2021-02-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Vill tacka flera användare för svar och väldigt mycket informativa inlägg, Mapping/Refraktor/moshes/Pandalina, det finns fler användares inlägg som jag följer med intresse, tack till alla.

Om någon minns, Shebani blir utfrågad om foton bl.a Jonas Falk, men han är övertydlig med att han har ingenting med nånting att göra, utan bara träningskompis. Falk spelar väl definitivt i en annan liga än den här dåren. Sen såg jag flertalet foton på Shebani tillsammans med Tutic, vad har dom gemensamt? Maysem, tycker han var jävligt strong som gick emot alla, han hade som det verkar, inget mer att förlora.
Maysem dog väl?
Citera
2021-02-09, 23:21
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Away20
Maysem dog väl?
Nope ,maysem fick skyddad identitet och bor på hemlig ort, tror någon nämnde i en tråd att maysem flydde utomlands
Citera
2021-02-09, 23:22
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Maysem dog väl?

Hans båda bröder blev mördade, Maysem blev beskjuten men klarade sig.
Citera
2021-02-09, 23:24
Medlem
Citat:
Hans båda bröder blev mördade, Maysem blev beskjuten men klarade sig.
Mirakel att han överlevt skotten och den enda brodern som lever idag. Vilken liga tillhör M?
Citera
2021-02-09, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Nope ,maysem fick skyddad identitet och bor på hemlig ort, tror någon nämnde i en tråd att maysem flydde utomlands
Borde stämma enligt rykten
(FB) Skottlossning i Rosengård, Malmö 2018-07-16, en avliden
Citera
2021-02-09, 23:27
Medlem
Citat:
Maysem dog väl?
nej hans två bröder är döda
Men lillebrodern lever -Och Maysem.
Maysem har visat stake .Han försökte varna A.A också
Alla andra som också vetat och haft förmågan att sörja,men som tiger..
Maysem stod upp -snyggt.
Hans information utgör inga bevis, de som påstår att Maysem satt dit de andra
har inte fattat, bevisen har alla aktiva mördarna själva lämnat i skriftlig form, och det är fakta
de avslöjade sig själva bara. till sist-vinner sanningen- hoppas det blir klart vad gäller lillgrabben Obeyd alltså.
Citera
2021-02-09, 23:29
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Mirakel att han överlevt skotten och den enda brodern som lever idag. Vilken liga tillhör M?

Såvitt jag förstår lever han under skyddad identitet nu, tror tidigare att han var med folket på Seved. Det finns fler här som vet bättre än mig.
Citera
2021-02-09, 23:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Ja precis, jag menade mer polisiärt uppklarat så att säga. Eller, om det funnits tydligt i chattar kring att t.ex. beställaren är tjurig för att skytten skjutit fel person, att skytten erkänner det, att man kunde koppla deras nicks/handles till fysiska personer osv. så blir det ju lite annorlunda också.

Det finns nämnt i bl annat blackblackberry konversationer som är bevisat knutna till
AJ användarnamn Jaguar och Salam El Patron.
Hoppas det håller.
Citera
2021-02-09, 23:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Såvitt jag förstår lever han under skyddad identitet nu, tror tidigare att han var med folket på Seved. Det finns fler här som vet bättre än mig.
I hans nya förhör genomförda vår 2020 säger Maysem själv att han vistas i Tyskland och även i Stockholm.
Citera
2021-02-09, 23:46
Medlem
Citat:
Men hans lillebror-han lever väl farligt om han är kvar i Malmö de där små wannabe`s
är ju inte noga vem det är dem skjuter ihjäl.
M verkar vara mer normal än alla de där andra resonerar på ett klokt sätt.
Citera
2021-02-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
nej hans två bröder är döda
Men lillebrodern lever -Och Maysem.
Maysem har visat stake .Han försökte varna A.A också
Alla andra som också vetat och haft förmågan att sörja,men som tiger..
Maysem stod upp -snyggt.
Hans information utgör inga bevis, de som påstår att Maysem satt dit de andra
har inte fattat, bevisen har alla aktiva mördarna själva lämnat i skriftlig form, och det är fakta
de avslöjade sig själva bara. till sist-vinner sanningen- hoppas det blir klart vad gäller lillgrabben Obeyd alltså.
Verkar som att M var godhjärtad. Har han lämnat kriminella världen så önskar jag honom all lycka
Citera
2021-02-10, 00:00
Medlem
Citat:
Maysem dog väl?
Hans två små bröder, ja. Han överlevde när hans bästa vän sålde honom. Skjuten men överlevde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in