En vagina är elastisk. Du förstår ju säkert att det är så, eftersom ett barnhuvud ska kunna passera där (nog för att det gör ont i in i h-vete, men det är i alla fall görligt).
I ett fall skulle jag säga att problemet till 99% säkerhet beror på att hon inte är tillräckligt avslappnad och upphetsad. Du säger själv att du är dålig på förspel och att du vill komma direkt till själva penetrationen. Det är en dålig idé. Förspelet får gärna vara minst lika långt som den själva penetrerande akten.
Du måste se till att hon blir avslappnad, våt och svullen (vävnaderna kring vaginan sväller när de fylls med blod vilket händer när man blir tillräckligt upphetsad).
Om du tycker det här är för jobbigt så skulle jag tipsa om att du kanske bör avstå sexuella relationer.
Om du vill ha ett seriöst svar, utan löjliga förslag som falukorvsträning etc. så ger jag gärna några råd.
Lider av samma problem som din flickvän och det är inte så roligt för oss kvinnor heller. Men försök att ta det lite chill med ordentligt förspel och uppvärmning. För min del gör det rakt av ont om något helt plötsligt körs in, utan det måste ske successivt.
Värm upp ihop med oralsex, fingrar, vibrator och sånt. Som sagt hon behöver bli rejält upphetsad, våt och att hennes slida hänger med på att det blir sex och kan vidga sig. Kokosolja är ett väldigt bra glid, som även är bra för slemhinnorna och det luktar trevligt.
Komplettera med ett bra glidmedel. Själv gillar jag heatglidmedel som blir varmt om man blåser lätt på det. Lite sånt på klitoris och andas lätt, sätter rejäl fart på grejerna!
Vid penetration så tryck inte bara in den, utan retas lite, toppknulla lite och sakta går du djupare och djupare.
Våga snacka med din tjej! Väldigt mycket löser sig med kommunikation. Kanske är hon i samma sits som mig och att det gör ont. I så fall kan hon få bedövingskräm utskrivet, som gör att det inte gör ont i början. För min del går det över efter en kort stund efter penetration, men utan rejäl uppvärmning, glid och bedövning, så skulle penetrerande sex vara omöjligt för min del.