Citat:
Ursprungligen postat av
AlkoholiseradArab
Någon som vet hur det funkar rent tekniskt med tinget, torpet, kämparstugorna?
Tinget och kämparstugorna är väl typ samma? Eller väldigt lika i a f, tidigare år. Slumpen att man hittar en farm med detta inom gångavstånd är efter år och så identiskt lär ju vara rätt liten. Sitter dom och åker bil bakom kulisserna?
De alternerar mellan denna Farm (N Brandstorp) och tillhörande Torp som ligger dryga en timmes bilavstånd emellan, sedan har de en annan Farm med tillhörande Torp. Helena var inte på denna Farm och Torp den gången hon var med - det sa hon vid matbordet när de frågade henne.
Själva Tinget verkar vara detsamma som tidigare plats och byggnad men kämpestugorna tillhör nog respektive Farm då de ligger vid en sjö och de ska ro dit.
Vad tidigare deltagare sagt i sina vloggar så får de åka bil mellan Farmen och Torpet och även till Tinget.
Det jag tycker är lite annorlunda numera är att vi ser inte när de ror, eller ens mer än att de öppnar dörren till kämpestugorna och sedan ser vi dem gå en liten bit upp till Tinget.
Jag har för mig att jag i tidigare säsonger sett att Paolo t ex har åkt ut till dem och frågat hur de har det och vad de har valt för gren etc fast den biten kanske jag blandar ihop med Farmen Norge?