2021-02-09, 19:30
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Men vänta nu....om damerna verkligen vill åt gubbens tillgångar då ska de väl vara jätteglada över att ha blivit hjälpta av Ebba med cash istället för att bli ståendes med ett fallfärdigt hus på en saneringstomt?!

Dom vill ju bara ha mer pengar!
Har du inte förstått att det är därför, dom tror det är mer värt än vad han fått.
2021-02-09, 19:31
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analias
Monika Pernroth Lüllmaa har jobbat ihop med Binninge i många år för mäns rätt att våldta kvinnor och barn
Så hon har inga skrupler alls!
Riktigt sjuk kvinna som även har barnhem.
Vilket ger riktigt obehagliga vibbar.

http://sourze.se/2007/11/19/okej-sex-och-rattssakerheten__65973

Finner inget av din smutskastning i länken. Rättssäkerhet är ett av samhällets fundament. Finns kanske fula fiskar på RO, men texten ser jag inget fel på.
2021-02-09, 19:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Varför har han inte betalat tillbaka pengarna då? Han skaffar ju sig inte precis leverage genom att sitta på pengar som han inte har rätt till isåfall. Bättre att betala tillbaka dem och kunna med gott samvete säga: Jag har ångrat mig, här är pengarna tillbaka. Jag vill ha mitt hus kvar.

Istället så verkar det vara det svåraste att betala tillbaka pengar. "Bedragerskan Ebba" kanske byter bankkonto dagligen för att lura ESB, hon kanske går under falska namn för att han inte ska kunna betala tillbaka. Smyger in och släcker och låser på bankkontoret när han går dit?

Du kan inte få ut ett bankkontonr på banken, helt omöjligt, Ebba fick ett rekommenderat brev vilket hon också bara nonchalerade.
Enba svarade inte i telefon, utan hon gick istället till Tingsrätten och när hon väl gjort det ska ingenting skickas åt något håll förrn Domstolen sagt sitt.
Ebba har aldrig haft en tanke på att backa, allt var bara en dimridå utplacerad av Ebba.
Detta är sanningen vilket klanen här gör precis allt som står i deras makt att förvanska.
Senast redigerad av LawNumberSix 2021-02-09 kl. 19:39.
2021-02-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det ser inte ut som samma underskrift, den ena är flytande och skriven med van hand, den andra är betydligt stelare och har inte alls samma fart. NFC skulle avgöra på en kvart om underskrifterna är gjorda av samma hand.

Quirinius är alltså Monika Pernroth Lüllmaa:s föredöme

Vem var Quirinius?

Publius Sulpicius Quirinius (d. 21 e.Kr.). Han var en social uppkomling, en homo novus, i det romerska kejsardömets första tid och uppnådde rangen av konsul år 12 f.Kr. Mellan 6 och 9 e.Kr. tjänstgjorde han som ståthållare i Syrien. Om det inte varit för sistnämnda ämbetsinnehav, som inbegrep ansvar för folkräkningar för skattskrivningssyfte,

Quirinius lät förrätta en folkräkning i den del av provinsen Syria som gick under beteckningen Judéen – där Betlehem ligger.

Här är bedragerskan med utställningen Quirinius

https://youtu.be/BonWPJgQBzY
Senast redigerad av Analias 2021-02-09 kl. 19:49.
2021-02-09, 19:42
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Varför har han inte betalat tillbaka pengarna då? Han skaffar ju sig inte precis leverage genom att sitta på pengar som han inte har rätt till isåfall. Bättre att betala tillbaka dem och kunna med gott samvete säga: Jag har ångrat mig, här är pengarna tillbaka. Jag vill ha mitt hus kvar.

Istället så verkar det vara det svåraste att betala tillbaka pengar. "Bedragerskan Ebba" kanske byter bankkonto dagligen för att lura ESB, hon kanske går under falska namn för att han inte ska kunna betala tillbaka. Smyger in och släcker och låser på bankkontoret när han går dit?

I dagsläget kanske han har gjort det.
2021-02-09, 19:44
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du kan inte få ut ett bankkontonr på banken, helt omöjligt, Ebba fick ett rekommenderat brev vilket hon också bara nonchalerade.
Enba svarade inte i telefon, utan hon gick istället till Tingsrätten och när hon väl gjort det ska ingenting skickas åt något håll förrn Domstolen sagt sitt.
Ebba har aldrig haft en tanke på att backa, allt var bara en dimridå utplacerad av Ebba.
Detta är sanningen vilket klanen här gör precis allt som står i deras makt att förvanska.

Ditt påstående är varken styrkt eller bevisat
en källa annars är det ditt påhitt som vanligt falskt
Här är beviset!
Esb hade skickat brev till EB vem sa det jo Esb. inga bevis! bara påstående.
EB hade skickat brev till Esb, vem sa det Esb. beviset har han! och visades i expressens intervju.
Senast redigerad av braattha 2021-02-09 kl. 19:47.
2021-02-09, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Har svårt att se Ebba gå på gatan och tigga pengar!

Kan inte påstå att jag tycker synd om henne! Hon skulle kunna köpa en stor lägenhet om hon vill eller varför inte hyra i 2a hand som så många andra!

Det är just detta som är så jävla patetiskt gjort av Ebba, att uttrycka dessa ord att hon och hennes barn är hemlösa, fy fan!
Det är inget annat än att pissa på alla vilka är hemlösa på riktigt, sagt av en folkvald partiledare, man tror inte det är sant.
2021-02-09, 19:46
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Dom vill ju bara ha mer pengar!
Har du inte förstått att det är därför, dom tror det är mer värt än vad han fått.
Jaha, nej jag är ju relativt ny i tråden, men jag fick två andra svar på mitt inlägg som anger samma som du anser är fallet. Har de hävdat det, att det är ett underpris det som Ebba erlagt?
2021-02-09, 19:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Det är just detta som är så jävla patetiskt gjort av Ebba, att uttrycka dessa ord att hon och hennes barn är hemlösa, fy fan!
Det är inget annat än att pissa på alla vilka är hemlösa på riktigt, sagt av en folkvald partiledare, man tror inte det är sant.
Kan du länka till uttalandet?
2021-02-09, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Ditt påstående är varken styrkt eller bevisat
en källa annars är det ditt påhitt som vanligt falskt

Just det, uttalande av Esbjörn räknas ju inte, men hon Ebba vilken bevisligen ljugit sin tunga blå under sommar och höst, hennes ord är sanna.
Blir du så här fanatisk av att bara vara troende, kristen eller varför är du blind åt ena hållet?
2021-02-09, 19:50
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Just det, uttalande av Esbjörn räknas ju inte, men hon Ebba vilken bevisligen ljugit sin tunga blå under sommar och höst, hennes ord är sanna.
Blir du så här fanatisk av att bara vara troende, kristen eller varför är du blind åt ena hållet?

Här är beviset!
Esb hade skickat brev till EB vem sa det jo Esb. inga bevis! bara påstående.
EB hade skickat brev till Esb, vem sa det Esb. beviset har han! och visades i expressens intervju.
Ta inte i så du spricker lille vän.
2021-02-09, 19:50
Medlem
Citat:
Nu uttrycker du dig okristligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in