2021-02-11, 14:44
Medlem
Tack till dig som tipsa om CAMBI! håller minst 1 år!
Citera
2021-02-11, 15:14
Medlem
Fler än jag som tror Transiro kan va spännande på lång sikt? Gick in i början av månaden.
Är superrookie inom aktier så ta inte rygg om ni inte själva tror på det.
Citera
2021-02-11, 15:49
Medlem
sovad-p1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Kan papilly bli nästa aktie o pumpas?
Har vänner inom banksektorn som aka börja med stressprogram. Kan bli skitstort när stora företag gör detta för sina medarbetare

Hörde någon prata om detta förra veckan. Någon forskning som skulle vara banbrytande för att hantera stress. Måste vara samma bolag? Kan de kapitalisera på detta? Hur skyddar man något sådant?
Citera
2021-02-11, 16:26
Medlem
Femliters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Hade ni tagit mitt tips om Cambi ASA igår hade ni gått 17% idag! Tror denna aktie kommer gå upp 100% på 3 månader.

Tack för detta tips.
Citera
2021-02-11, 16:30
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Kan papilly bli nästa aktie o pumpas?
Har vänner inom banksektorn som aka börja med stressprogram. Kan bli skitstort när stora företag gör detta för sina medarbetare

Nej. Kolla aktiekursens kurva. Den är utspädd så in i helvete. Ingen vill köpa denna nyemissionsmaskin.
Citera
2021-02-11, 16:54
Medlem
johnthedickholmess avatar
Någon som handlade Tilray den 9:e?
Citera
2021-02-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Någon som handlade Tilray den 9:e?
Japp! O sålde 75% innan stängning
Inte mitt bästa daytrade direkt. Sålde av resterande 25% idag med marginell förlust, den kommer vara side trade hela kvällen och gissningvis större dyk imorgon.

Fyllde på CTRM vid 1,49 istället och tack för det, gick in vid 0,94 i måndags och dubblad idag.
Citera
2021-02-11, 20:10
Medlem
SOS Ltd, kineniskt företag som minar kryprovalutor.
Citera
2021-02-11, 20:28
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slevinlucky
SOS Ltd, kineniskt företag som minar kryprovalutor.
Kineser OCH kryptovaluta ? Jag ser inte vad som kan gå fel.
Citera
2021-02-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Kineser OCH kryptovaluta ? Jag ser inte vad som kan gå fel.

"SOS Ltd. is a first of its kind in the crypto industry. SOS is the first crypto insurance, crypto bank and on top of that they're also mining crypto. They're mining BTC and ETH. Their goal is to be the first complete crypto institution.

Recently they just bought a cloud computing company which is capable enough to mine 3-4 BTC daily and over 50 ETH. Now with the rising value of cryptocoins their revenue is only going to keep going up."

Om kineserna är lika grymma på att mina krypto som de var på att farma guld på WoW så är det värt att testa en slant
Citera
2021-02-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slevinlucky
"SOS Ltd. is a first of its kind in the crypto industry. SOS is the first crypto insurance, crypto bank and on top of that they're also mining crypto. They're mining BTC and ETH. Their goal is to be the first complete crypto institution.

Recently they just bought a cloud computing company which is capable enough to mine 3-4 BTC daily and over 50 ETH. Now with the rising value of cryptocoins their revenue is only going to keep going up."

Om kineserna är lika grymma på att mina krypto som de var på att farma guld på WoW så är det värt att testa en slant

Låter lite för läckert för att inte hoppa på 😂
Citera
2021-02-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wallemf
Låter lite för läckert för att inte hoppa på 😂

Uppe på över 7 dollar i skrivande stund. Låg på 5,30 när jag skrev min första post.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in