Citat:
Ursprungligen postat av
tunnelgatan
Fast för de flesta är man misslyckad om man är 30-40 år och fortfarande hänger med pundare och själv är en pundare. Vad han själv tycker är sekundärt eller saknar till och med värde.
Förr eller senare kommer verkligheten ikapp. Han kan inte hålla på så här i evigheter.
Det är väl ingen som tror att den här snubben kommer fylla 50 år eller? Inte jag i alla fall. Jag vet inte vem du argumenterar emot för jag har åtminstone inte påstått att den här killen kommer ha någon respekt av någon, någonsin, utom möjligen korkade fjortisar och wannabe gansters som är typ 12 år gamla och inte vet bättre. Alla normala människor ser att han är psykopat, narcissist och ett vidrigt as i alla relevanta bemärkelser.
Hela hans värld och liv är uppbyggt kring att vara gangster, rik, snygg, välbyggd och häftig, även om han inte är vare sig rik eller gangster eller kapabel till att uträtta något arbete alls, vare sig som kriminell eller ej. Snygg och välbyggd är man inte efter 40 om man lever som han gör. Jag tror själv att om han inte blivit mördad inom några år så kommer han antagligen ta livet av sig när, som du säger; verkligheten kommer ikapp.