2021-01-22, 19:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatBlackCock
Trump är inte fascist säger Henrik Arnstad i ETC
https://www.etc.se/utrikes/darfor-sk...JQSqQbu2sJpBW4

Vilka vi? Är han nere på ETC nivå nu herr Arnstad. Dröjer väl inte länge innan han får be om bidrag efter ingen längre vill höra om hans tokigheter.
Citera
2021-02-16, 14:20
Medlem
AVSLÖJAR: Arnstads vän våldtog småbarn i flera år – föreläste om nordisk våldtäktskultur

Ojdå.

Jag förmodar att Arnstad föredrar att umgås med sådana människor än med SD:are.
Citera
2021-02-16, 14:34
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
AVSLÖJAR: Arnstads vän våldtog småbarn i flera år – föreläste om nordisk våldtäktskultur

Ojdå.

Jag förmodar att Arnstad föredrar att umgås med sådana människor än med SD:are.

Det där är väl lite långdragen koppling och försök till att skapa rubrik?
Citera
2021-02-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Jag tycker de verkar ha fog för det.

Han var revisor i den bågskytteklubb där Arnstad är firmatecknare och kassör. "Enligt uppgifter baserat på aktivitet i sociala medier ska Arnstad och Bertell även vara vänner på ett personligt plan."

Arnstad fick frågan om han ville kommentera uppgifterna, men återkom då inte. Om han inte hade varit personlig vän med honom hade han ju bara kunnat säga (till Samnytts reporter, eller på ett eget sociala medier-konto): "Jag är inte vän med den här personen och har endast haft ytligt kontakt med honom då han var revisor i bågskytteklubben jag är med i." Om det varit fallet hade det funnits väldigt goda skäl att gå ut och säga det.
Citera
2021-02-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ja faktiskt. Dem har ju inte varit partners. Att inte ha någon form av kontakt med pedofiler, hur kan man garantera det? Tyvärr är dem ju mitt ibland oss.
Citera
2021-02-16, 15:56
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet

Arnstad fick frågan om han ville kommentera uppgifterna, men återkom då inte. Om han inte hade varit personlig vän med honom hade han ju bara kunnat säga (till Samnytts reporter, eller på ett eget sociala medier-konto): "Jag är inte vän med den här personen och har endast haft ytligt kontakt med honom då han var revisor i bågskytteklubben jag är med i." Om det varit fallet hade det funnits väldigt goda skäl att gå ut och säga det.
Arnstad såg nog det kontaktförsöket från Samnytts sida som ett fascistiskt mordförsök mot honom och han kurar nog i detta nuet bakom en soffa med skyddsväst på och långbågen i högsta hugg.
Citera
2021-02-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
Arnstad såg nog det kontaktförsöket från Samnytts sida som ett fascistiskt mordförsök mot honom och han kurar nog i detta nuet bakom en soffa med skyddsväst på och långbågen i högsta hugg.

Ja, han fruktar det värsta just nu.

Citat:
Henrik Arnstad
@arnstad 7h
Nästa år kan Sverige bli en fascistisk diktatur. And we seem to be kinda fine with it?
Citera
2021-02-16, 20:59
Medlem
Rasseltasss avatar
Citat:
Maths Bertell har uppenbarligen använt sig av progressiva idéer och åsikter som en sorts rustning för att dölja sin verkliga personlighet som alltså inkluderar sadistisk pedofili. Det är intressant att Henrik Arnstad känner sympatier för denna man. Förmodligen är det just Bertells förmåga att dölja en motbjudande karaktär med ett noga utmejslat åsiktspaket som attraherat.
Citera
2021-02-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Maths Bertell har uppenbarligen använt sig av progressiva idéer och åsikter som en sorts rustning för att dölja sin verkliga personlighet som alltså inkluderar sadistisk pedofili. Det är intressant att Henrik Arnstad känner sympatier för denna man. Förmodligen är det just Bertells förmåga att dölja en motbjudande karaktär med ett noga utmejslat åsiktspaket som attraherat.
Upp till bevis! Hur mycket man än ogillar människan så bör vi agera hederligt.
Citera
2021-03-04, 08:03
Medlem
Dofternas avatar
Arnstad ska enligt säkra källor ha flörtat och stött på en tjej som är SDare rätt nyligen. Då vet vi iaf att han fortfarande är strejt.

Källa: den utvalda själv.
Citera
2021-03-04, 08:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Arnstad ska enligt säkra källor ha flörtat och stött på en tjej som är SDare rätt nyligen. Då vet vi iaf att han fortfarande är strejt.

Källa: den utvalda själv.

Varför offrade hon inte sig för laget så att vi kunde fått en smaskig Arnstad-historia?
Citera
2021-03-04, 08:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Varför offrade hon inte sig för laget så att vi kunde fått en smaskig Arnstad-historia?

Fråga henne. Hon finns i kommentarsfältet till Arnstads senaste krönika hos ETC. Ligger öppet på Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in