Citat:
Ursprungligen postat av
nikkycase
Bianca har helt rätt det var VÄRSTA skiten jag sett med den där gubben. Så tråkigt. Hur kan Tv4 ens få sända skiten kan man undra. Jag satt också och kokade när han snackade. ok han gjorde musik för 100 ÅR SEN. Ingen typ bryr sig! HAHAHAHAHAHA
backabianca
en grym förebild för unga tjejer idag och för oss äldre tjejer också!!!!!
Varför ger ni er på Bianca för hennes inlägg. Hon får tycka som hon vill utan påhopp. Tack! Ta reda på vad DEMOKRATT betyder HORUNGAR.
Alla får tycka som de vill, men du hoppar på "horungar" som just precis tycker som de vill?
Du är ju lika korkad som kola-Bianca i egen hög person.
Grym förebild?
Kokainvåp med lägst IQ i hela sin släkt, vilket inte säger lite. (mamma, morbröder, syskon osv..)
Bianca hade kunnat vara ett trovärdigt ansikte utåt för en skotillverkare med inriktning på kardborreknäppning.