Jag ser att många redan har dömt ut deltagarna och hävdar att det aldrig kommer bli "lika bra som förra säsongen". Ursäkta mig men starten på förra säsongen var en katastrof, deltagarna var så sjukt tråkiga och det tyckte i princip alla som yttrade sig i den här tråden då också. I min mening var säsongen överlag jävligt lam och jobbig att titta på, så ifall denna säsong blir ännu sämre har TV4 verkligen lyckats med något.
JA men god morgon alla BB Lovers
Efter en natt med lite sömn så säger jag bara starten denna säsong lovar jävligt mycket bättre än den förra, Bättre mix an deltagare känslan är att det kan bli mer drama än vad man trott på förhand.....
JA men god morgon alla BB Lovers
Efter en natt med lite sömn så säger jag bara starten denna säsong lovar jävligt mycket bättre än den förra, Bättre mix an deltagare känslan är att det kan bli mer drama än vad man trott på förhand.....
Fick inte kollat nån ting. I år ser det ut som det inte går att kolla utomlands. Provat 3 bankkort och alla får fel meddelande. Faktura går ej måste ha svensk bostadsadress. Måste vara et sätt att kolla avsnitt iallafall
Senast redigerad av EasyJoe 2021-02-16 kl. 08:12.
Fick inte kollat nån ting. I år ser det ut som det inte gå att kolla utomlands. Provat 3 bankkort och alla får fel meddelande. Faktura går ej måste ha svensk bostadsadress. Måste vara et sätt att kolla avsnitt iallafall
I facebookgruppen för Big brother finns det norrmän som frågat svenskar om dom kan betala paketet genom deras konto. Känner du ingen med svensk bokföringsadress som kan fixa det åt dig?