2021-02-16, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cofi
Va? Vet inte om du var ironisk, men jag tänker tvärtom. Phillip är nog högljudd med sina skratt. Men han här glad och hans glädje smittar av sig. Linnea håller sig nog undan.

Jag tycker det där med bagare är lite skumt ändå. Varför har inte Phillip styrt upp alla bakuppdrag som misslyckats? Surdeg, knäckebröd och rånen? Inget har väl lyckats vad jag kommer på.
Men han kanske bara jobbar vid någon maskin som gör limpor. Kan någon annan i tråden förklara vad för sorts bagare han kan vara?
Samma tanke slog mig oxå.
Vet egentligen inte vad han åstadkommit på dessa 5 veckor i arbete.
Citera
2021-02-16, 08:52
Medlem
Jävlar va fin kropp Jennifer har, sen har hon något mer jag inte kan sätta fingret på. Hon är inte den vackraste man sett, men hon har charm och verkar mysig
Citera
2021-02-16, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jävlar va fin kropp Jennifer har, sen har hon något mer jag inte kan sätta fingret på. Hon är inte den vackraste man sett, men hon har charm och verkar mysig

Kan vara hennes muskulösa ben i kombination med rådjursögon. Söt och sexig. Karin är en riktig bit, både lår, rumpa och bröst men inte vacker direkt
Citera
2021-02-16, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Kan vara hennes muskulösa ben i kombination med rådjursögon. Söt och sexig. Karin är en riktig bit, både lår, rumpa och bröst men inte vacker direkt

Det är möjligt, Karin ser också bra ut, ingen av dom är fula. Man skulle ju kunna hålla dom i handen offentligt på stan
Citera
2021-02-16, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cofi
Jag tycker det där med bagare är lite skumt ändå. Varför har inte Phillip styrt upp alla bakuppdrag som misslyckats? Surdeg, knäckebröd och rånen? Inget har väl lyckats vad jag kommer på.
Men han kanske bara jobbar vid någon maskin som gör limpor. Kan någon annan i tråden förklara vad för sorts bagare han kan vara?

Ja, jag undrar detsamma. Han är aldrig i köket och hjälper till med bakuppdragen. Väldigt märkligt!
Citera
2021-02-16, 11:58
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossa-nova
Om Phillip är bagare, borde han väl ha ganska bra koll på vad brödlimpor väger?!?
Jag tänkte att detta tar han enkelt, för nog borde en bagare ha koll att en brödlimpa väger ca 800 g (Skogaholmslimpa 775g) och detta var ett mer kompakt bröd och vägde därför mer.

Kanske han inte ville bli storbonde och därför skrev så låg vikt, men ändå vann?
Eller så missuppfattade han och tänkte det var endast ett bröd, de skulle uppskatta vikten på.
Citera
2021-02-16, 12:19
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är möjligt, Karin ser också bra ut, ingen av dom är fula. Man skulle ju kunna hålla dom i handen offentligt på stan

Nog ser Karin jävligt bra ut (kolla hennes senaste bild på Instagram). Dock verkar hon vara lite av en bitch. Där tappar hon ju lite poäng direkt.
Citera
2021-02-16, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Nog ser Karin jävligt bra ut (kolla hennes senaste bild på Instagram). Dock verkar hon vara lite av en bitch. Där tappar hon ju lite poäng direkt.

Ok. Ja då är hon inget att ha.
Citera
2021-02-16, 12:38
Medlem
Skogswalds avatar
Robin och Malin är så himla fina ihop.
Dom borde bli ett par in real-life.
Citera
2021-02-16, 13:03
Medlem
Giggsys avatar
Förstekämpe:
Citera
2021-02-16, 13:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Här får du en bild på riktiga rådjursögon https://camogirl.blogg.se/2012/november/radjursogon.html

Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Åsyftar du? bilden där hon råkar göra klassiska blondin-misstaget att skymma ansiktet med telefonen, för inte kan det vara med flit att vi ska fokusera på (den fula) kroppen
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-16 kl. 13:36.
Citera
2021-02-16, 13:39
Medlem
KungPuks avatar
Varför heter människan Marie helt plötsligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in