukar så länge de är blöta..
Citera
2021-02-17, 20:06
Medlem
Testa låta henne få en orgasm först. Jag brukar bli mindre tajt efter det.
Citera
2021-02-18, 13:36
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Falukorvsträning?

Typiskt barnsliga karlar att skämta så.
Citera
2021-02-19, 01:07
Medlem
Citat:

Vad klagar du på?
Värm upp kärringen med klon!
Sen torr-chockar du henne i fisen, så hon sitter fast!
Är väl ändå en kärring vi pratar om?
Jävla ungdomar...
Citera
2021-02-19, 02:18
Medlem
GoFuckADucks avatar
Se till att få henne kåt bara så blir det nog bra.
Citera
2021-02-19, 02:33
Medlem
heffaheffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Barnolja kan du överallt. Pröva. Ofarligt.
De flesta barnoljor innehåller petrolium/mineralolja och skall 100% undvikas invärtes!!!
Citera
2021-02-19, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heffaheffa
De flesta barnoljor innehåller petrolium/mineralolja och skall 100% undvikas invärtes!!!
Har använt barnolja länge. Har även rådfrågat läkare och de har inte sett något problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in