Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Den cachen som var den bästa hon gjort innehöll nog "sprängstoff" ...
Helt övertygad att den handlade om relationen.
Det återkommer ofta att han målar väggarna i sitt hus, frågar om färgen blir bra i källare, badrum och det som ska bli Ns rum (som han kallar bonusbarn).
Det här lär likaväl ha fått H att se rött. Hon blir ursinnig när L försöker påtala det absurda med att flytta så nära henne.
Utåt sett reagerar annars inte H verkar det som men kokar under ytan. Det här berör bostad och flytt.
S dementerar inte att de pratat Kilimanjaro så sent som 2018, HÅ nämner även 2018 och till och med förlovning - det är sprängstoff.
Jag tror kontrollfreaket gärna hade kört dubbelt men tappar i huvudsak kontrollen över H som han är van att dribbla med som anchor point. Jag tror både sillen, separation och skilsmässa är ett spel för galleriet. Hon har inte nått nån framgång vs LW på åratal med varken monitorering, förbud eller regler.
Hon ljuger för SD och gör samma sak som han gjort i det fördolda. Nån balansgång mellan tillfredsställande hämnd men det måste döljas.
Det känns som sagt som om alla spelar höga kort och det når nån sort kataklysm.
Han är dock patologiskt rigid och kommer till ett vägval. Han kan inte styra och förhindra att L släpper tre cacher som hotar hans tillvaro när han är i USA. Men jag litar inte ett dugg på Hs inverkan för hon har minst lika mycket vinst i att L är död.