2021-02-15, 23:56
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag syftar mer på det allmänna beteendet hos vissa kvinnor. Samma sak varje gång någon döms för att ha våldtagit och mördat kvinnor så får GM en massa kärleksbrev i finkan.

Av alla 70k+ views han fått på sin senaste Instagram-post så är det nog både en och fem jäntor som skrivit DM och sagt att de stöttar honom och underförstått gärna underkastar sig.

Jag köper inte att brudar generellt jagar efter mördare och våldtäktsmän.
Som en annan skrev så är dom få och riktigt trasiga själva.
Så inga kvalitetsbrudar som bryr sej om dessa as.
Citera
2021-02-15, 23:57
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Du har rätt i sak men som tur är så är det bara enstaka självdestruktiva brudar med diverse diagnoser som flockar till Abbe.

Finns inte en chans att Abbe kommer kunna gifta sig och bilda familj med en fin tjej. När han är 30-40 så kommer han vara ännu djupare i träsket.

Gifta sig? Bilda familj? Vem har sagt att han har samma mål som normala människor? Han är ju psykopat. Han vill vara Gud, kung och dyrkad av alla och det kan man inte bli med fru och barn i nån villa med volvo och vovve. Det finns nog inte på hans karta.

Han kommer köra sitt race rakt in i kaklet.
Citera
2021-02-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursäkta OT men måste kommentera detta.

Det tog mig bokstavligen halva dagen men jävlar vad rolig läsning! Jag fnissade och gapskrattade mig igenom hela bloggen, bortsett från alkoholisten som blev utnyttjad av Raffe för boende och som fall-guy för knivningen av Ante. Honom tyckte jag synd om.

Synd att så många länkar är döda men stort tack!

Raffe och Blattelito är lite samma skrot och korn, även om Raffe verkar ha betydligt lägre IQ så som han inte ens kan föra ett polisförhör. Han börjar med att säga att han inte pratar med snuten eller domstolen och i nästa stund vägrar han hålla käft ens när åklagaren tröttnat på mongot som sitter och skryter om hur han gillar anabola, köper vapen (knivar ) från Baltikum och ger namn och adresser till folk som kan intyga att hans skryt är sant. Det här är verkligen ett fall där verkligheten överträffar dikten. Hade någon skrivit en novell i den här stilen så hade det varit överdrivet för ingen kan vara så här korkad kriminell. Utom Raffe.

För att koppla lite till topic så är åtminstone Blattelito tillräckligt medveten för att inte hävda sina förträffligheter som kriminell:

Förresten, blev Raffes skalle missformad av alla hammarslag han fick? Finns en bild på honom där han visar upp en ny tatuering där skallen ser ut att ha en grop på hjässan. Bara nyfiken.

ALLTSÅ...... Helt magisk läsning, tog hela dagen😂 Vilka jävla klåpare......
Citera
2021-02-15, 23:59
Bannlyst
Citat:
Gifta sig? Bilda familj? Vem har sagt att han har samma mål som normala människor? Han är ju psykopat. Han vill vara Gud, kung och dyrkad av alla och det kan man inte bli med fru och barn i nån villa med volvo och vovve. Det finns nog inte på hans karta.

Han kommer köra sitt race rakt in i kaklet.
Fast för de flesta är man misslyckad om man är 30-40 år och fortfarande hänger med pundare och själv är en pundare. Vad han själv tycker är sekundärt eller saknar till och med värde.

Förr eller senare kommer verkligheten ikapp. Han kan inte hålla på så här i evigheter.
Citera
2021-02-16, 00:03
Medlem
Citat:
Fast för de flesta är man misslyckad om man är 30-40 år och fortfarande hänger med pundare och själv är en pundare. Vad han själv tycker är sekundärt eller saknar till och med värde.

Förr eller senare kommer verkligheten ikapp. Han kan inte hålla på så här i evigheter.
Fast vi kan ju hoppas han inte får chansen att skaffa familj, hade vart roligare om han sluta upp död istället som alla trodde i början
Citera
2021-02-16, 00:03
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Han vill vara Gud, kung och dyrkad av alla och det kan man inte bli med fru och barn i nån villa med volvo och vovve. Det finns nog inte på hans karta.

Det blir snarare villa, volvo, valium!! Haha
Citera
2021-02-16, 00:05
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag köper inte att brudar generellt jagar efter mördare och våldtäktsmän.
Som en annan skrev så är dom få och riktigt trasiga själva.
Så inga kvalitetsbrudar som bryr sej om dessa as.

Jag sa inte "brudar generellt" utan menar att av alla tusentals brudar som uppmärksammar honom så är det tillräckligt många trasiga (och ofta skitsnygga) brudar som kommer svassa efter äcklet.
Citera
2021-02-16, 00:09
Medlem
Citat:
Jag sa inte "brudar generellt" utan menar att av alla tusentals brudar som uppmärksammar honom så är det tillräckligt många trasiga (och ofta skitsnygga) brudar som kommer svassa efter äcklet.
Haha, tusentals brudar, tror nog att det är ett tiotal på sin höjd och vad gör det om det nu är så? Såvida de inte blir gravida med blattelito junior, då leder det ju till problem för hela samhället, så är det väl deras problem. De brudar som ens överväger att visa sig i samma kvarter som abbe blattelito är minst lika skadade i hjärnan som abbe själv och då förtjänar de väl varandra antar jag?
Senast redigerad av Geigerzehler 2021-02-16 kl. 00:11.
Citera
2021-02-16, 00:10
Medlem
theshades avatar
Citat:

Det är väl ingen som tror att den här snubben kommer fylla 50 år eller? Inte jag i alla fall. Jag vet inte vem du argumenterar emot för jag har åtminstone inte påstått att den här killen kommer ha någon respekt av någon, någonsin, utom möjligen korkade fjortisar och wannabe gansters som är typ 12 år gamla och inte vet bättre. Alla normala människor ser att han är psykopat, narcissist och ett vidrigt as i alla relevanta bemärkelser.

Hela hans värld och liv är uppbyggt kring att vara gangster, rik, snygg, välbyggd och häftig, även om han inte är vare sig rik eller gangster eller kapabel till att uträtta något arbete alls, vare sig som kriminell eller ej. Snygg och välbyggd är man inte efter 40 om man lever som han gör. Jag tror själv att om han inte blivit mördad inom några år så kommer han antagligen ta livet av sig när, som du säger; verkligheten kommer ikapp.
Senast redigerad av theshade 2021-02-16 kl. 00:45.
Citera
2021-02-16, 00:14
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Haha tusentals brudar, tror nog att det är ett tiotal på sin höjd och vad gör det om det nu är så? Såvida de inte blir gravida med blattelito junior, då leder det ju till problem för hela samhället, så är det väl deras problem. De brudar som ens överväger att visa sig i samma kvarter som abbe blattelito är minst lika skadade i hjärnan som abbe själv och då förtjänar de väl varandra antar jag?

Läs igen vad jag skrev. Jag skrev 1-5 i svepande ordalag. Du skriver "tio på sin höjd". Ja, brudar som självmant söker upp folk som honom är nog bortom räddning oavsett och det är svårt att känna sympati när även de åker på kvinnofridskränkning. Bäst vore ju om fanskapet bara kunde gå ner i en skogstjärn med en karta Xanor i kroppen och försvinna för gott.
Citera
2021-02-16, 00:25
Medlem
Citat:
Det är väl ingen som tror att den här snubben kommer fylla 50 år eller? Inte jag i alla fall. Jag vet inte vem du argumenterar emot för jag har åtminstone inte påstått att den här killen kommer ha någon repsekt av någon, någonsin.

Hela hans värld och liv är uppbyggt kring att vara gangster, snygg, välbyggd och häftig. Det är man inte efter 40 om man lever som han gör. Jag tror själv att om han inte blivit mördad inom några år så kommer han antagligen ta livet av sig när, som du säger; verkligheten kommer ikapp.
Nä med lite tur dör han långt innan 50.

Han måste vara ganska så narcissistisk som ändå orkar hålla på så här mycket i rampljuset även när han bara får en massa skit och tidningen mot han.

Sen tror väl ingen han är gangster heller han är en mupp som livnär sig på dom få fjortisarna som tror han är gangster på sin ig det verkar vara hans bränsle, så hans fasad han har byggt upp är ju verkligen allt han har här i världen.
Citera
2021-02-16, 00:27
Medlem
Mer.info.007s avatar
Dra på honom en tvångströja och gör en ECT elbehandling i skallen med bilbatteriet när han blir kidnappad på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in