2021-02-15, 14:44
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vilken vän är det som även han har ett stort IG-konto ?
Kan det vara samma vän som medverkade i en gruppvåldtäkt i början av 2000-talet?
Citera
2021-02-15, 14:46
Medlem
Gold94s avatar
Undrar om bilbatterito är medveten om att polisen har rätt att kolla hans journaler vid misstänkt brott? Hjärnskakning och bruten näsa...😂
Han sa också i första videon att kidnapparna hade tagit hans mobil och att det var tur att han hade en extra hemma.
I video nummer 2 säger han att polisen kan kolla vart jag varit genom min mobil som är uppkopplad till masterna..

Det gäller att komma ihåg vad man säger om man nu ska ljuga..🤣
Citera
2021-02-15, 14:50
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aahaaotaahaa
En sak som stört mig med Abbe är att han har vänner som hjälper han. Hur kan man bortse från hans historia och provocerande beteende? Lika korkad som brudarna som han hänger med trots hans historia med våld mot kvinnor.

Hoppas, hoppas på åtal för falsk larm så namn offentliggörs på hans två grabbar. Dom förtjänar också ett besök från människor med dålig avsikt

Josef Fritzl får massa beundrarbrev från kvinnor med någon form av störning. Det verkar alltid finns en liten grupp i samhället som dras till dessa individer. Kan tänka mig att det skrivits böcker om detta fenomen.
Citera
2021-02-15, 14:50
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Är han utvecklingsstörd? Jag menar han ber ju nästan om spö.
Självklart är ju mordmisstanken ett bra motiv. Men att han kaxar runt på steorider hela tiden.
Hjälper knappast honom i slutändan. Jag tror knappast han lever inom 3 år. Antagligen självförvållat alternativt mördad.

Skojjar du.
Detta är ju förfan Svärje.

Han kommer förlåtas, få en swish-insamling, en utbildning mm
svenne är svenne
Citera
2021-02-15, 14:52
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88

Att polisen gör en anmälan om falsklarm är ett tappert försök att få honom att prata. Polisen har inga metoder att gripa kriminella förortsungar som begår dessa brott. Abbe är ute villkorligt och då försöker polisen sätta dit honom för något men detta brott kommer läggas ner.

Jaha ok. Är det vanligt att polisen startar utredning om falsklarm mot kriminella som bara svarar "ingen kommentar" i förhör menar du?

Låter som du har koll så blir nyfiken
Citera
2021-02-15, 14:54
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Är han utvecklingsstörd? Jag menar han ber ju nästan om spö.
Självklart är ju mordmisstanken ett bra motiv. Men att han kaxar runt på steorider hela tiden.
Hjälper knappast honom i slutändan. Jag tror knappast han lever inom 3 år. Antagligen självförvållat alternativt mördad.
Grov ADHD skulle jag tippa på det är därför han måste käka så mycket hab och tram så han håller sig nere på jorden men han vill ständigt ha uppmärksamhet. Riktig tomte!
Citera
2021-02-15, 14:54
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
https://www.expressen.se/nyheter/bil...alv-for-brott/

Fejkade skiten alltså, oj vad oväntat... not!

Gott att pajasen hängs ut i pressen till allmän vanära. Polisen har tillräckligt med riktiga babbeluringbrott att utreda utan att denne tramsare berättar sina sagor. Pinsam är han.
Citera
2021-02-15, 14:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Killen är uppenbarligen misshandlad. Har du inte sett hur han ser ut? Självklart har han inte gjort detta själv det förstår nog de flesta. Att de majoriteten som postar i hans Flashback-tråd skriver att det är fake är är inte alls konstigt då många, precis som jag, inte gillar honom och älskar att provocera för de vet att han läser.

Att polisen gör en anmälan om falsklarm är ett tappert försök att få honom att prata. Polisen har inga metoder att gripa kriminella förortsungar som begår dessa brott. Abbe är ute villkorligt och då försöker polisen sätta dit honom för något men detta brott kommer läggas ner.

Han är ju uppenbarligen sjuk i huvet och har ett självskadebeteende. Varför skulle han inte kunnat spöa sig själv? Det är väl bara att ta en planka och slå sig i ansiktet. NORMALA människor slår såklart inte sig själva med plankor men denna snubben är långt ifrån normal.
Citera
2021-02-15, 15:03
Medlem
Haha alltså vafan är detta.. fjortistjejer rispar lite på armarna när de vill ha uppmärksamhet men Abbe slår på stort med en iscensatt tortyrnatt.

Den dagen han ropar på hjälp eller hängs ut i en video hängande i kedjor så kommer ingen att ta situationen på allvar.

Pojk... Blatten som ropade varg.
Citera
2021-02-15, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aahaaotaahaa
En sak som stört mig med Abbe är att han har vänner som hjälper han. Hur kan man bortse från hans historia och provocerande beteende? Lika korkad som brudarna som han hänger med trots hans historia med våld mot kvinnor.

Hoppas, hoppas på åtal för falsk larm så namn offentliggörs på hans två grabbar. Dom förtjänar också ett besök från människor med dålig avsikt

Finns väl lite andra perspektiv hos vissa grupper:
Kvinnor ska veta sin plats, lite "fysisk tillrättavisning" är ju inget konstigt. Lär hon sig inte, utan istället börjar komma med "hot", så kan det väl få eskalera?
En kvinnas familj står ju i vissa kretsar för hennes skydd, kliver inte släktingar in så är det fritt fram.
Även ett utspätt hederstänk kan få genomslag.

Från ett renodlat österländskt hedersperspektiv är ju en kvinna som inte står under släktingars skydd att jämföra med en konkubin.
Senast redigerad av ModeratSkeppet 2021-02-15 kl. 15:11.
Citera
2021-02-15, 15:07
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha alltså vafan är detta.. fjortistjejer rispar lite på armarna när de vill ha uppmärksamhet men Abbe slår på stort med en iscensatt tortyrnatt.

Den dagen han ropar på hjälp eller hängs ut i en video hängande i kedjor så kommer ingen att ta situationen på allvar.

Pojk... Blatten som ropade varg.

Det är exakt detta jag menar. Är som sagt inte ett jävla dugg förvånad

Han har fått nästan 2000 nya följare på ett dygn nu, han måste vara extremt nöjd
Citera
2021-02-15, 15:15
Medlem
Alla som läser här inne borde gå in på insta o anmäla hans konto för "hat" eller "trakasserier", kommer de in tillräckligt många anmälningar så kommer de bli varningar oavsett, o sen till slut raderas hans konto=hela hans fattiga liv förstört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in