2021-02-07, 21:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nej. Det var Erik som hade snickrat med Linnea. Henrik och Daniel hade byggt grishagen. Varför ska dom två behöva gå runt och inspektera varenda bygge? Är väl Määääry som är storbonde

Varför Storbonden ska inspektera? För att Storbonden har det yttersta ansvaret - precis som det är idag = chefen har yttersta ansvaret.

Var fick du ifrån att de andra ha inspekterat??? Erik, Linnea, Henrik. VILKA två pratar du om har inspekterat? Och vad? Och när?

Inspektionen sköts av Wincent - punkt slut!
Citera
2021-02-07, 21:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Haha, du är ju fan helt otrolig. Det är ALLTID mannens fel, trots att dom inte ens var med och byggde.

Och du har missförstått mig totalt. Jag struntar HELT i vilket kön som har "makten"/Storbonderollen ... det är personligheten och kunskapen som är viktigast i ledarskapet! Har inte ens gapat eller tjoat om att männen skulle vara dåliga eller kvinnorna heller ... du måste missta mig med ngn annan.

Du skriver att mannen/männen inte byggde ... ehhh - vd gjorde de då? Jo - byggde en hel del - tydligen med spikar som stack ut
Senast redigerad av CS128 2021-02-07 kl. 21:59.
Citera
2021-02-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Det värsta är att määäry verkligen tycker att hon gjorde det bra. Hon skulle styra upp dåliga stämningen och skapade ännu sämre . Hon tror att man kan vara lite konsultig och kramas. Jävla sopa, undrar om hon är lika värdelös som mamma och medmänniska...
Nästa vecka är hon inte storbonde längre iallafall och snart har hon nog åkt ur farmen också.
Citera
2021-02-07, 21:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partition
Då är det de som möter de fyra torparna i hästskokastning.
Detta var detta scenario som Helena skulle tyckt varit en kul twist och hoppades på.
Jag hoppas torparna tränar som fan och utklassar i gårdskampen, det skulle röra om lite i grytan.

Ja troligtvis är det så - hoppas Törparna vinner (de flesta iaf) så de kommer in på Farmen
Citera
2021-02-07, 21:57
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Är du kränkt? Har du det jobbigt? Halledudanemej då stackars liten. Du får be nån trösta dig. Återkom när du fyllt 18.
Du är verkligen duktig på att hålla stämningen.
Citera
2021-02-07, 22:05
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Varför Storbonden ska inspektera? För att Storbonden har det yttersta ansvaret - precis som det är idag = chefen har yttersta ansvaret.

Var fick du ifrån att de andra ha inspekterat??? Erik, Linnea, Henrik. VILKA två pratar du om har inspekterat? Och vad? Och när?

Inspektionen sköts av Wincent - punkt slut!
Men är du efterbliven? Du skriver att Henrik och Daniel har misslyckats med hästskjulet eftersom det stack ut spikar. Men varken Henrik eller Daniel har snickrat där, det var ERIK och LINNEA som gjorde hästskjulet. Det är deras fel att uppdraget inte blev godkänt.

Ja, varför ska storbonden gå runt och inspektera uppdragen innan Vincent kommer? Gissa tre gånger din dementa kossa.
Citera
2021-02-07, 22:05
Medlem
Lili visste att hon skulle bli utslagen. Hon valde Malin för att ge Malin fördel iom amuletten. Lili har hela tiden varit 10 ggr mer snack än verkstad. Hon vet hur man gör tv. Tror därför inte hon väljer Phillip till SB utan kanske Robin eller Malin, som kan spela spelet. Jag tror Phillip är för snäll för att sätta hårt mot hårt. Malin har all anledning att vilja få ut Erik och Linnea o Co.
Citera
2021-02-07, 22:09
Medlem
Undrar om asiaten väljer negerkompisen eller Malin till storbonde?
Man fick intrycket att hon var lite småkär i Malin på slutet, nästan lite flatvibbar.
Senast redigerad av gul-apelsin 2021-02-07 kl. 22:12.
Citera
2021-02-07, 22:17
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
Undrar om asiaten väljer negerkompisen eller Malin till storbonde?
Man fick intrycket att hon var lite småkär i Malin på slutet, nästan lite flatvibbar.

Vad grundar du det på ? Hon snackade lite med både Malin, Philipe och Skåningen
Citera
2021-02-07, 22:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Men är du efterbliven? Du skriver att Henrik och Daniel har misslyckats med hästskjulet eftersom det stack ut spikar. Men varken Henrik eller Daniel har snickrat där, det var ERIK och LINNEA som gjorde hästskjulet. Det är deras fel att uppdraget inte blev godkänt.

Ja, varför ska storbonden gå runt och inspektera uppdragen innan Vincent kommer? Gissa tre gånger din dementa kossa.
orkar inte följa exakt

Sluta kalla mig för dement kossa - fast du kanske är en avdankad tjur? Sluta kalla folk för olika tillmälen det talar bara för låg intelligens ... men det fattar du kanske inte.

Det är väl skit samma - jag orkar inte kolla exakt vem som gjort vad - men Wincent klagade på att spikar stack ut i bygget = ingen belöning. Sedan hade det varit bra om drängarna = icke Storbonde kunde ha gjort korvarna i 3 smaker ... som uppdraget var.

1. Ska man snickra något == INGA spikar ska sticka ut = Punkt! Oavsett vad man har för namn.

2. 3 st olika smaker på korv skulle vara klart varav en skulle vara pärakorv. Om inte drängarna har fattat uppdraget = ingen belöning. ELLER -så har Storbonden inte berättat det = det vet vi inte!

Så sluta bete dig som en drummel när du pratar med mig - ta och kamma till dig - Tack!
Citera
2021-02-07, 22:22
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
orkar inte följa exakt

Sluta kalla mig för dement kossa - fast du kanske är en avdankad tjur? Sluta kalla folk för olika tillmälen det talar bara för låg intelligens ... men det fattar du kanske inte.

Det är väl skit samma - jag orkar inte kolla exakt vem som gjort vad - men Wincent klagade på att spikar stack ut i bygget = ingen belöning. Sedan hade det varit bra om drängarna = icke Storbonde kunde ha gjort korvarna i 3 smaker ... som uppdraget var.

1. Ska man snickra något == INGA spikar ska sticka ut = Punkt! Oavsett vad man har för namn.

2. 3 st olika smaker på korv skulle vara klart varav en skulle vara pärakorv. Om inte drängarna har fattat uppdraget = ingen belöning. ELLER -så har Storbonden inte berättat det = det vet vi inte!

Så sluta bete dig som en drummel när du pratar med mig - ta och kamma till dig - Tack!

Det var ju tydligt att storbonden glömt att det skulle vara 3 sorters korv, du får nog titta på reprisen så du hänger med.
Citera
2021-02-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Du är verkligen duktig på att hålla stämningen.
Det finns fler i tråden med stora attitydproblem. Som leker översittare och slår ner på allt och alla. Fattar inte hur länge man får hålla på att sabotera tråden, men men till slut tar det stopp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in