2021-02-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Si det som det er - at det blir lynsje-stemning når noen tror at GM kan være andre enn TH.

Jeg skjønner.

Faktisk er du ikke en "tviler" av TH skyld når du adresserer uoverensstemmelser i denne teorien og prøver å forklare dem - du er bare litt mer progressiv.

Når jeg spør: "Hva slags motiv ville TH ha måttet utføre et drap som dette?", mener jeg ikke: Han begikk ikke drapet. Jeg leter faktisk etter svar. Disse må også til slutt gis av politiet og statsadvokatens kontor.
Citera
2021-02-07, 18:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
tema var siktelse ikke tiltale. Notteliten svarte korrekt. Politiet har nok til å sikte th.

ja polisen har tillräckligt för att sikte TH för både innehav av olagliga vapen och mord / eller medverkan i mord
Citera
2021-02-07, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1899Osten
Jeg skjønner.

Faktisk er du ikke en "tviler" av TH skyld når du adresserer uoverensstemmelser i denne teorien og prøver å forklare dem - du er bare litt mer progressiv.

Når jeg spør: "Hva slags motiv ville TH ha måttet utføre et drap som dette?", mener jeg ikke: Han begikk ikke drapet. Jeg leter faktisk etter svar. Disse må også til slutt gis av politiet og statsadvokatens kontor.
Dette er jeg helt enig med deg i. Det et akkurat slik jeg også tenker. Derfor har jeg hele tiden forfektet at jeg ikke utelukker at TH er GM. Jeg tror likevel mest av alt at TH ikke er GM, men jeg utelukker ikke at lynsje-stemningen gjør at jeg holder fast ved min tro, tross alt preges tråden av trådsanninger. I tilfeller politiets opplysninger kommer i veien for THs skyldighet, så ser jeg en trend hvor politiets opplysninger ofte legges til sides
Citera
2021-02-07, 19:23
Medlem
Citat:
Dette er jeg helt enig med deg i. Det et akkurat slik jeg også tenker. Derfor har jeg hele tiden forfektet at jeg ikke utelukker at TH er GM. Jeg tror likevel mest av alt at TH ikke er GM, men jeg utelukker ikke at lynsje-stemningen gjør at jeg holder fast ved min tro, tross alt preges tråden av trådsanninger. I tilfeller politiets opplysninger kommer i veien for THs skyldighet, så ser jeg en trend hvor politiets opplysninger ofte legges til sides

Media må alltid veie opp hva som er interessant for leserne og hva som er mindre interessant. I mange tilfeller, med harde bevis, for eksempel, sammenfaller dette med det som er av interesse for politiet. Men når det gjelder å få et fullstendig bilde av mennesker, er individuelle fakta av interesse for media, mens politiet ser disse fakta bare som en del av puslespillet. Jeg vil gjerne se mer refleksjon av omstendighetene der informasjonen blir offentliggjort.
Citera
2021-02-07, 19:24
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Jeg ble mistenkeliggjort da jeg plutselig begynte å skrive på norsk, tross at jeg allerede hadde skrevet at svensk ikke var mitt morsmål i dette innlegget:

(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Den egentlige årsaken er som oftest fordi det er enklest å forklare sine synspunkter på sitt morsmål - eller at det (f.eks. engelsk) er språket du mestrer best blant de språkene som er tillatt i tråden.

Fokuser heller på rykteflommen!

Å skrive på svensk kan man forstå. Forumet er trossalt svensk. Ekornet skriver på svensk. Men hvis det skrives på engelsk når man tydeligvis kan norsk, så er det litt pussig, og det var det som var poenget. Forøvrig er det ikke du som velger hvilke språk som er tillatt.

Alle rykter har vist seg i ettertid å stemme, bortsett fra de ryktene som kommer fra Hellsculls som prøver å lage et rykte om at svogeren var sint på TH. Eneste som jeg kan se som er sint, er Hellsculls.
Det kommer en dag når det blir rettsak, og da kommer saken til å bli live-referert slik som i Jensen-hasj/korrupsjon-saken, og da får vi se at ryktene faktisk stemmer.
Senast redigerad av Skaanseth 2021-02-07 kl. 19:35.
Citera
2021-02-07, 19:57
Avslutad
Spekukasjon

Kan den røde tusjen som ble funnet på gulvet i S4 være en merkepenn for elektrikere.
Citera
2021-02-07, 20:00
Medlem
Citat:
Spekukasjon

Kan den røde tusjen som ble funnet på gulvet i S4 være en merkepenn for elektrikere.

Er du på skansen-kjøret igjen?
Citera
2021-02-07, 20:13
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Spekukasjon

Nei. Penn fungerer dårlig på andre materialer enn papir.
Citera
2021-02-07, 20:14
Medlem
Citat:
Spekukasjon

Var det ikke penn?
Citera
2021-02-07, 20:17
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Er du på skansen-kjøret igjen?

TT er desperat nå som Statsadvokaten har antydet at TH kommer til å bli tiltalt, og at det foreligger nye beviser siden sist. Det var Statsadvokaten som satte foten ned når politiet ville varetektsfengsle TH på nytt med en gang han kom ut, men nå er tonen hans en helt annen.
Senast redigerad av Skaanseth 2021-02-07 kl. 20:25.
Citera
2021-02-07, 20:21
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Var det ikke penn?

Jo, det var penn, og ikke tusj, så her ser vi desperasjonen til TT.
Citera
2021-02-07, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Var det ikke penn?
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/opXq17/slik-var-aastedet-etter-at-anne-elisabeth-hagen-forsvant

Sitat:
På gulvet ved et av teppene lå det en rød penn. Tom Hagen forklarte i avhør det ikke var normalt, men at det kunne være hunden som var årsaken til at den lå der.

Tusj, blyant, kulepenn - What ever - de er alle betegnet som penner - uavhengig om du vil skrive eller tegne.
Elektrikere bruker merkepenner for å markere nøyaktig hvor et skrue-hull skal være - disse har gjerne en lang tynn spiss.

Slik du ser i dette eksempelet:
https://www.elektroimportoren.no/merkepenn-lyra-ink-tusj-roed/88348/Product.html

Jeg er dessuten nysgjerrig på hvem som drakk kaffe fra koppen som sto på peisen.

Sitat fra artikkelen i lenken øverst:
(...) og på peisen ved kjøkkenet sto det en kaffekopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in