2020-11-01, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensionellX
Tråkigt att höra att de blivit så. Tänkte också att risknivån gått upp lite nu när de har öppet hela nätterna och kanske har en annan typ av publik. De männen som gick dagtid tidigare kanske inte är lika socialt aktiva som nattpubliken

jag känner en tjej privat som jobbar på heartbeat bl.a.....innan prishöjningen som det stod om tjänade dom skitdåligt..vissa kvällar ingenting
Citera
2020-11-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
jag känner en tjej privat som jobbar på heartbeat bl.a.....innan prishöjningen som det stod om tjänade dom skitdåligt..vissa kvällar ingenting

Jag kan tänka mig att det är tufft nu. Synd. Hade gärna gått dit och stöttat verksamheten men känns inte riktigt som att det är läge nu. Saknar det dock
Citera
2020-11-01, 21:52
Medlem
ja det var ju det enda stället utan att vara gangsterstyrt
Citera
2020-11-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
ja det var ju det enda stället utan att vara gangsterstyrt

Är väl kanske därför de kunnat ha vettiga priser och verkar ha avslappnad stämning. Eller hade.. vet inte Hur det är nu. Synd att det inte finns några alternativ.
Citera
2020-11-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensionellX
Är väl kanske därför de kunnat ha vettiga priser och verkar ha avslappnad stämning. Eller hade.. vet inte Hur det är nu. Synd att det inte finns några alternativ.
ja utbudet är inte stort eller så går det inte runt ekonomiskt
Citera
2020-12-09, 04:15
Medlem
carltellin88s avatar
Jag vet inte vad som kan tyckas är rimligt för en strippa att tjäna på en dag/kväll. 2000-3000 kr som ett minimum. Förut när det kostade 600 kr för inträde och en dans så så behövde de väl ha ett par kunder per pass för att nå dit. Sen var det flera som betalade betydligt mer. När jag var där en gång så fick jag vänta på en tjej i över en och en halv timme på att hon skulle bli klar med en kund.
Som kund så tycker jag personligen runt 600 kr är max vad jag tycker det är värt att se en tjej dansa naken. Att slänga ut 2000-3000 kr när det finns andra alternativ känns bara löjligt. Är heller inte intersserad av dominans och liknande.
Citera
2021-01-18, 17:59
Medlem
Var där första gången efter prishöjningarna, träffade en trevlig tjej och fick en privatdans, blev inget mer pga de kraftigt ökade priserna, hon ville ha 2000 om jag runkade själv, nä, inget för mig, synd för har gått dit regelbundet, om än inte ofta.
Citera
2021-01-21, 17:12
Medlem
Ja, bäst att helt undvika strippklubbar helt i Stockholm. Jag brukade gå för 2-6 år sedan, men nu är det för tråkigt och alldeles för dyrt. Bättre att då och då åka utomlands: Köpenhamn, Berlin, London, Madrid, Barcelona, Malaga, Prag, Warsawa, Budapest, Kiev tex.
Citera
2021-01-23, 21:45
Medlem
På Heartbeat är det ju nya tjejer sedan i våras. Någon som vet om de tidigare tjejerna kommer tillbaka eller dansar någon annanstans? Tänker i första hand på Cassandra och Nolita...
Citera
2021-01-24, 01:26
Medlem
rumpmannens avatar
Casandra har slutat som strippa vad jag hört rykten om. En del andra skulle jag också vilja veta vart de tagit vägen...
Citera
2021-01-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumpmannen
Casandra har slutat som strippa vad jag hört rykten om.
Det vore onekligen en förlust tycker jag. Riktigt bra på att dansa, trevlig, utseende som få...
Citera
2021-02-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carltellin88
Jag vet inte vad som kan tyckas är rimligt för en strippa att tjäna på en dag/kväll. 2000-3000 kr som ett minimum. Förut när det kostade 600 kr för inträde och en dans så så behövde de väl ha ett par kunder per pass för att nå dit. Sen var det flera som betalade betydligt mer. När jag var där en gång så fick jag vänta på en tjej i över en och en halv timme på att hon skulle bli klar med en kund.
Som kund så tycker jag personligen runt 600 kr är max vad jag tycker det är värt att se en tjej dansa naken. Att slänga ut 2000-3000 kr när det finns andra alternativ känns bara löjligt. Är heller inte intersserad av dominans och liknande.

Jag har jobbat som strippa förut i Stockholm och kan säga att det beror helt på vilken klubb man jobbar på, vilken månad samt vilken dag i veckan det är. Min bästa kväll tjänade jag 17 tusen men det var även kvällen man kunde gå hem och ha tjänat under 1000-lappen. Tjejerna får ju MAX 20% av allt dom säljer också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in