a
Citat:
Ursprungligen postat av
fnirp
Det är väl bättre att ett peddo smyger runt och förfryser sig vid ett ödehus, än vid ett hus där det finns barn att förgripa sig på? Alkohol gör ju att omdömet försämras och man kyls ner snabbare.
Ja, jag önskar livet ur pedofiler. De är inte lika mycket värda. Inte värda alls, faktiskt.
Nu fick du och övriga Ebbaklanen framföra för femtioelfte gången att en pedofil stryker omkring på Esbjörns fastighet, med fara för
baarnen i Marielund.
Som en god mor borde Ebba Usch tänka efter över vad hon ställt till med, och skydda
baaarnen, när hon får ett gäng av det slaget du beskriver i sina hasor. Hon borde rysa av fasa, och hålla sig och
baaarnen på tryggt avtsånd
Jag tycker Binninge sköter saken rätt då det blir en fastighetsvärdering gjord på plats där han berett värderingsmannen tillträde till det saken handlar om. Trots det väder vi drabbats av i Sverige med stora snömängder som gör alla jobb svårare att genomföra.
När Ebbas värderingsmän får frågan i domstol, den fråga man alltid inleder med i domstol till värderingsmannen, om han varit på plats, blir det sanningens minut. Värderingsmannen måste ha varit på den aktuella fastigheten han yttrar sig om, och han måste ha fått tillträde av fastighetsägaren, för att komma in i byggnaden han värderat.
Ebbas värderingsmän kommer vara tvungna att svara nej, på frågan om det sett på plats det de yttrarsig om. Då blir det en plågad min från rådmannen som undrar hur de kan yttra sig om fastigheten utan att ha varit där. Inga värderingsintyg från Ebba Usch, värt ens att kalla för något annat än strunt.