2021-02-11, 22:08
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skoJar du med mig? det ligger i spoiler vill du inte veta vad som händer så ger man fan i å kolla under spoilers.
Håller inte med dig där.
Citera
2021-02-11, 22:35
Medlem
Zyxel04s avatar
Känns som den potentiella fejden pga twisten har uteblivit.

Daniel var lite sur på Malin över att hon skickade hemma till duellen men istället verkade de vara no hard-feelings-efteråt.

Samma sak emd mary och han Rickard. Han är nog inte småsur men kommer nog skapa något utan försöka hugga henne i ryggen bakifrån.

Var väl viss potentiall i fallet med Helena men inget då. Kanske väljs av hon Linnea som andrakämpe.

De fejder är sådana som redan funnits tidigare där Mary verkar vara väldigt central.
Citera
2021-02-11, 22:38
Medlem
Redladys avatar
Mary är den enda storbonden som missat veckouppdraget.
Troligen många som fortfarande surar för att Vincent tog med sig drickat och det blev ingen fest.
Citera
2021-02-11, 22:41
Medlem
Den där Märy...är det inte dags för henne att gå upp i en tvekamp snart.
Citera
2021-02-11, 22:57
Medlem
Faukess avatar
Alltså, har jag missat något?
Linnea är förstakämpe och Märy ska dividera om vem hon ska välja, men hon kan väl bara välja Märy?
Alla ska kom in från gårdskampen är ju fredade från att bli valda och det finns väl ingen mer tjej att välja på annat än Märy?
För ännu går man väl inte välja kamp mot motsatt kön?
Citera
2021-02-11, 23:04
Medlem
Wads avatar
Mary, vilken jävla idiot. Surar ur totalt för att Malin tänker taktiskt och väljer en tjej, dvs gör exakt det som Mary själv gjorde förra veckan.

Har Linnea och Mary missuppfattat tävlingen? Det är enskild individ som vinner, inte ett kön. Det här snacket man hör varje säsong om att ”tjejerna måste hålla ihop” är så jävla löjligt.
Citera
2021-02-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Linnea är förstakämpe och Märy ska dividera om vem hon ska välja, men hon kan väl bara välja Märy?
Alla ska kom in från gårdskampen är ju fredade från att bli valda och det finns väl ingen mer tjej att välja på annat än Märy?
Linnea väljer andrekämpe på söndag.
Det borde bli en kvinna som hon väljer.
Citera
2021-02-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Linnea väljer andrekämpe på söndag.
Det borde bli en kvinna som hon väljer.
Ja den som hon kan välja borde bli Mary.
Citera
2021-02-11, 23:13
Medlem
TruckUrbans avatar
Hur mycket skulle ni betala för en girl on girl med Jennifer och Karin? Jag skulle kunna tänka mig att donera ena njuren till en bättre behövande
Citera
2021-02-11, 23:19
Medlem
kukflashs avatar
Praktarslet-Määäääry visar fortfarande sina sämsta sidor. "Måste få ut lite testosteron annars blir det jobbigt på farmen". Määäry är väl den som har mest testosteron i kroppen om man ser till hennes utseende
Citera
2021-02-11, 23:22
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Hur mycket skulle ni betala för en girl on girl med Jennifer och Karin? Jag skulle kunna tänka mig att donera ena njuren till en bättre behövande
Jennifer? Nää. Hellre Malin... Jennifer har inte så fint ansikte. helt uppsvälld runt ögonen.
Citera
2021-02-11, 23:22
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Gårdskämpar kan inte bli förste men andrekämpe. Nej, skulle dock inte förvåna mig om man kan välja motsatt kön från och med söndag då Linnea annars bara har två o välja mellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in