2021-02-14, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Han klistrade in samma länk till mig, utan någon som helst egen text. Att jag inte läste den (vilket uppenbarligen vara lika så bra) beror på att det är lite av en härskarteknik att sitta och antyda saker och ting utan att klart och redigt lägga fram sitt resonemang så det kan prövas. Det finns ett överflöd av figurer på nätet som bara sitter och mumlar osammanhängande smörja, och sedan översköljer en med referenser som inte har med saken att göra. En härskarteknik som dels skall binda upp din tid i någon slags fördröjningsstrid, och dels göra hen själv till synes "osårbar" genom att kunna replikera "Det var inte det jag menade. Läs på."

Vil man debattera skriver man sina egna tankar med en logisk tankekedja. Man kan alltid stödja faktauppgifter med en länk. Men att bara slänga in en länk, som sedan visade sig handla om något annat ...

I andra sammanhang har debattören släng i länkar till timmeslånga youtube utan att tala om vid vilket klockslag den intressanta faktauppgiften finns. Det är inte debatt. Det är fördröjningsstrid. Och fördröjningsstrid är en form av taktisk reträtt. Reträtt.

Det komiska är att länken visar precis det motsatta av vad han vill åstadkomma. Inte ett enda fall togs upp med valfusk som case. Med andra ord, ingen ville stå framför en domare och påstå att det har begåtts ett utbrett valfusk som case.
Sen skriker han sig hes att han aldrig påstod att det handlade om valfusk
2021-02-14, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Ytterligare en lögnare. Jag har aldrig påstått att den länken bevisar valfusk. ALDRIG!! Jag har dock postat den där sidan tillräckligt med gånger för att det ska framgå vad det är och tänker inte ge någon ytterligare förklaring, för att det är faktiskt dina vänner, thegaming bl.a., som ser till att informationen blir så svåråtkomlig som möjligt. Sanningen är ju farlig för makten, som dom förmodligen lyder under.

Så dina önskemål får du framföra till berörd personal. Och är man intresserad av att delta i en debatt så tar man reda på saker själv, man läser motdebattörens länkar utan att klaga på att det ska behövas få reda på vad dom innehåller innan eftersom ämnet är trådens sakfråga.

Så härskartekniken är ju thegamings och hans polare som står för. Ge dom gärna en åthutning nu när du ändå har byxorna nere.

Inget du länkar bevisar valfusk. Nada. Du får fortsätta denna diskussionen med dig själv i fortsättningen
2021-02-14, 21:24
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
HAHAHAHA!!!!!!
Ursäkta skrattet men du vet väl knappast nåt om min kvinnosyn? Men du kanske bara är sur för att ingen kan motbevisa min information om det systematiska valfusk som förde en diktator till presidentposten?
Du har ju inte bidragit med någon information? Det enda du länkat är ju kuddsnubbens patetiska film som upprepar 20 konspirationsteorier som redan motbevisats allihopa.
2021-02-14, 21:30
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Inget du länkar bevisar valfusk. Nada. Du får fortsätta denna diskussionen med dig själv i fortsättningen
Tusen tack! Du är given syndernas förlåtelse,
2021-02-14, 21:40
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Du har ju inte bidragit med någon information? Det enda du länkat är ju kuddsnubbens patetiska film som upprepar 20 konspirationsteorier som redan motbevisats allihopa.
Jag har postat betydligt mer än Lindells bevisfilm, som INTE motbevisats alls! Det är en ren och skär lögn! Det är också sorgesamt att tråden dränks av allehanda nonsens så inte informationen når fram. men det är också det som är meningen med dom här personernas närvaro, så viktigt är det för dom att sanningen inte får komma folk tillgodo.

Här t.ex. har du en analys av Pennsylvania:

https://www.scribd.com/document/487657522/Pennsylvania-2020-Voter-Analysis-Report

Det är ett Scribd-dokument som tydligen inte låter sig citeras rakt av men det visar ganska tydligt att man har manipulerat Bidens röster uppåt och Trumps neråt. Att det förekommit ett utbrett valfusk är lika solklart som himlen är blå. Tro mig.
2021-02-14, 21:47
Medlem
Citat:
Jag har postat betydligt mer än Lindells bevisfilm, som INTE motbevisats alls! Det är en ren och skär lögn! Det är också sorgesamt att tråden dränks av allehanda nonsens så inte informationen når fram. men det är också det som är meningen med dom här personernas närvaro, så viktigt är det för dom att sanningen inte får komma folk tillgodo.

Här t.ex. har du en analys av Pennsylvania:

https://www.scribd.com/document/487657522/Pennsylvania-2020-Voter-Analysis-Report

Det är ett Scribd-dokument som tydligen inte låter sig citeras rakt av men det visar ganska tydligt att man har manipulerat Bidens röster uppåt och Trumps neråt. Att det förekommit ett utbrett valfusk är lika solklart som himlen är blå. Tro mig.

Äsch, jag förstår inte varför du fortsätter att tramsa om det här. Om det fanns bevis på riktigt skulle de ha använts så klart. Det har det inte.

Trump använde pengarna som fansen betalat in till honom att göra en reklamfilm om valfusk. Inte minsta lilla juridiska ansats att ta det till domstol eller redovisa något bevis. För de finns inte. Klart slut.
2021-02-14, 21:52
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Äsch, jag förstår inte varför du fortsätter att tramsa om det här. Om det fanns bevis på riktigt skulle de ha använts så klart. Det har det inte.

Trump använde pengarna som fansen betalat in till honom att göra en reklamfilm om valfusk. Inte minsta lilla juridiska ansats att ta det till domstol eller redovisa något bevis. För de finns inte. Klart slut.
Spelar ingen roll, lilla gosse som tror att en lockdown gynnar ekonomin. Bevisen finns där och det finns inget du kan göra åt saken. Valfusket är utbrett och systematiskt och lätt att se för den som inte är förblindad av propaganda eller hjärntvättad.
2021-02-14, 21:53
Medlem
Citat:
HAHAHAHA!!!!!!
Ursäkta skrattet men du vet väl knappast nåt om min kvinnosyn? Men du kanske bara är sur för att ingen kan motbevisa min information om det systematiska valfusk som förde en diktator till presidentposten?

Men du har ju inte heller lyckats bevisa systematisk valfusk; varför kräver du bevis av andra?
2021-02-14, 21:55
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Men du har ju inte heller lyckats bevisa systematisk valfusk; varför kräver du bevis av andra?
Jo, det har jag. Läs i tråden och jag kan bara be om ursäkt för det spammande som vissa håller på med just för att du inte ska se informationen som bevisar valfusket.
2021-02-14, 22:00
Medlem
Citat:
Jo, det har jag. Läs i tråden och jag kan bara be om ursäkt för det spammande som vissa håller på med just för att du inte ska se informationen som bevisar valfusket.

Det är inga bevis, bara åsikter men inga insikter...
2021-02-14, 22:02
Medlem
BlizzardKings avatar
Den här länken har samlat rättegångar:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

thegaming t.ex. påstår helt felaktigt att den inte har ett enda fall av valfusk, vilket är en lögn. Här är ett fall som fortfarande är aktivt och som handlar om:

"Vote-by-Mail (Poll Observer Access; Signature Verification Standards; Notice/Cure for Mismatches Missing Signature or Mistakes)"

https://healthyelections-case-tracker.stanford.edu/detail?id=329

Alltså ett fall som fortfarande är aktivt.
2021-02-14, 22:04
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45huddinge45
Det är inga bevis, bara åsikter men inga insikter...
Inte alls, men det du bjuder på nu är din åsikt. Tack för den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in