Citat:
Ursprungligen postat av
dic-tator
Därför att en anmälan om valfusk är allmän handling. En enkel googling visar att ingen sådan har gjorts. Jag kan dock ha fel
Så bra att du erkänner att du kan ha fel. En väg att åter bli en hederlig människa.
Folk kan mycket väl ha anmält valfusk men att dessa kan ha blivit bemötta på exakt samma sätt som ni bemöter min information, med nonchalans. Det vet varken du eller jag något om.
Citat:
Inlägg som dessa är svåra att bemöta därför att det är baserade på känslor och inte rationell logik.
Ja, det är era inlägg som är byggda på känslor. Hade ni haft rationella vederhäftiga argument hade ni kunna 'debunka' mig hur lätt som helst. Nu ser ni hur det blir.
Citat:
Du menar att hundratals vittnen har sett tecken på valfusk. Bra. De bör omgående kontakta federala utredare så att dessa "bovar" kan utredas och lagföras.
Du har sagt det nu ett par gånger. Säg det till dom.
Citat:
Jag hoppas att du bemöter mina argument nu. Om inte så kommer denna diskussion bara att gå i cirklar.
Jag har hela tiden bemött era "argument", som inte är argument utan känslofyllda urladdningar med inte så få försök till karaktärsmord av min person. Det blir så när vederhäftig information saknas.
Varför tror du att att hundratals vittnen ljuger, men inte mainstreammedia?