2021-02-13, 19:46
Bannlyst
Jaha. Fejk alltså. Tur att alla skittidningar hann skriva om det. Skitbra.

Ni rasister kanske kan lära er nåt om samhallsnytt och vad nu den andra tidningen heter.
Citera
2021-02-13, 19:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Kolla hur han ser ut... Har du någonsin fått hårda slag i ansiktet? Tro mig, han har inte blivit hårt slagen... FAKE.

Det är inte fake, hur många gånger ska det behövas sägas.
Citera
Medlem
Rassesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Pssst Januari 2021...allt som står på nätet är faktiskt inte sant

Men visst, jag kan absolut ha fel.
Jag har inte sagt något om att det här är sant eller falskt. Efter att ha spammat forumet under så många år, så tänker man att din läsförståelse borde vara åtminstone bättre än en grundskoleelevs.

Eller är det så att du pratar mer än du lyssnar?

Svara på frågan istället.
Senast redigerad av Rassesvin 2021-02-13 kl. 19:50.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Enligt honom själv: Backstabbad och lurad i en fälla av någon han känt väldigt länge. Attackerad av yngre personer p.g.a. vad han själv påstår är pengar. Han visade sin stash och lyckades i samband med det rymma. Han blev rånad på allt. Det är inte tejp han har i ansiktet, han har blivit omplåstrad. Han har helt klart fått stryk, totalt svullen och röd i ansiktet. Helt väck. Imo är det här inte fejk, han har helt klart fått sig en omgång.

Drar samma slutsats, han är dum nog att kalla dem horungar i videon. De kommer ge sig på honom igen.
Citera
2021-02-13, 19:48
Medlem
MrTurbos avatar
Va fan, hade ju fixat popcorn.... :-/
Han lyckades alltså rymma? Jo tjena.
Trodde ju rättvisa skulle skipas
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Någon blev livrädd när Polisen inledde en brottsutredning, och någon kommer bli hörd av samma Polisen...
Citera
Medlem
Näsan va ju av iaf.
Citera
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Enligt honom själv: Backstabbad och lurad i en fälla av någon han känt väldigt länge. Attackerad av yngre personer p.g.a. vad han själv påstår är pengar. Han visade sin stash och lyckades i samband med det rymma. Han blev rånad på allt. Det är inte tejp han har i ansiktet, han har blivit omplåstrad. Han har helt klart fått stryk, totalt svullen och röd i ansiktet. Helt väck. Imo är det här inte fejk, han har helt klart fått sig en omgång.
Inte en omgång, inte ens en spräckt läpp eller igenmurade ögon... Det är ingen tortyr eller misshandel, kanske ett par smällar av en snorunge.
Citera
2021-02-13, 19:49
Medlem
Citat:
Kolla hur han ser ut... Har du någonsin fått hårda slag i ansiktet? Tro mig, han har inte blivit hårt slagen... FAKE.

Det är pinsamt att se dig resonera. Du bedömer att han inte blivit hårt slagen och därför drar du slutsatsen att det är fake, om jag förstår dig rätt. Gissningar och antaganden alltså. Misstänker att du inte har många högskolepoäng i bagaget.
Citera
2021-02-13, 19:50
Medlem
Kan vara fejk för att skapa publicitet inför Big Brother.
Citera
2021-02-13, 19:50
Bannlyst
Det är inte fejk för att han inte blev torterad till döds.
Ni ser ju hur han ser ut. Han blev livrädd när det knackade på dörren, men sansade sig när han rationellt förstod att det måste vara polisen.
Citera
2021-02-13, 19:51
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Inte en omgång, inte ens en spräckt läpp eller igenmurade ögon... Det är ingen tortyr eller misshandel, kanske ett par smällar av en snorunge.
Vart har jag skrivit något om tortyr? Jag skrev att han fått sig en omgång, vilket jag tycker är tydligt om man tittar på videon. Frågan var om hela den här grejen är fejk eller inte. Jag satsar på att det inte är fejk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in