Citat:
Ursprungligen postat av
dic-tator
Min förklaring:
Domstolarna avvisar stämningarna för att de saknar juridisk hemvist (99% för att en domstol inte har mandat att avgöra ett politiskt beslut. Övriga 1% handlar om teknikaliteter som inte jag förstår)
Ungefär det jag sagt, fast med omvända siffror, juridiska teknikaliteter, även om vissa domare har skyllt på just hemvist. Men stort tack för erkännandet.
Citat:
Pro-trumpers förklaring: Samtliga domare vägrar höra på bevisen för att de är korrupta och tillhör deepstate.
Inte alls sant, vilket min poster i tråden är bevis på. Men korruptionen är djup, mycket djup. Är man lite påläst om tidigare presidenter så vet man hur djupt, eller högt upp korruptionen når och en president har inte så mycket makt som man tror.
Citat:
När själva premissen bygger på en konspiration så är det väldigt lätt att fortsätta hävda konspiration. Jag menar, hur argumenterar man med någon som är övertygad om att jorden är platt? Hur når man ut till en sån person?
Beundransvärt att du kan erkänna din inkompetens så enkelt utan vidare. Att jorden skulle vara platt är naturligtvis ljusår ifrån konspirationen som förde en diktator till presidentposten i USA.
Ni förnekar er inte, men bidrar till god underhållning.