2021-02-08, 20:21
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Det står ord mot ord eftersom Ebba både ljög för Expressen och för sina följare på Facebook väger hennes ord inte särskilt tungt.

Ebba har inte ljugit om någonting.
2021-02-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braattha
Nu var ju hennes sk. spring efter köpet men det kanske smittar retroaktivt.
Eller hur menar du där?

Hon har varit ute och festat flera gånger och sprungit hos Esbjörn flera gånger. Säpohistorien och filmen när hon röjer på dansgolvet är olika tillfällen.

Oavsett vad, låter detta som en hederlig människa vars ord går att lita på?
2021-02-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Du måste vara synsk, om du redan våren 2018 anklagade henne för allt detta.......

Vad anklagade jag Ebba för våren 2018?
2021-02-08, 20:24
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag kollade lite på din posthistorik och hittade det här:

På din Youtubekanal har du en låt som heter EBT är en nazist.

Du har hatat henne rätt länge, eller hur?

Spakur är alltså en kommunist. Ingen är väl förvånad med det Ebbahat hen sprider. Idel lögner. Typiskt vänsterextremister.
2021-02-08, 20:27
Medlem
trngws avatar
Citat:
Hon har varit ute och festat flera gånger och sprungit hos Esbjörn flera gånger. Säpohistorien och filmen när hon röjer på dansgolvet är olika tillfällen.

Oavsett vad, låter detta som en hederlig människa vars ord går att lita på?

Ebbas trovärdighet 100% (0 avslöjade lögner)
Spakurs trovärdighet 0% (0 avslöjade sanningar)
2021-02-08, 20:28
Medlem
Citat:
Det står ord mot ord eftersom Ebba både ljög för Expressen och för sina följare på Facebook väger hennes ord inte särskilt tungt.

Ord mot ord förnekar jag inte men du väljer förneka att information så det ska passa dig. Du anklaga Busch för göra sig okontaktbar, när bevis säger mer det var Esbjörn som gjorde sig okontaktbar och hans ombud troligen kontakta Expressen för en snyftartike.

Vi fattar, du tycker inte om Ebba Busch.
2021-02-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw

Spakur är alltså en kommunist. Ingen är väl förvånad med det Ebbahat hen sprider. Idel lögner. Typiskt vänsterextremister.

Dom enda som sprider lögner är EBT och ni troll som hänger i denna tråd dag och natt, har ni ingen familj eller jobb att gå till?

Men absolut, jag tycker EBT är en gruvligt osympatisk person som byter ståndpunkt efter hur det passar henne.

Har belagt mina påståenden i denna tråd, något ni gång på gång underlåter att göra.
2021-02-08, 20:29
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Den regeln gäller bara villkor för köpets fullbordan och bestånd.

Villkor som enskild egendom, företräde osv gäller så vitt jag minns "forever".

Det är väl om det registreras som förbehåll vid gåva i fastighetsboken?
Förbehåll om att försäljning inte får ske i så fall, men arv kan inte villkoras på det sättet.
2021-02-08, 20:32
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Jag kollade lite på din posthistorik och hittade det här:

På din Youtubekanal har du en låt som heter EBT är en nazist.

Du har hatat henne rätt länge, eller hur?

Citat:
Det stämmer, ljugande politiker som anklagar andra för att inte ta smittrisk på allvar och att vara kallhjärtade mot äldre och sen festar på Stureplan och springer hemma hos åldringar och lurar av dom gården har jag inte mycket till övers för.

Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Du måste vara synsk, om du redan våren 2018 anklagade henne för allt detta.......

Citat:
Vad anklagade jag Ebba för våren 2018?

Det du själv skrev givetvis!
2021-02-08, 20:33
Medlem
Citat:
Ebbas trovärdighet 100% (0 avslöjade lögner)
Spakurs trovärdighet 0% (0 avslöjade sanningar)

Inte ens dina kompisar tar dig på allvar.
Kom med nåt som har relevans i tråden, jag har gett belägg för dom gånger Ebba har "brustit" i sin förmåga att säga sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av nighter825
Ord mot ord förnekar jag inte men du väljer förneka att information så det ska passa dig. Du anklaga Busch för göra sig okontaktbar, när bevis säger mer det var Esbjörn som gjorde sig okontaktbar och hans ombud troligen kontakta Expressen för en snyftartike.

Vi fattar, du tycker inte om Ebba Busch.

Och vi fattar att du och dina tre kompisar som vaktar denna tråd dygnet runt älskar henne, va hon än gör.

Vilka är nu dom bevisen för att Esbjörn skulle gjort sig okontaktbar innan Expressen och att Ebba inte skulle gjort det?
Ebbas egna ord räknas tyvärr inte som hårdföra bevis.
Senast redigerad av Spakur 2021-02-08 kl. 20:36.
2021-02-08, 20:36
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Att Binninge ljuger för att försöka fixa fallet åt sina uppdragsgivare hör nästan till spelet.

Det jag tycker är riktigt ruttet är Expressens hanterande av detta. Först går Expressen ut på löpet med Esbjörn gråtande hur han skrev på ett avtal som han sedan glömde på grund av sin minnesproblematik men den här artikel gömmer de i en bilaga, det är rent ut sagt skamligt och förljuget!

Det har tillkommit lite nytt i artikeln förövrigt, Billinge försöker rädda upp situationen med ytterligare en lögn om att Esjörn förmodligen inte ens förstått att han varit på ett förhör

Det säger en hel del om kontakten mellan Binninge och hans ”klient”.

https://www.expressen.se/dinapengar/bostad/ebba-busch-anmaldes-for-tradskovling-nu-frias-hon/

Hmm, det här blir ju bättre och bättre, Binninge är alltså helt ovetande om att E*björn har blivit förhörd hur djävla sanslöst är inte det?

Maggan eller Monika får väl för i helvete uppdatera sin dräng (Binninge) om viktiga saker som händer i målet annars blir de helt utan arv eller vad fan de är ute efter.

Kan man kanske om man nu önskar det kunna få in den där värderingen som skulle ha gjorts den 25/1-2021, det vore trevligt.
2021-02-08, 20:37
Medlem
Citat:
Dom enda som sprider lögner är EBT och ni troll som hänger i denna tråd dag och natt, har ni ingen familj eller jobb att gå till?

Men absolut, jag tycker EBT är en gruvligt osympatisk person som byter ståndpunkt efter hur det passar henne.

Har belagt mina påståenden i denna tråd, något ni gång på gång underlåter att göra.
Tycker du att vi ska klippa oss och skaffa ett jobb? 😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in