2021-02-16, 12:38
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starkepopeye
Inga fler tips du vill bjuda på stocken?

Beror på investeringshorisont.
Citera
2021-02-16, 12:48
Medlem
Kortsiktigt & semilångt
Citera
2021-02-16, 13:11
Medlem
bajssprutans avatar
Kortsiktigt kan jag bjuda på en aktie jag har i min tramsportfölj:
Kempharm (KMPH)

Kempharm inväntar ett godkännande av sin nya ADHD-medicin serdexmetylfenidat som är en modifikation av vanligt metylfenidat. Det har en mer utdragen effekt för att förhindra missbruk.
Då slipper föräldrarna hitta de små dampbarnen frenetiskt runkandes över elloskatalogen efter att ha slukat hela burken.

Det är väl hyfsad chans att den blir godkänd, säkert större chans att det går i dass.

Lite hajp kan man alltid rida fram till den 2e Mars då domen väntas falla.

Den har allt: snabba cash, skum medtech och knarktabletter.
Senast redigerad av bajssprutan 2021-02-16 kl. 13:26.
Citera
2021-02-16, 13:16
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starkepopeye
Kortsiktigt & semilångt

Min kuk!
Citera
2021-02-16, 14:22
Medlem
Har testat vattnet med några av era tips för att få en inblick i vad det är för typ av investeringar som görs här. Imponerad av Cambi och ExpreS2ion som gav snabb utdelning (givet extremt låg DD från min egen sida), men ett par andra har väl panat ut ungefär som jag trodde.

En som jag är lite fundersam på är NTG där jag ser 100k ordrar upp och ner var och varannan minut där jag har ett kunskapsgap får man säga, är det här en viable strategi av någon listig person att ta påverka värdet med gen köpkraft eller är det här helt enkelt sedvänja på den här typen av aktie?

Gillar attityden med köpråd på detta forum så slänger in en för mig stabil investering i Intervacc som många av er säkert redan känner till frpn tidigare inlägg . Tyvärr rätt sent med det köprådet givet dagens värde men räknar ändå med fortsatt uppgång - räknar med det som lång position så lås inte upp er till er som vill köpa och sälja samma vecka.
Citera
2021-02-16, 14:43
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian9229
Har testat vattnet med några av era tips för att få en inblick i vad det är för typ av investeringar som görs här. Imponerad av Cambi och ExpreS2ion som gav snabb utdelning (givet extremt låg DD från min egen sida), men ett par andra har väl panat ut ungefär som jag trodde.

En som jag är lite fundersam på är NTG där jag ser 100k ordrar upp och ner var och varannan minut där jag har ett kunskapsgap får man säga, är det här en viable strategi av någon listig person att ta påverka värdet med gen köpkraft eller är det här helt enkelt sedvänja på den här typen av aktie?

Gillar attityden med köpråd på detta forum så slänger in en för mig stabil investering i Intervacc som många av er säkert redan känner till frpn tidigare inlägg . Tyvärr rätt sent med det köprådet givet dagens värde men räknar ändå med fortsatt uppgång - räknar med det som lång position så lås inte upp er till er som vill köpa och sälja samma vecka.

Vad kul, när klev du in i Expres2Ion? Tyvärr har det letat sig hit många dagsländor som vill göra några snabba procent och sedan dra vidare. Expres2Ion är en gammal långliggar-rek, ett par andra har även rekat bolaget tidigare också.

Jag tänkte för nöjets skulle påvisa två s.k. pajasar som svarade hånfullt på min REK.

Mitt originalinlägg: (FB) Veckans Aktietips!

Pajas 1: (FB) Veckans Aktietips!

Pajas 2:
(FB) Veckans Aktietips!

Låt oss nu skratta lite tillbaka - HA HA HA
Citera
2021-02-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Vad kul, när klev du in i Expres2Ion?

Förra veckan dessvärre så kan inte se mig som en O.G. men hängde iallafall med på spurten. Den affären tillsammans med Cambi lyfter min Flashback portfölj.

Kartlägger lite köpråd från olika forum just nu så har inga betydande summor med i spelet dessvärre i det här fallet, men det är kul att se procentuella förändringar i positiv bemärkelse oavsett.
Citera
2021-02-16, 15:30
Medlem
Citat:
Vad kul, när klev du in i Expres2Ion? Tyvärr har det letat sig hit många dagsländor som vill göra några snabba procent och sedan dra vidare. Expres2Ion är en gammal långliggar-rek, ett par andra har även rekat bolaget tidigare också.

Jag tänkte för nöjets skulle påvisa två s.k. pajasar som svarade hånfullt på min REK.

Mitt originalinlägg: (FB) Veckans Aktietips!

Pajas 1: (FB) Veckans Aktietips!

Pajas 2:
(FB) Veckans Aktietips!

Låt oss nu skratta lite tillbaka - HA HA HA
Är det dumt att investera nu, eller är kursen för hög? Tack!
Citera
2021-02-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slevinlucky
SOS Ltd, kineniskt företag som minar kryprovalutor.

Någon som ryggade?
Citera
2021-02-16, 16:35
Medlem
johnthedickholmess avatar
Hur gör ni med Genovis? Nere på 45.7 nu. Nere och nosade på 45.2 ett tag. -3.58% idag. Väntar ni in stängning innan ni lägger order. Funderar på större volym. Lär ju öppna starkt imorgon.
Citera
2021-02-16, 17:19
Medlem
Tänkte bara slänga in ett litet tack till alla här egentligen!

Började min aktieresa med Avanza Auto. Jag slängde in en medelsvensson månadslön och lät dom ligga, på några månader genererade den en 2,88% vinning... Tidigt december 2019 så bestämde jag mig för att ta saken i egna händer och och fann mitt till just detta forum. Jag gick in dagligen för att kolla rekar och googla runt på företagen för att sedan investera i dom jag kände kunde vara något.

Sedan dess har min portfölj ökat med 172%.

Så tack tilll er alla för att ha fått upp mitt intresse aktier!🙌🏻
Citera
2021-02-16, 17:20
Medlem
oscvics avatar
Citat:
Beror på investeringshorisont.

Har du några aktietips på lång sikt? Eller är din kuk lång med?

Grymma tips du har gett hittills iallafall, trots att jag inte ryggat alla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in