2021-02-14, 00:51
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yrsomfan
Det var nog för den psykiska misshandeln, han dödade ju Annie genom att krossa och lösa upp tramadol i en spruta så de kasta i han 2000mg enligt han själv och sa sedan ”tror ni han dör nu eller” framför han så det torde ju vara för att leka med honom.

Som han säkerligen köpt endast för det ändamålet.. Nädu, tramadol gillar han nog att både injicera i andra och knapra i sig själv. Perfekt bortförklaring när han ska ta sina urinprov ju. Vem vet, han kanske "blir kidnappad" inför varje besök där framöver
Citera
2021-02-14, 00:51
Medlem
smoerreboms avatar
Hur som helst så är ju det här ärendet färdigt nu. Inget mer att göra för kommissarien. Bara att lägga ner, det har lågt straffvärde, läggs i högen bakom våldtäkterna. Det verkar så rörigt och märkligt alltihopa, det är ingen idé. Bättre att prioritera lättare pinnar. Han bör vara försiktig i framtiden och inte gå ut så mycket, kanske avstå från märkeskläder och köpa en Moto g telefon nästa gång.
Citera
2021-02-14, 00:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Hur som helst så är ju det här ärendet färdigt nu. Inget mer att göra för kommissarien. Bara att lägga ner, det har lågt straffvärde, läggs i högen bakom våldtäkterna. Det verkar så rörigt och märkligt alltihopa, det är ingen idé. Bättre att prioritera lättare pinnar. Han bör vara försiktig i framtiden och inte gå ut så mycket, kanske avstå från märkeskläder och köpa en Moto g telefon nästa gång.

Ja straffvärdet för människorov ligger väl på 4+ år så det är bara lägga ner
Citera
2021-02-14, 01:00
Medlem
Mannen lever livet. Folk sitter på FB och diskuterar om detta är fake eller inte. Jag diggar att man kan få en så stor sida som denna att sitta och diskutera honom. Det kommer ju också fortsätta efter att jag har skrivit detta vilket i sin tur borde ge honom ännu mer CRED
Citera
2021-02-14, 01:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lincoln-W
Mannen lever livet. Folk sitter på FB och diskuterar om detta är fake eller inte. Jag diggar att man kan få en så stor sida som denna att sitta och diskutera honom. Det kommer ju också fortsätta efter att jag har skrivit detta vilket i sin tur borde ge honom ännu mer CRED

Ja han lever livet i sin bil, hatad av nästan alla och inte ens en röding på fickan.
Citera
2021-02-14, 01:12
Medlem
Citat:
Vad menar du nu? Denna sida är till för diskussion samt att alla hånar tönten oavsett om de tror de är fake eller inte hur är det cred
Citera
2021-02-14, 01:17
Medlem
deTremouillacs avatar
Min galaxhjärna-take:

Jag tror att han har blivit misshandlad. Men efter misshandeln har han funderat på hur han kan använda det för att bygga sitt "varumärke".

Så bilderna och kidnappningen är en efterhandskonstruktion. Däremot är den brutna näsan och hans blåslagna ansikte p.ga att han fått stryk på riktigt.
Citera
2021-02-14, 01:17
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:

Det är skillnad på CRED och uppmärksamhet, Abbe må dra till sig det sistnämda, men det är inte cred någonstans.

Cred får man genom att göra bra saker ifrån sig, som folk uppskattar och respekterar.

Hade jag varit Abbe så hade jag tagit det lungt och slutat ladda upp saker på Instagram/Snap ett tag, där finns folk helt utan spärrar där ute i samhället och dom vill man inte bråka med.
Senast redigerad av TokyoBarn 2021-02-14 kl. 01:20.
Citera
2021-02-14, 01:23
Medlem
Drozds avatar
Rätt patetiskt med smågangsters som ska leka vita riddare genom att straffa en annan gangster. Ett sätt att höja sin status hos samhällets bottenskrap. Inte för att jag tycker särskilt synd om Abbe Blattelito, men ändå....
Citera
2021-02-14, 01:24
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Tror du att skitungarna som misshandlade Bilbatterito har lika mycket krut i deras armar som proffsboxare? Förstår du hur hårt tungviktsboxare slår och att några spinkiga 18 åringar inte kan slå så hårt? De gav honom stryk och syftet var att förnedra honom, vilket de lyckades med. De hoppades få ut lite pengar av honom också medan de höll på, men hade inte tänkt gå hela vägen genom att mörda honom eller skada honom allvarligt.

Abbe Blattelito verkar ha tillgång till Hollywoodsminkare enligt er som tror att han fakar. Blattelito verkar också vara i någon konspiration med snuten som bekräftar hans skador. Spännande utveckling detta enligt de självständigt tänkande genierna här på Flashback.

Vad skulle Batterito överhuvudtaget tjäna på att iscensätta en kidnappning och misshandel? Komma undan att han tagit tramadol? Det här är en mycket lågintelligent person utan konsekvenstänk. Tar han tramadol så tar han väl tramadol och går och pissar sedan ändå.

Ducka en skuld med ursäkten att han blivit rånad? Är han skyldig någon pengar skiter de väl i hans personliga problem.

Försök sätta er in i Batteritos förkrympta hjärna. Han har gjort någon slags karriär på att vara en tuffing, och hans image verkar betyda allt för honom, precis allt. Istället för att ligga lågt när han kom undan mord, som alla med ett tresiffrigt IQ hade gjort, har han försökt reboota karriären. Han har 0 att tjäna på offentlig förnedring av det här slaget.

Han ljuger säkert om detaljer som att han tvingats ta tramadol, det skedde förmodligen frivilligt och efteråt. Men att han blivit kidnappad och misshandlad råder inga tvivel om. Det är den fjärde incidenten och det verkar trappas upp. Det har blivit en folksport bland ghettokids att misshandla Batterito och kommer garanterat fortsätta, ett sätt att öva upp sig.

En vacker dag går väl någon för långt men då har de ju bara en fyra att brösta eftersom Batteritostryk enbart är för tonåringar.
Citera
2021-02-14, 01:26
Medlem
Jag kan verkligen inte se hur detta ska sluta bra. Alldeles oavsett om kidnappningen är på riktigt eller inte så bor killen i en bil, är luspank och därtill så drar han till sig massa uppmärksamhet och fokus för något han gjort och som med säkerhet stör ganska många.
Dessutom umgås han i kretsar där många saknar spärrar och är beredda att göra lite vad som helst för clout.

Hur fan ska han kunna få rätsida på livet?
Jag vill nog påstå att det är utförsbacke mot en tidig död. Sen hur snabbt det går beror nog bara på hur han hanterar sin mun.
Men detta kan helt omöjligt sluta bra.
Citera
2021-02-14, 01:26
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Hade jag varit Abbe så hade jag tagit det lungt och slutat ladda upp saker på Instagram/Snap ett tag, där finns folk helt utan spärrar där ute i samhället och dom vill man inte bråka med.
Hela hans varumärke bygger på att ladda upp så det kommer aldrig hända att han slutar. Abbe kommer klara sig igenom livet, inte ett skit kommer hända honom stryk är det enda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in