2021-02-12, 22:05
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ja det kommer utan tvivel att skriva en hel del böcker om det som hände den 6 jan. 2021. Trumps skändliga försök att stoppa den demokratiska process som pågick och som skulle bekräfta att Biden blivit vald till USA:s näste president kommer ju inte att glömmas bort i första taget.
Hjärntvätteriidioti som det inte ens är värt att svara på.

2021-02-12, 22:07
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Han nämnde Jenna Ellis och Rudy Guiliani i samma tweet om sitt team. Ellis i sin tur skrev att Sidney Powell tillhörde presidentens juridiska team. Men media ljuger förstås för att dom inte läste mellan raderna och förstod att båda två menade att Powell jobbade åt dom, inte med dom
Korrekt! Dom ljuger lika halsbrytande som du. Gå nu och koka ett ägg.

Varför tror du att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?
2021-02-12, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Så bra att du erkänner att du kan ha fel. En väg att åter bli en hederlig människa.

Folk kan mycket väl ha anmält valfusk men att dessa kan ha blivit bemötta på exakt samma sätt som ni bemöter min information, med nonchalans. Det vet varken du eller jag något om.

Ja, det är era inlägg som är byggda på känslor. Hade ni haft rationella vederhäftiga argument hade ni kunna 'debunka' mig hur lätt som helst. Nu ser ni hur det blir.

Du har sagt det nu ett par gånger. Säg det till dom.
Jag har hela tiden bemött era "argument", som inte är argument utan känslofyllda urladdningar med inte så få försök till karaktärsmord av min person. Det blir så när vederhäftig information saknas.

Det räcker nu.
2021-02-12, 22:08
Bannlyst
Citat:
Han nämnde Jenna Ellis och Rudy Guiliani i samma tweet om sitt team. Ellis i sin tur skrev att Sidney Powell tillhörde presidentens juridiska team. Men media ljuger förstås för att dom inte läste mellan raderna och förstod att båda två menade att Powell jobbade åt dom, inte med dom

Axios källa menar att han betraktade henne som sin advokat fram tills hugo chavez-kommentarerna hon gjorde
2021-02-12, 22:09
Medlem
BlizzardKings avatar
Varför tror ni att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?

Ser gärna ett svar på denna enkla fråga i morgon bitti. Kan ni inte svara på denna fråga bevisar ju det att ni helt och hållet saknar argument. Ni har ingenting, helt enkelt.
2021-02-12, 22:10
Medlem
siisters avatar
Citat:
Korrekt! Dom ljuger lika halsbrytande som du. Gå nu och koka ett ägg.

Vad menar du mainstreamedia ljuger om? Och hundratals vittnen behöver inte ljuga, merparten av det som kommit fram har varit rena spekulationer samt vittnesmål från personer som inte har någon koll på hur ett val går till. Inte nödvändigtvis lögner
2021-02-12, 22:12
Avslutad
Citat:
Det är ju den slutsats en ärlig människa måste dra om man påstår att det inte förekommit något valfusk när hundratals vittnen vittnat om just valfusk. Inte någon svans i en buske.

Jag skrev det i mitt förra svar:

Och hur vet vi om någon gjort det? Om ja, hur vet vi hur, och om, vittnesmålet blivit behandlat?

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk? Det är offentligt så en Googling borde räcka för dig.
Kan någon vuxen i din närhet hjälpa dig med att förstå ovanstående?
2021-02-12, 22:12
Avslutad
Citat:
Suck. Han menade att hon jobbade åt dom men inte med dom.

Kan du bevisa att han verkligen menade det du säger?
2021-02-12, 22:13
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Det räcker nu.

Bara för att det är så kul att driva med er:

"It was founded in 2016 and launched the following year by former Politico journalists Jim VandeHei, Mike Allen and Roy Schwartz."

https://en.wikipedia.org/wiki/Axios_(website)

Borgar ju för trovärdighet...
2021-02-12, 22:13
Avslutad
Citat:

"It was founded in 2016 and launched the following year by former Politico journalists Jim VandeHei, Mike Allen and Roy Schwartz."

Hur många av dessa hundratals vittnen har kontaktat USPIS eller FBI för att rapportera röstfusk?
2021-02-12, 22:14
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Vad menar du mainstreamedia ljuger om? Och hundratals vittnen behöver inte ljuga, merparten av det som kommit fram har varit rena spekulationer samt vittnesmål från personer som inte har någon koll på hur ett val går till. Inte nödvändigtvis lögner
Hahaha! Otroligt. Alltså måste dessa vittnen ha ljugit. Annars stämmer ju inte ert resonemang. Hundratals vittnen ljuger. Vilka stolpskott ni är.
2021-02-12, 22:15
Bannlyst
Citat:

Det räcker nu. Jag vet inte om du har något slags breakdown eller om du bara trollar ,men det räcker nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in