2021-02-14, 23:39
Medlem
Mer.info.007s avatar
Det är ett under att inte fler kvinnor blivit mördade! /än iallafall.
Citera
2021-02-14, 23:41
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Lågoddsare att Abbe lider av borderline personlighetsstörning med grava narcissistiska drag + olika bokstavskombinationer en cocktail för mördare.

Personer som levt i helvetet hela sitt liv kan man diagnostisera med allt möjligt för det så många diagnoser som passar på en person som varit trasig sen födseln. Det är det som gör diagnoser så oseriösa många gånger. Världen är full av onda, sargade människor men det betyder inte att man är sjuk för det. Vill man sätta diagnoser på alla onda människor så är man naiv som tror att alla människor är menade att egentligen va goda.
Citera
2021-02-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Jaha, vem fan bryr sig, fråga 1 ,omöjligt att svara på

Är du full eller varför yrar du? Det är du själv som ställer frågor. Och sen förstod jag inte vad du menade med att oskyldiga skulle mördas. Vilka då? Vad menar du?
Citera
2021-02-14, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Precis och du har nog rätt om borderline. Jag var inne på bipolariet men borderline verkar så klart betydligt mer relevant. Samt psykopatin då. Han verkar ju fullständigt empatibefriad.

Säger i sina instastorys "Älskar er! puss puss" till sina fans. Han älskar nog ingen än sig själv men det är klart att han älskar uppmärksamheten folk ger honom. Och pengarna. Och drogerna. Men ingen annan människa. Han skulle säkert byta sin mamma mot en karta tramadol om det krisade.
Ja han mördade väl för sårad självkänsla och nån begagnad bil (jag har inte läst allt om honom) .Tänk vad han kan göra om han blir riktigt kränkt..brapbrapbrap. Värsta straffet skulle va om han förlorade alla följare
Senast redigerad av Torspjesku 2021-02-14 kl. 23:54.
Citera
2021-02-14, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Är du full eller varför yrar du? Det är du själv som ställer frågor. Och sen förstod jag inte vad du menade med att oskyldiga skulle mördas. Vilka då? Vad menar du?

Ett par olika saker kan man iaf räkna med i denna tråd och det är dels....
1. Den fascinerande studien av diskussioner ni 2 och ett par andra ”nicks” har..... Och dels
2. Skriv/utrycksspråket de inblandade ”Nicksen” har gemensamt
Lite som att följa ett manus komma till liv 😘
Senast redigerad av Kavan 2021-02-14 kl. 23:59. Anledning: Stavfel
Citera
2021-02-14, 23:57
Medlem
Citat:
Verkar mer som du avgudar abbe, därför iggar jag dig från o med nu , du lever i ditt förflutna som polare till en kvinnomlrdare men varför sätter du honom på en piedestal?
Citera
2021-02-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavan
Ett par olika saker kan man iaf räkna med i denna tråd och det är dels
Den fascinerande studien av diskussioner ni 2 och ett par andra ”nicks” har..... Och dels skrivspråket bland de inblandade ”Nicksen”
Lite som att följa ett manus komma till liv 😘

Hahaha! Nattsudd är roligt eller hur 😘 Har du något själv att bidra med?
Citera
2021-02-15, 00:02
Medlem
MrTurbos avatar
Jag blir förvirrad. Varför kallar så många honom för "turk" när han föddes i Irak?
Ska vi kalla danskar för "svennar" också?
Kan vi enas om att kalla idioten Batterito i vart fall...
Citera
2021-02-15, 00:02
Medlem
Citat:
Personer som levt i helvetet hela sitt liv kan man diagnostisera med allt möjligt för det så många diagnoser som passar på en person som varit trasig sen födseln. Det är det som gör diagnoser så oseriösa många gånger. Världen är full av onda, sargade människor men det betyder inte att man är sjuk för det. Vill man sätta diagnoser på alla onda människor så är man naiv som tror att alla människor är menade att egentligen va goda.
Ondska och godhet är mer av religiös natur,jag tror inte på det.
Citera
2021-02-15, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Verkar mer som du avgudar abbe, därför iggar jag dig från o med nu , du lever i ditt förflutna som polare till en kvinnomlrdare men varför sätter du honom på en piedestal?

Njae.. nu gissar du dåligt. Jag har aldrig varit polare med honom. Jag hänger inte med 10 år yngre kids. Jag sa bekant och bekant kan betyda många saker. Har inte nämnt på vilket sätt. OCH bekant betyder inte att man automatiskt gillar personer. Har inte skrivit något hyllande om honom över huvud taget.
Citera
2021-02-15, 00:07
Medlem
Citat:

Det behöver du inte göra, haha. Spelar roll hur man uttrycker det. Samma poäng ändå.
Citera
2021-02-15, 00:14
Medlem
Citat:
Den du citerar nämner "leva i helvetet" också, ska du inte påpeka att det inte existerar och att man inte kan bo där också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in