2021-02-15, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Ja naturligtvis,är jag som har svårt att hålla ordning på alla deltagare.

Hoppas han aldrig kommer tillbaka. Undrar hur hans misogyna kärringkommentar som man såg på reklamen kommer gå hem i rutan.
Citera
2021-02-15, 01:31
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Undra vem som blir storbonde nu då! Hon kommer ju välja Proteiner och Linnéa känns det som. Är det röstning eller kunskapstävling lär det bli Protein-mannen. Och han är ju bra, lite för neutral kanske?
Även om det är fruktansvärt skönt utan Mary så finns risken att det kan bli lite tråkigt.
Min magkänsla säger mig dock att vi inte sett det sista av Mary än. Produktionen kommer leta kryphål och orsaker att få tillbaka henne. Någon som bryter eller så, då kommer hon in direkt.
Var det inte Linnea slampström som dom gjorde så med? Säkert nån annan också.
Citera
2021-02-15, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Hoppas han aldrig kommer tillbaka. Undrar hur hans misogyna kärringkommentar som man såg på reklamen kommer gå hem i rutan.
Han är nog ett av mina största hatobjekt i år.
Skulle vilja påstå att han är värre än Mary. Han är i a f den största kärringen i år.
Citera
2021-02-15, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholiseradArab
Skulle vilja påstå att han är värre än Mary. Han är i a f den största kärringen i år.

Jo, faktiskt. Han känns så jävla självgod. Mary är dum i huvudet men ändå snäll vilket jag hellre tar.
Citera
2021-02-15, 03:49
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Varför ville Fillip Lloyd köpa kyckling?
De har ju fullt med höns på Farmen och kan istället be att få slakta en eller två utan att slösa pengarna.
Bättre att köpa sprit och öl.
Han heter Phillip-Lloyd i förnamn och Rochester i efternamn.
Citera
2021-02-15, 07:28
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladiator
Han heter Phillip-Lloyd i förnamn och Rochester i efternamn.
Stava fel på någons förnamn är visst förbjudet, men det går bra att sätta öknamn på deltagarna?

KOLLA på marknaden, där står Filp-Lojd och önskar att Storbonden skall välja kyckling istället för sprit!!!
Citera
2021-02-15, 10:42
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kul att badtunnan som tjejerna snickrade ihop började att läcka. "Kvinnor kan"

Det lär nog inte ha spelat någon roll vem som satt ihop badtunnan. För att trä ska hålla tätt måste det först och främst svälla ihop genom att hålla tunnan vattenfylld några dygn.
Man har inte fått se tillräckligt mycket av det bygget för att bilda sig en uppfattning av hur de gjorde eller hur botten är konstruerad. Vi tittare vet heller inte hur pass plant underlaget är. Med den tyngd som blir när tunnan är fylld måste hela botten vila mot plant underlag.
Att klämma ner alla deltagare samtidigt lär nog inte heller ha varit nyttigt för att tunnan ska hålla tätt.
Citera
2021-02-15, 10:48
Medlem
Citat:
Jo, faktiskt. Han känns så jävla självgod. Mary är dum i huvudet men ändå snäll vilket jag hellre tar.
Ja, han känns väldigt narcissistisk.
Hela han och allt han säger är att det är fel på alla andra men han är perfekt.
Hans drag är väldigt vanliga bland feminina homosexuella män. Vilket gör det ännu värre då det i så fall är ett intränat beteende för att vara "bitchig och cool". Dessutom tar han chipstuttar till nästa nivå.

Hur som haver, jag tror inte att han kommer klara någon allas i tinget. Så förr eller senare ryker han ändå. Hans enda chans är ju att glida in på ett bananskal under någon annans vingar.
Citera
2021-02-15, 11:59
Avslutad
Citat:
Märy var "all over the place" med sitt snack, vilket blev outhärdligt. När hon retade upp folk (Allan) blev hon rädd, men hon såg aldrig sin egen del. Hon fattar inte att hon går folk på nerverna. Hon är sinnebilden av elefant i porslinsbutik.

DiLeva är dryg, men han fattar nog att han retar folk. Han bara skiter I det.
Citera
2021-02-15, 12:04
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Hans drag är väldigt vanliga bland feminina homosexuella män. Vilket gör det ännu värre då det i så fall är ett intränat beteende för att vara "bitchig och cool". Dessutom tar han chipstuttar till nästa nivå.

Hur som haver, jag tror inte att han kommer klara någon allas i tinget. Så förr eller senare ryker han ändå. Hans enda chans är ju att glida in på ett bananskal under någon annans vingar.

Väl rutet.

Är övertygad om att chipstutte-mannen ryker i sinom tid. Alltid fel på alla andra. Ingen självinsikt öht.

Offtopic: Ditt nick kombinerat med din avatar fick mig att sätta folkölen i halsen av skratt. Fantastiskt.
Senast redigerad av Skurhinken 2021-02-15 kl. 12:06.
Citera
2021-02-15, 12:14
Medlem
Citat:

Det var så jävla äckligt när han sliskade och ställde sig in i storbondestugan. Han var garanterat en mobbare i skolan.
Senast redigerad av Yottameter 2021-02-15 kl. 12:16.
Citera
2021-02-15, 12:55
Medlem
Citat:
Det var så jävla äckligt när han sliskade och ställde sig in i storbondestugan. Han var garanterat en mobbare i skolan.
Jag får också den känslan. Han är lite som den klassiska ledarbruden i cheerleader gänget i amerikanska highschool filmer. Skapar drama och snackar skit om alla andra, även sina "vänner". Tillför ingenting i sin lilla bubbla utan går bara runt med "sina tjejer" och tror sig vara förmer. Dessutom totalt värdelös på allt.

Men som sagt, jag tror han ryker snart. Om han kommer tillbaka till farmen lär han ryka i tinget.
Annars lär det väl bli nån twist i gårdskampen snart. Förlorar man gårdskampen ryker man eller så. Så då kanske han ryker där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in