Citat:
Ursprungligen postat av
tigerraket
Varför har han inte betalat tillbaka pengarna då? Han skaffar ju sig inte precis leverage genom att sitta på pengar som han inte har rätt till isåfall. Bättre att betala tillbaka dem och kunna med gott samvete säga: Jag har ångrat mig, här är pengarna tillbaka. Jag vill ha mitt hus kvar.
Istället så verkar det vara det svåraste att betala tillbaka pengar. "Bedragerskan Ebba" kanske byter bankkonto dagligen för att lura ESB, hon kanske går under falska namn för att han inte ska kunna betala tillbaka. Smyger in och släcker och låser på bankkontoret när han går dit?
Du kan inte få ut ett bankkontonr på banken, helt omöjligt, Ebba fick ett rekommenderat brev vilket hon också bara nonchalerade.
Enba svarade inte i telefon, utan hon gick istället till Tingsrätten och när hon väl gjort det ska ingenting skickas åt något håll förrn Domstolen sagt sitt.
Ebba har aldrig haft en tanke på att backa, allt var bara en dimridå utplacerad av Ebba.
Detta är sanningen vilket klanen här gör precis allt som står i deras makt att förvanska.