2019-09-12, 17:45
Medlem
Smoketowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Jag kanske blanda ihop er med ngon annan shop. Ska dubbelkolla.

Hej igen,

Hur gick det?

Hlsningar,
Janne
Citera
2019-09-13, 09:16
Medlem
UncleBerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoketower
Hej igen,

Hur gick det?

Hlsningar,
Janne
Polisen hade lagt upp allt innehll i FUPen som bilder i pdfen s man inte kunde ctrl+f:a sig fram till de man letade efter.

Blddrade lite snabbt men hittade inte det jag letade efter och gav upp.

Kan grva fram FUPen om du sjlv vill leta fram stycket.

r dock 100% att det var smoketower. Snubben hade bestllt massa jiffy bags eller liknande fr att hlla luktttt. Stod att han struntat i att betala fakturan och att ni skickat ut pminnelse. Nr polisen ringde fick de alla uppgifter de behvde. Vet att ni inte har nn laglig rtt att hlla p den infon s klandrar er inte.
Citera
2019-09-16, 15:43
Medlem
Smoketowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleBert
Polisen hade lagt upp allt innehll i FUPen som bilder i pdfen s man inte kunde ctrl+f:a sig fram till de man letade efter.

Blddrade lite snabbt men hittade inte det jag letade efter och gav upp.

Kan grva fram FUPen om du sjlv vill leta fram stycket.

r dock 100% att det var smoketower. Snubben hade bestllt massa jiffy bags eller liknande fr att hlla luktttt. Stod att han struntat i att betala fakturan och att ni skickat ut pminnelse. Nr polisen ringde fick de alla uppgifter de behvde. Vet att ni inte har nn laglig rtt att hlla p den infon s klandrar er inte.

Hej igen,

Vi knner inte till ngot sdant. Jag har kikat igenom (och anvnt skfunktionen) FUP-dokumenten fr "SWE Express" men hittar inget om vr butik dr. Bara s du vet!

Hlsningar,
Janne
Citera
2019-12-21, 22:38
Medlem
Kan ni inte ta och uppdatera godissortimentet REJLT med massa hampa/cannabis godis fr en komplett munchies upplevelse.
Citera
2020-01-13, 21:30
Medlem
Ngon som testat deras ls balle och fake urin p pissprov?
Citera
2021-01-17, 21:34
Medlem
DexTheRexs avatar
Nn som vet varfr dom tog bort recension funktionen?
Tycker det r vldigt suspekt att ha en recension funktion och sedan ta bort den, den enda anledningen jag kan tnka mig ett fretag gra s pga r ifall dom vill censurera dliga recensioner och inte ge en rlig bild ver produkten.
Citera
2021-02-08, 09:55
Medlem
Smoketowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Nn som vet varfr dom tog bort recension funktionen?
Tycker det r vldigt suspekt att ha en recension funktion och sedan ta bort den, den enda anledningen jag kan tnka mig ett fretag gra s pga r ifall dom vill censurera dliga recensioner och inte ge en rlig bild ver produkten.

Hej! Sen vi lanserade den nya hemsidan i november har produktrecensioner under en liten period varit frnvarande, men detta r uppe nu igen s ni och alla vra kunder r varmt vlkomna att recensera produkterna! Kan ven tillggas att till skillnad frn fregende hemsida s s skriver kunder recensioner direkt i Trustpilot, fr er bekvmlighet och fr vr transparens!
Citera
2021-03-01, 16:22
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walterwhiite
Ngon som testat deras ls balle och fake urin p pissprov?
Sent svar.
Jag har en polare som sger att de fungerar jttebra. Han pissar ett par gnger i mnaden d han r med i subutexprogrammet men kan fortfarande rka holk tack vare ltsaspenisen och urin.

Det syntetiska pisset har jag sjlv anvnt d jag blev tvungen att pissa fr jobbets skull. Pissprovet var ej vervakat s jag kunde ltt ppna psen och hlla ner i muggen. Jag anvnde vrmekuddar fr att f rtt temperatur. Provet skickades p analys men det var inga konstigheter
Citera
2021-04-25, 21:36
Medlem
r det ldersgrns p att hmta ut paket frn smoketower ifrn ett postutlmningsstlle ?(t.ex. Direkten)
Jag har en kompis som ska hmta ut ett paket drifrn men p deras hemsida s str det om deras 18 rs-policy. P paketet str avsndaren som "nordic trade tower AB". r detta all information som t.ex. Direkten fr eller kan dem de att personen mste vara ver 18 fr att f hmta paketet?
Citera
2021-09-07, 21:47
Medlem
LeChapos avatar
Affren jag brukar kpa mina baggies frn har slutat med 10x10(10x15) psar... irriterande fr mnga av oss.
har ni sdanna?
Citera
2021-12-13, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoketower
Hej! Sen vi lanserade den nya hemsidan i november har produktrecensioner under en liten period varit frnvarande, men detta r uppe nu igen s ni och alla vra kunder r varmt vlkomna att recensera produkterna! Kan ven tillggas att till skillnad frn fregende hemsida s s skriver kunder recensioner direkt i Trustpilot, fr er bekvmlighet och fr vr transparens!

Hej

Nr fr ni in CLEANURIN SYNTETISK URIN FR SCREENYWEENY (80ML) p lager igen?
Det brjar hetta till 😃
Citera
2021-12-14, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Hej

Nr fr ni in CLEANURIN SYNTETISK URIN FR SCREENYWEENY (80ML) p lager igen?
Det brjar hetta till 😃

behvde det med och sg det var slut.

jag fick g in p cleanu.shop hemsida men dr var det rtt dyrt, skte upp terfrsljare, fanns en dansk sida till bra pris, kolla dr. borde vara rtt snabb leverans med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in