2021-02-09, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Edit: Detta var inte menat till dig utan @Silentrunner

Tack, höll på få hjärtinfarkt
2021-02-09, 11:46
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 75Sailorman
Varför begränsa det till en vecka? 100 dagar föreslår jag!

Jag är helt klart enig med dig om detta. Dessvärre lär det ju inte ske, men utomlands finns det annars dokusåpor där deltagarna är nakna hela tiden, t ex Adam sucht Eva, vilken även finns i norsk, dansk och finsk etc version. Endast vi svenskar får inte sånt.
2021-02-09, 13:46
Medlem
codemeds avatar
Inte imponerad av uppvisade deltagare hittills. Ser ut att bli en rejäl PK-fest med araber, negrer, homos och vänsterpack.
2021-02-09, 14:12
Avslutad
Någon som kan skicka ett PM med Discorden?
2021-02-09, 14:22
Medlem
Gay tv4 som stänger ner trailern på youtube som länkades, någon som har något annat som funkar?
2021-02-09, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moxisch
Någon som kan skicka ett PM med Discorden?

Du kan tydligen inte ta emot PM Men via min signatur kommer man dit

Och varför tar TV4 ner trailern överallt? Var det nån som kuppade hos dom och det skulle kommit ut senare?
2021-02-09, 14:54
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Du kan tydligen inte ta emot PM Men via min signatur kommer man dit

Och varför tar TV4 ner trailern överallt? Var det nån som kuppade hos dom och det skulle kommit ut senare?

Dom räknade nog inte med de fina skärmdumparna som någon publicerade här på Flashback....
2021-02-09, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Dom räknade nog inte med de fina skärmdumparna som någon publicerade här på Flashback....

Kungligt!
2021-02-09, 16:29
Medlem
Jahajhapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
PM

Försökte skicka PM till dig men det gick inte.
Kan du tänka dig att dela med dig med discorden till en själ till?
2021-02-09, 16:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajhapp
Försökte skicka PM till dig men det gick inte.
Kan du tänka dig att dela med dig med discorden till en själ till?

Går inte att PMa dig då du är medlem mindre än 30 dagar.
2021-02-09, 16:44
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du upprepar dig själv och ännu en gång citerar något som inte stämmer genom att hänvisa till "andra". Skulle något sådant vara sant, vilket det naturligtvis inte är, så bör man ändå känna var gränsen går. Eller vad känner du. Jag lämnar diskussionen nu. Jag känner som 99% av medlemmarna här att du tillför inget alls av värde till tråden. Du kommer säkert ändå att hänga kvar men ingen med vett har intresse av det.

Det är heller inte den första lögnen som skrivits av användaren du citerar. Troligen en mycket sjuk person som vi hädanefter ignorerar i tråden och låter admins göra sitt.

OnT: Vilka mer än Judith Nodby och Joel Kosari fick vi se i trailern? Stämmer ryktet att trailern spred sig av misstag?
2021-02-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är heller inte den första lögnen som skrivits av användaren du citerar. Troligen en mycket sjuk person som vi hädanefter ignorerar i tråden och låter admins göra sitt.

OnT: Vilka mer än Judith Nodby och Joel Kosari fick vi se i trailern? Stämmer ryktet att trailern spred sig av misstag?

Bekräftad fakta av ett flertal oberoende parter.

Det är väl ett rimligt datum att släppa en trailer? 1 vecka innan premiären, själva tanken med en trailer är väl att släppa den innan programmet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in