Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
i denna lilla reflektion som bollas är det just din totalt ensidiga vinkling att allt är sant från Ebba med inga konstigheter alls. Allt är glasklart.
Jag reflekterar - ifrågasatte även Esbjörn och skrev det kändes konstigt att Binninge inte levererar.
När skrev du senast något sådant om Ebba?
"... känns konstigt att Ebba..."? En gång? Ingen gång?
Totalt meningslöst - det är som trollande bara.
Som vanligt läser du andras inlägg värre än djävulen läser biblen och framför återigen rena lögner.
Jag har inte gjort någon värdering eller vinkling alls. Jag framför fakta, rena objektiva fakta. Och ifrågasätter varför dig och Esbjörn baserat på dessa fakta.
Du ber mig förklara varför Ebba inte visar den andra värderingen. Vilket jag redan förklarat i tråden, trots att det är helt uppenbart, även du har nu fått förklaringen.
Det är då inte alls konstigt att jag ber dig förklara varför Esbjörn inte visat sina värderingar. Men det vägrar du göra. Du säger att det är dags att leverera, men du ifrågasätter inte varför det inte gjorts och du ger inga förklaringar på det sätt du förväntar dig att andra ska göra. Återigen bär du dig åt som ett barn. Trollet här är du. Jag framför fakta, gång på gång på gång. Du tramsar och fabulerar, hela tiden.