2021-02-09, 12:23
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akakajajj
Jag hoppas att Malin sätter Linnea och Mary som gårdskämpar.

Sen kan hon dra lott eller föra en dialog med männen om vilka två som blir deras gårdskämpar. Philip kan få vila eftersom han redan har varit gårdskämpe och kommer bra överens med både Malin och den utslagna Nageln (som gjorde Malin till storbonde).

Erik är inte med på varken någon lott eller i någon dialog utan blir förstekämpe och åker hem med dunder och brak mot vilken man han än väljer eftersom dom andra tar honom i både styrka och teknik och får välja gren.

Förhoppningsvis fastnar både Mary och Linnea på Torpet. Törpet och Jennifer kommer tillbaka.

Rickard får gärna torska och bli kvar på Torpet med Mary, Linnea och en stackare till.

Hej då Erik.

Edot: Visst heter han Erik, han som delade storbondestugan med Mary?

Ja den där Erik framstår mer och mer som en regelrätt douchebag. Schysta pattar har han iaf
Citera
2021-02-09, 12:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falskpost
Du är så fantastiskt duktig på att titta med bara ena ögat och dessutom alternera mellan höger/vänster) så att jag skulle vilja uppleva världen som du gör. Helt obrydd av fakta har du dina egna känslor av vad som sker. Får en känsla av att du pysslar med annat samtidigt som du "tittar" på tv...Sen att du besvarar folks kommentarer med garderobens alla offerkoftor på, samtidigt som du hävdar att du inte bryr dig!? Du ska vara sextio +? Beter dig seriöst som min tolvåring på många sätt.

Din känsla verkar vara rätt: Jag är 12 år men jag är lite äldre än så och jag har mina teorier och du har dina teorier. Har tittat precis som alla andra i tråden på avsnitten men vi tolkar det olika - dels vad vi ser och dels vad vi hör - utifrån det.

Framöver får vi väl se om jag hade rätt eller inte angående mina teorier om sabotage eller inte tillika vad jag tror om Twisten som Torparna har framför sig.
Citera
2021-02-09, 13:09
Medlem
bombaccis avatar
Vet inte vem jag stör mig mest på Erik Steffen, Linnea eller Mary.

Tror jag helst ser Mary åka ut på söndag ändå och att de skickar Erik och Linnea till torpet. De kan skicka med anonyma Pernilla dit med.

Satt och kollade på lite bråk från farmen på youtube. Synd att de tog in två tråkiga deltagare från tidigare säsonger. Hade varit roligare om de tagit in några som inte var så gråa. En jag skulle vilja se igen är Jean-Pierre Marques. Var så roligt när han bråkade med svenska hobby-turken

https://www.youtube.com/watch?v=jB6R6ads8uw

Det måste vara svårt att rekrytera folk, hur psyko kommer de här personerna att kunna bli liksom.

Hade gärna sett en "best off" säsong med massa gamla galna deltagare från tidigare. Då skulle jag vilja se både JP och hobby-turken i den

Finns ingen den här säsongen som är i närheten av den nivån.
Citera
2021-02-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vet inte vem jag stör mig mest på Erik Steffen, Linnea eller Mary.

Tror jag helst ser Mary åka ut på söndag ändå och att de skickar Erik och Linnea till torpet. De kan skicka med anonyma Pernilla dit med.

Satt och kollade på lite bråk från farmen på youtube. Synd att de tog in två tråkiga deltagare från tidigare säsonger. Hade varit roligare om de tagit in några som inte var så gråa. En jag skulle vilja se igen är Jean-Pierre Marques. Var så roligt när han bråkade med svenska hobby-turken

https://www.youtube.com/watch?v=jB6R6ads8uw

Det måste vara svårt att rekrytera folk, hur psyko kommer de här personerna att kunna bli liksom.

Hade gärna sett en "best off" säsong med massa gamla galna deltagare från tidigare. Då skulle jag vilja se både JP och hobby-turken i den

Finns ingen den här säsongen som är i närheten av den nivån.
Det verkar som det är svårt att få folk till programmet. Jag tänker på Daniel. Han kom med förra året men tackade nej för han var mitt i en separation. Man kan tycka att har man fått chansen så får man inte fler. Eller har han nåt speciellt skäl att vara med? Jag tycker också det hade varit kul med gamla deltagare som får mötas igen. Hoppas också att Märy ryker denna veckan eller skickas till Torpet tillsammans med Brännis. Ingen höjdare alls denna säsongen..
Citera
2021-02-09, 14:33
Medlem
Anonym396s avatar
Vilka äckliga människor Henrik och Richard är. Varje gång jag ser dem i bild så får jag tanken är det så här den svenska mannen på Flashback ser ut och fungerar i grupp?

* Troligtvis Sverigedemokrater som drivs av kvinnohat
* Ful och Fet
* asocial
Citera
2021-02-09, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vilka äckliga människor Henrik och Richard är. Varje gång jag ser dem i bild så får jag tanken är det så här den svenska mannen på Flashback ser ut och fungerar i grupp?

* Ful och Fet
* asocial

Henrik äcklig?

Jag ser Henrik, Daniel och Allan som tre vanliga kollegor. Helt enig angående Richard i alla fall, eller utseendet skiter jag fullständigt. Däremot går han runt gnäller, snackar skit och utsöndrar extremt dålig energi. En bitter fjolla helt enkelt.
Citera
2021-02-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

* Ful och Fet
* asocial
Vem är fet? Förstår inte heller hur SD kom in.. Jag är Sverigedemokrat och jag hatar definitivt inte kvinnor. Du får läsa på bättre.
Citera
2021-02-09, 16:24
Avslutad
Hoppas Märy bögen och Linnea åker till torpet! Bort med feminazi veganerna! Hoppas Henrik Allan Daniel eller Philip vinner farmen!
Citera
2021-02-09, 16:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Hoppas Märy bögen och Linnea åker till torpet! Bort med feminazi veganerna! Hoppas Henrik Allan Daniel eller Philip vinner farmen!
Har samma favoriter som dig, men jag gillar Törpet också.😀
Citera
2021-02-09, 17:09
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Vem är fet? Förstår inte heller hur SD kom in.. Jag är Sverigedemokrat och jag hatar definitivt inte kvinnor. Du får läsa på bättre.

Jag också. Länge leve Åkesson.

Vem är fet? Vad pratar denna tjomme om?
Citera
2021-02-09, 17:11
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix

Har samma favoriter som dig! Håller särskilt mycket på Västgöta-Henke och Allan.
Citera
2021-02-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Din känsla verkar vara rätt: Jag är 12 år men jag är lite äldre än så och jag har mina teorier och du har dina teorier. Har tittat precis som alla andra i tråden på avsnitten men vi tolkar det olika - dels vad vi ser och dels vad vi hör - utifrån det.

Framöver får vi väl se om jag hade rätt eller inte angående mina teorier om sabotage eller inte tillika vad jag tror om Twisten som Torparna har framför sig.

Mycket förvirrat svar, som enbart stöder min tes.....
Angående sabotage, se mitt tidigare svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in