2021-02-16, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ingen liten smörklick judith tog till äggröran
Tänkte precis samma. Hur mycket smör kan man egentligen ha i en äggröra de där va bara för överdrivet halv smörpaketet
2021-02-16, 07:47
Medlem
varfö rhar narcos högre ljud en alla andra för? helvete vad hon skriker så jävla störande
2021-02-16, 07:48
Medlem
elimes avatar
Jag ser att många redan har dömt ut deltagarna och hävdar att det aldrig kommer bli "lika bra som förra säsongen". Ursäkta mig men starten på förra säsongen var en katastrof, deltagarna var så sjukt tråkiga och det tyckte i princip alla som yttrade sig i den här tråden då också. I min mening var säsongen överlag jävligt lam och jobbig att titta på, så ifall denna säsong blir ännu sämre har TV4 verkligen lyckats med något.
2021-02-16, 07:51
Bannlyst
Citat:
varfö rhar narcos högre ljud en alla andra för? helvete vad hon skriker så jävla störande

Det är normal samtalston för apan. Hur mår Kung Louie, negrarnas konung.
2021-02-16, 07:57
Medlem
therese tycks undra var fan hon har hamnat på för dårhus
2021-02-16, 07:57
Medlem
DjPuttes avatar
JA men god morgon alla BB Lovers
Efter en natt med lite sömn så säger jag bara starten denna säsong lovar jävligt mycket bättre än den förra, Bättre mix an deltagare känslan är att det kan bli mer drama än vad man trott på förhand.....
2021-02-16, 08:00
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
therese tycks undra var fan hon har hamnat på för dårhus

Med tanke på vem syrran till henne är så nä hon är nog van 😅
2021-02-16, 08:02
Medlem
EasyJoes avatar
Tanja från Paradise ska in ?? Man sejar ju inte nej tack 🤩
2021-02-16, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ystad-bruden

Stackars.
Varför? Tror den svarta killen känner sig utanför av inledningsavsnittet som jag bara kollat på.
2021-02-16, 08:05
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Varför? Tror den svarta killen känner sig utanför av inledningsavsnittet som jag bara kollat på.

Det var mest i början
2021-02-16, 08:07
Medlem
EasyJoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
JA men god morgon alla BB Lovers
Efter en natt med lite sömn så säger jag bara starten denna säsong lovar jävligt mycket bättre än den förra, Bättre mix an deltagare känslan är att det kan bli mer drama än vad man trott på förhand.....

Fick inte kollat nån ting. I år ser det ut som det inte går att kolla utomlands. Provat 3 bankkort och alla får fel meddelande. Faktura går ej måste ha svensk bostadsadress. Måste vara et sätt att kolla avsnitt iallafall
Senast redigerad av EasyJoe 2021-02-16 kl. 08:12.
2021-02-16, 08:10
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyJoe
Fick inte kollat nån ting. I år ser det ut som det inte gå att kolla utomlands. Provat 3 bankkort och alla får fel meddelande. Faktura går ej måste ha svensk bostadsadress. Måste vara et sätt att kolla avsnitt iallafall
I facebookgruppen för Big brother finns det norrmän som frågat svenskar om dom kan betala paketet genom deras konto. Känner du ingen med svensk bokföringsadress som kan fixa det åt dig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in