2020-12-12, 22:12
Medlem
Del 3
KJ har nu problem stora problem ett lik i bagageluckan och han börjar nu förstå med vad han ställt till med.Till föräldrahemmet anländer KJ utan problem han ver att föräldrarna är bortresta men att brodern är hemma är en överraskning.Brodern och en kompis dricker öl och spelar musik vilket passar KJ perfekt när nu en plan börjas formas i hans huvud.Han vet nu att kroppen av VB är väldigt tung att släpa omkring med så han bestämmer sig för att dela upp den i mindre bitar.Med dom verktyg som finns i garaget börjar KJ Jobbet, han vad är upp kroppen på familjens släpvagn och påbörjar stickningen.Släpvagnen fick sedan nya golvbrädor av KJ och hans får.I dubbla sopsäckar förpackad nu delarna av VB,planen är att gräva ner sopsäckarna.Det är bara ett problem med den planen det är vid denna tidpunkt full tjäle i marken,han kommer ner ca 20-30 cm sedan är det stopp.Han begraver förmodligen händer och kanske kläderna i denna grunda grop.KJ som kan varenda bunker och skyddsvärn i området beslutar si för att lägga resterande kroppsdelar på is
Dessa värn och bunkrar fungerar som frysboxar till långt in på sommaren.Sedan startar kaoset för KJ.För säkerhets skull anordnar KJ med sina kompisar ett sök runt föräldrahemmet han kan ju ha missat någonting.Dagarna går och KJ blir mer och mer pressad han förstår att han måste på något sätt förflytta kroppsdelarna eftersom plötsligt det blir mycket varmt ute.Det som sen sker saknar all logik, att placera delarna uppe på Gammelängsberget och i ödehuset är mer än konstigt,att han lyckades är en bedrift här kryllar det av människor,hästar,hundar i princip dygnet runt.KJ hade nog andra planer men med polisens spaning kunde han helt enkelt inte agera mer.
PS/ KJ om du läser detta kan du väl ge ett omdömen från 1-10 Tack på förhand
Citera
2020-12-14, 16:17
Medlem
Finns det någon vänlig själ som har FUP:en? Har dammsugit tråden + FUP-tråden men alla länkar är trasiga :/
Citera
2021-01-10, 06:37
Medlem
fearreapers avatar
Ganska sjukt han skriver en sexnovell om en vakt då han var intagen, & Fortfarande var kille, 🤮
Citera
2021-02-09, 16:51
Medlem
Knullkungens avatar
https://nsd.se/nyheter/artikel/domd-for-styckdrap--nu-i-ratten-igen-jag-ar-inte-farlig/req061zr

"I somras skickade Kim Marie Johansson, dömd för att ha dödat och skändat en ung kvinna, ett förtäckt hot till medieprofilen Cissi Wallin i ett textmeddelande. När det var dags i rätten bad 29-åringen om ursäkt."

"Kim Marie Johansson försäkrade att hennes tanke aldrig var att skrämma eller hota.

– Jag är inte farlig. Jag satt oskyldig i fängelse för ett brott jag inte gjort, säger hon.

– I efterhand kan jag tycka att det var jäkligt klantigt skrivet. Det var inte meningen och jag ber om ursäkt.

Kim Marie Johansson förklarade även att hon hade full förståelse för om Cissi Wallin känt fruktan för sin egen person och sin familj. I synnerhet eftersom texten var skickad från en person som "nyss muckat från ett längre fängelsestraff".

– Jag håller själv på att bilda familj och vi har funderingar på barn. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att riskera deras säkerhet. Det är bara olyckligt att det togs ända hit. Jag hade föredragit att vi hade kunnat lösa det privat, säger Kim Marie Johansson."
Citera
2021-02-09, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://nsd.se/nyheter/artikel/domd-for-styckdrap--nu-i-ratten-igen-jag-ar-inte-farlig/req061zr

"I somras skickade Kim Marie Johansson, dömd för att ha dödat och skändat en ung kvinna, ett förtäckt hot till medieprofilen Cissi Wallin i ett textmeddelande. När det var dags i rätten bad 29-åringen om ursäkt."

"Kim Marie Johansson försäkrade att hennes tanke aldrig var att skrämma eller hota.

– Jag är inte farlig. Jag satt oskyldig i fängelse för ett brott jag inte gjort, säger hon.

– I efterhand kan jag tycka att det var jäkligt klantigt skrivet. Det var inte meningen och jag ber om ursäkt.

Kim Marie Johansson förklarade även att hon hade full förståelse för om Cissi Wallin känt fruktan för sin egen person och sin familj. I synnerhet eftersom texten var skickad från en person som "nyss muckat från ett längre fängelsestraff".

Jag håller själv på att bilda familj och vi har funderingar på barn. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att riskera deras säkerhet. Det är bara olyckligt att det togs ända hit. Jag hade föredragit att vi hade kunnat lösa det privat, säger Kim Marie Johansson."
Vem?
Citera
2021-02-09, 18:59
Medlem
fittas avatar
Jaha, så Kristoffer satsar på att bli mamma nu.

Ja, lycka till då!
Citera
2021-02-09, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

– Jag håller själv på att bilda familj och vi har funderingar på barn. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att riskera deras säkerhet. Det är bara olyckligt att det togs ända hit. Jag hade föredragit att vi hade kunnat lösa det privat, säger Kim Marie Johansson."

Framkom det när domen kommer?
Lite intressant att se om de kommer att förverka delar av hans villkorliga frihet, så att han måste in bakom galler igen.
Men nog ett mindre troligt scenario.
Citera
2021-02-11, 15:07
Medlem
fearreapers avatar
Nästa tisdag,

Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Framkom det när domen kommer?
Lite intressant att se om de kommer att förverka delar av hans villkorliga frihet, så att han måste in bakom galler igen.
Men nog ett mindre troligt scenario.
Citera
2021-02-16, 15:05
Medlem
Knullkungens avatar
https://nsd.se/artikel/dodade-och-skandade-kvinna--nu-doms-hon-for-nytt-brott/joxzk38j

"Dråpdömda Kim Marie Johansson döms till 4 000 kronor i dagsböter för att ha hotat medieprofilen Cissi Wallin."
Citera
2021-02-22, 20:18
Medlem
Crankyshake2s avatar
Jag är helt övertygad hur detta har gått till. Förstår inte Vrf inte detta varit upp tidigare

Jag tror

De bråkar i lägenheten. Han kan ha slagit henne, därav hennes försök å ringa 112 och sms till karatetränaren. De blir sams och KJ ska skjutsa hem henne. I bilen blir dom osams, KJ viker av efter sidan och VB springer ut ur bilen. KJ springer efter och dödar henne. Han lämnar henne där och åker tillbaka senare och styckarkroppen.
Citera
2021-02-22, 22:22
Medlem
"Vi"?
Vad är det för pucko som blivit tillsammans med kräket?
Citera
2021-02-23, 11:48
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Fungerande länk till FUP:

https://docdro.id/gAwCwmX
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem