2021-02-12, 06:22
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholiseradArab
Jennifer? Nää. Hellre Malin... Jennifer har inte så fint ansikte. helt uppsvälld runt ögonen.
Malin är nog ganska öm i fittan efter veckan i storbondestugan, det är väl nytt för säsongen att det ska vara ett sextempel?
Citera
2021-02-12, 07:07
Medlem
Alltså den där Määäry.. vilken jävla pajas.
Synd bara att det är Allan som har Ballar att våga kritisera henne , för hon lyckas fan i mej misslyckas med allt hon tar sig för. Ute, ute,ute.
Kudos Allan som tar fighten de andra mesarna backar för .
Tror Linnea väljer Töörpet till A.K.
För Mkt kompis med övriga damer.
Sen så skulle jag inte bli ett dugg förvånad om det är fria val , man /kvinna.. Den reglen är nog flytande. Styrs nog efter fördelningen på farmen.
Citera
2021-02-12, 09:39
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Hur långt är det från farmen till torpet? Gå avstånd?
Inga gångavstånd. Ca 45 min med bil.
Citera
2021-02-12, 10:34
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Någon som vet hur det funkar rent tekniskt med tinget, torpet, kämparstugorna?
Tinget och kämparstugorna är väl typ samma? Eller väldigt lika i a f, tidigare år. Slumpen att man hittar en farm med detta inom gångavstånd är efter år och så identiskt lär ju vara rätt liten. Sitter dom och åker bil bakom kulisserna?
Citera
2021-02-12, 11:43
Bannlyst
Citat:
Jennifer? Nää. Hellre Malin... Jennifer har inte så fint ansikte. helt uppsvälld runt ögonen.

Ögonen är nog inte svullna. Det är huden på ögonlocken som tappat sin spänst och fallit ner över ögonen, så de ser små och trötta ut. Ögonlockslyft är vanliga skönhetsingrepp på äldre personer, men inte i hennes ålder.

Nu är det dags för feministduon Kubiken och Märy att lämna snart.
Citera
2021-02-12, 12:00
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Någon som vet hur det funkar rent tekniskt med tinget, torpet, kämparstugorna?
Tinget och kämparstugorna är väl typ samma? Eller väldigt lika i a f, tidigare år. Slumpen att man hittar en farm med detta inom gångavstånd är efter år och så identiskt lär ju vara rätt liten. Sitter dom och åker bil bakom kulisserna?

De alternerar mellan denna Farm (N Brandstorp) och tillhörande Torp som ligger dryga en timmes bilavstånd emellan, sedan har de en annan Farm med tillhörande Torp. Helena var inte på denna Farm och Torp den gången hon var med - det sa hon vid matbordet när de frågade henne.

Själva Tinget verkar vara detsamma som tidigare plats och byggnad men kämpestugorna tillhör nog respektive Farm då de ligger vid en sjö och de ska ro dit.

Vad tidigare deltagare sagt i sina vloggar så får de åka bil mellan Farmen och Torpet och även till Tinget.

Det jag tycker är lite annorlunda numera är att vi ser inte när de ror, eller ens mer än att de öppnar dörren till kämpestugorna och sedan ser vi dem gå en liten bit upp till Tinget.

Jag har för mig att jag i tidigare säsonger sett att Paolo t ex har åkt ut till dem och frågat hur de har det och vad de har valt för gren etc fast den biten kanske jag blandar ihop med Farmen Norge?
Citera
2021-02-12, 12:07
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det jag tycker är lite annorlunda numera är att vi ser inte när de ror, eller ens mer än att de öppnar dörren till kämpestugorna och sedan ser vi dem gå en liten bit upp till Tinget.

Jag har för mig att jag i tidigare säsonger sett att Paolo t ex har åkt ut till dem och frågat hur de har det och vad de har valt för gren etc fast den biten kanske jag blandar ihop med Farmen Norge?

Det är som du säger en skillnad på filmandet vid kämpestugorna.
Förr har de också tittat över sjön och sett den andra kämpen. Någon har skrikit på den andra, om den sovit gott och liknande. Kanske mindre filmteam. Någon nämnde att de i år endast hade en kamera. Då blir det svårt att vara både på Torpet och runt kämpestugorna.

Jo, Paolo besökte och frågade lite om kommande kamp.
Citera
2021-02-12, 12:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Det är som du säger en skillnad på filmandet vid kämpestugorna.
Förr har de också tittat över sjön och sett den andra kämpen. Någon har skrikit på den andra, om den sovit gott och liknande. Kanske mindre filmteam. Någon nämnde att de i år endast hade en kamera. Då blir det svårt att vara både på Torpet och runt kämpestugorna.

Jo, Paolo besökte och frågade lite om kommande kamp.

Skönt att få bekräftat att jag inte minns helt fel
Citera
2021-02-12, 15:02
Medlem
Havartis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Hur långt är det från farmen till torpet? Gå avstånd?

Läst ca 7 km. Så det är bil som gäller o ev. två traktorer.
Citera
2021-02-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havarti
Läst ca 7 km. Så det är bil som gäller o ev. två traktorer.
På grusväg genom mörka Småland för att komma dit då.
Citera
2021-02-12, 15:26
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
De alternerar mellan denna Farm (N Brandstorp) och tillhörande Torp som ligger dryga en timmes bilavstånd emellan, sedan har de en annan Farm med tillhörande Torp. Helena var inte på denna Farm och Torp den gången hon var med - det sa hon vid matbordet när de frågade henne.

Själva Tinget verkar vara detsamma som tidigare plats och byggnad men kämpestugorna tillhör nog respektive Farm då de ligger vid en sjö och de ska ro dit.

Vad tidigare deltagare sagt i sina vloggar så får de åka bil mellan Farmen och Torpet och även till Tinget.

Det stämmer, programledaren kommer ut och pratar med dom på morgonen/förmiddagen. Men inte nu.. Tycker ändå kämparstugorna med dess placering är lite unik för att man skall hitta en farm med samma upplägg. Sjö med två stugor snarlika tidigare år. Så jag tror nog dom också ligger bort med bil i så fall.

Men att dom ror betyder ju inte att dom måste ro från sin farm, dom kan ju ro från en helt annan sjö.
Citera
2021-02-12, 15:51
Medlem
Citat:
Det stämmer, programledaren kommer ut och pratar med dom på morgonen/förmiddagen. Men inte nu.. Tycker ändå kämparstugorna med dess placering är lite unik för att man skall hitta en farm med samma upplägg. Sjö med två stugor snarlika tidigare år. Så jag tror nog dom också ligger bort med bil i så fall.

Men att dom ror betyder ju inte att dom måste ro från sin farm, dom kan ju ro från en helt annan sjö.
Det är samma kämpestugor som förra året vid Brandsjön i Vaggeryds kommun, inte vid någon annan insjö inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in