2021-02-15, 13:57
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/bil...alv-for-brott/

Fejkade skiten alltså, oj vad oväntat... not!
Citera
2021-02-15, 13:59
Medlem
Verkar vara falsklarm..

Citera
2021-02-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Har han HIV på riktigt?
Nja, men han har ju andra faror som lurar. Hivryktet började med att någon tölp om jag inte missminner mig på detta forum. skrev Att ABI hade tagit kuk i baken på kåken. Vilket jag kan tro stämmer han ser rätt bögig ut. Men ja , inget bekräftat.
Citera
2021-02-15, 14:06
Medlem
Bara en tidsfråga innan han kukar ut riktigt ordentligt och är tillbaka på sin skyddade avdelning med andra likasinnade individer som inte fungerar i normalpopulationen på "hotellet". Förhoppningsvis omhändertas han redan på nästa möte med frivården
Citera
2021-02-15, 14:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997

Citat:
Bilderna och en film på den påstådda kidnappningen fanns på en telefon som tillhör hans vän, som själv driver ett större Instagram-konto.

Vilket geni!
Citera
2021-02-15, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Killen är uppenbarligen misshandlad. Har du inte sett hur han ser ut? Självklart har han inte gjort detta själv det förstår nog de flesta. Att de majoriteten som postar i hans Flashback-tråd skriver att det är fake är är inte alls konstigt då många, precis som jag, inte gillar honom och älskar att provocera för de vet att han läser.

Att polisen gör en anmälan om falsklarm är ett tappert försök att få honom att prata. Polisen har inga metoder att gripa kriminella förortsungar som begår dessa brott. Abbe är ute villkorligt och då försöker polisen sätta dit honom för något men detta brott kommer läggas ner.

This... Visste inte att det fanns normalbegåvade folk här på flashback som kan tänka
Citera
2021-02-15, 14:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997

Vilken vän är det som även han har ett stort IG-konto ?
Citera
2021-02-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfmanners
Bara en tidsfråga innan han kukar ut riktigt ordentligt och är tillbaka på sin skyddade avdelning med andra likasinnade individer som inte fungerar i normalpopulationen på "hotellet". Förhoppningsvis omhändertas han redan på nästa möte med frivården

Inget kommer hända han, polisen vet exakt vart han befinner sig och är desperata på att hitta nått att gripa han för men det finns inget, annars hade snutarna tagit chansen direkt och stoppat in honom i arresten. Att det är 3 misstänka för falskt larm som oftast är ett bötesbrott eller genererar nån månad fängelse och att Abbe är en utav dem misstänka är bara ett dåligt försök att hetsa blatten lite men kommer läggas ner i brist på bevis väldigt snart.
Citera
2021-02-15, 14:15
Medlem
Ska bli roligt att höra CCkane's förklaring till det här, eftersom han idiotförklarat exakt alla i tråden som var skeptiska. Haha pajas.
Citera
2021-02-15, 14:32
Medlem
En sak som stört mig med Abbe är att han har vänner som hjälper han. Hur kan man bortse från hans historia och provocerande beteende? Lika korkad som brudarna som han hänger med trots hans historia med våld mot kvinnor.

Hoppas, hoppas på åtal för falsk larm så namn offentliggörs på hans två grabbar. Dom förtjänar också ett besök från människor med dålig avsikt
Citera
2021-02-15, 14:37
Medlem
Är han utvecklingsstörd? Jag menar han ber ju nästan om spö.
Självklart är ju mordmisstanken ett bra motiv. Men att han kaxar runt på steorider hela tiden.
Hjälper knappast honom i slutändan. Jag tror knappast han lever inom 3 år. Antagligen självförvållat alternativt mördad.
Citera
2021-02-15, 14:42
Medlem
Felpost
Senast redigerad av Virgo1 2021-02-15 kl. 15:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in