2021-02-15, 16:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Dileva är ju allmänt vedertaget nu.
Men visst är mitt smeknamn "Sonny" om Jenniffer minst lika allmänt vedertagen nu? här är det jag som bestämmer

Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholiseradArab
Jag får också den känslan. Han är lite som den klassiska ledarbruden i cheerleader gänget i amerikanska highschool filmer. Skapar drama och snackar skit om alla andra, även sina "vänner". Tillför ingenting i sin lilla bubbla utan går bara runt med "sina tjejer" och tror sig vara förmer. Dessutom totalt värdelös på allt.

Men som sagt, jag tror han ryker snart. Om han kommer tillbaka till farmen lär han ryka i tinget.
Annars lär det väl bli nån twist i gårdskampen snart. Förlorar man gårdskampen ryker man eller så. Så då kanske han ryker där.
Sina tjejer?`hatar inte Erik Steffen alla tjejer? (på jorden)
,drar du det inte lite långt när du känner att han är narcissistisk, jag har inte märkt nått!
Citera
2021-02-15, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vilka äckliga människor Henrik och Richard är. Varje gång jag ser dem i bild så får jag tanken är det så här den svenska mannen på Flashback ser ut och fungerar i grupp?

* Troligtvis Sverigedemokrater som drivs av kvinnohat
* Ful och Fet
* asocial

Alltså, jag har svårt för alla dessa utseenderelaterade påhopp som florerar här. En person kan knappast rå för hur den ser ut, man kan göra det bästa möjliga men inte mer. Däremot kan man ta avstånd från vissa personligheter. Kan hålla med om att Richard är gnällig och fånig. Henrik och Daniel har jag inte mycket ont att säga om, de är smarta och håller låg profil vilket historiskt sett brukar gynna slutresultatet.
Citera
2021-02-15, 17:01
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Men visst är mitt smeknamn "Sonny" om Jenniffer minst lika allmänt vedertagen nu? här är det jag som bestämmer

Sina tjejer?`hatar inte Erik Steffen alla tjejer? (på jorden)
,drar du det inte lite långt när du känner att han är narcissistisk, jag har inte märkt nått!
Men tänkt random highschool film med bitchen i cheerleader "gänget". Först och främst, styr och ställer men hatar sina undersåtar. Han känns så? Kanske inte så mycket i gruppen så, men när han pratar själv.
Citera
2021-02-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Erik”Lavabajsaren” Steffen.

Han är väl inte så farlig? Värre är smygbögen (butikschefen) som tycker han är så manlig, måste hävda sig och har nåt personligt mot Mary till den grad att han är helt besatt. Han är dock inte falsk, bara självgod och en jävla surkuk
Citera
2021-02-15, 18:26
Medlem
Just nu hade jag hellre varit på Torpet. Både Jennifer och Karin. Dessutom har de fått in lite hudvårdsartiklar.. vilken jävla knullfest det hade varit om jag varit där

Helena, dock, har hon down syndrome? Liknar Ica-jerry
Citera
2021-02-15, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Han är väl inte så farlig? Värre är smygbögen (butikschefen) som tycker han är så manlig, måste hävda sig och har nåt personligt mot Mary till den grad att han är helt besatt. Han är dock inte falsk, bara självgod och en jävla surkuk
Farlig är han inte, mera menlös.
Citera
2021-02-15, 19:35
Medlem
Crapmagics avatar
Är Philippe doldisen, och Linnea den högljudde?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-02-15 kl. 19:44.
Citera
2021-02-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Just nu hade jag hellre varit på Torpet. Både Jennifer och Karin. Dessutom har de fått in lite hudvårdsartiklar.. vilken jävla knullfest det hade varit om jag varit där

Helena, dock, har hon down syndrome? Liknar Ica-jerry
Jag hade inte tackat nej till båda de tjejerna.
Citera
2021-02-15, 19:41
Bannlyst
Om svartingen är bagare, borde han väl ha ganska bra koll på vad brödlimpor väger?!?
Citera
2021-02-15, 19:43
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag tycker att Philip som är en storbonde nu, borde vinna i år, han är lika ödmjuk fortfarande till alla som från dag ett, han skrattar och är otroligt snäll, när han säger att Daniel inte borde vara ledsen utan rädd istället med ett skratt, vilken skön människa han är
Senast redigerad av DyslexiKungen 2021-02-15 kl. 19:56.
Citera
2021-02-15, 19:46
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag hade inte tackat nej till båda de tjejerna.

Karin absolut, pliten Nej!
Citera
2021-02-15, 19:47
Medlem
Crapmagics avatar
"Det är många nya svenska ord för mig
Här har du en sten! "

Klartext i P1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto