Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Ljuger? Om jag går till ett möte, är där men tackar för mig och går iväg innan det börjar av någon anledning.
Då har jag INTE skitit i mötet.
Det har hänt mig, dubbelbokat - bara dykt upp, kastat ut visitkort och sagt att jag tyvärr måste vidare.
Sket jag i mötet då? OM jag bara åkt till möte #2 utan att säga nåt DÅ hade jag skitit i mötet.
Säger det igen, känd fakta - som jag minns det (och flera med mig) så blev inte mötet av för Esbjörn inte gillade hur det skulle bli avseende sällskap. MINST Binninge på telefon borde förstås mycket väl kunna sagt till och avbokat mötet och sagt detta muntligen. DÅ HAR MAN INTE SKITIT I MÖTET.
Så du får nog hittat nån fakta eller referens där du har stöd för din tolkning.
Tills dess har du bara en agenda att sprida fina ord och tro att du vinner nåt.
Det är du som har att bevisa dina påståenden. Nu har du lagt till dubbelbokning och visitkort. Vilken dubbelbokning hade Esbjörn och vad var det för visitkort han lämnade?
Men det spelar ingen roll vilken ursäkt han inte hade, han sket i mötet. Och ja, om du dyker upp, säger sorry jag är dubbelbokad, och lämnar övriga vind för våg, då har du skitit i mötet. Om du inte hade skitit i mötet, då hade du hört av dig i förväg, informerat om problemet, OCH FÖRESLAGIT EN NY TID OCH KOMMIT PÅ DEN.
Det hade du vetat, och det hade varit en självklarhet för dig, om du någonsin hade haft några möten att gå på. Det är så man gör när man är en av huvudpersonerna. Men det gjorde inte Esbjörn, för han sket i mötet. Han sket i mötet för att hans "nära & kära" gick bakom ryggen på honom. Och istället för att erbjuda en ny tid, vägrade han vidare kontakt. Han inte längre bara sket i mötet, han sket i allt.
Den bilden du målar upp är ditt egna påhitt enbart för att försöka stödja dina påhitt, rena lögner alltihop från början till slut.
Läs på fakta istället! Du kan ju börja med att lära dig namnen på de inblandade!