Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jeg ble mistenkeliggjort da jeg plutselig begynte å skrive på norsk, tross at jeg allerede hadde skrevet at svensk ikke var mitt morsmål i dette innlegget:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Den egentlige årsaken er som oftest fordi det er enklest å forklare sine synspunkter på sitt morsmål - eller at det (f.eks. engelsk) er språket du mestrer best blant de språkene som er tillatt i tråden.
Fokuser heller på rykteflommen!
Å skrive på svensk kan man forstå. Forumet er trossalt svensk. Ekornet skriver på svensk. Men hvis det skrives på engelsk når man tydeligvis kan norsk, så er det litt pussig, og det var det som var poenget. Forøvrig er det ikke du som velger hvilke språk som er tillatt.
Alle rykter har vist seg i ettertid å stemme, bortsett fra de ryktene som kommer fra Hellsculls som prøver å lage et rykte om at svogeren var sint på TH. Eneste som jeg kan se som er sint, er Hellsculls.
Det kommer en dag når det blir rettsak, og da kommer saken til å bli live-referert slik som i Jensen-hasj/korrupsjon-saken, og da får vi se at ryktene faktisk stemmer.