Kväll med Svegot är ett helt fantastiskt bra program, men frågan är om inte Fredagstinget är ännu bättre. Jag är helt enig med Dan Eriksson om att vi måste ställa extremt höga krav på våra nationalistiska företrädare. Sexualliberala judinnor, fula finska relationscoacher, sionistiska tanter med potatisnäsor och kvinnomisshandlande psykopatäckelgubbar får aldrig någonsin tillåtas att bli våra ledare.
https://www.spreaker.com/user/svegot/fredagstinget21
Den stora gyllene upplänningen Marcus "The Golden One" Follin, som var en av deltagarna i gårdagens ting, ska nu börja sälja kaffe. I England har nationalisten Laura Towler sedan en tid tillbaka sålt te. Jag tycker att det är trevligt när folk som man gillar och beundrar säljer olika sorters drycker. Nu kopplar vi bort pappas mycket obehagliga och oförskämda lebbanklagelser och bara njuter av att Radio Svegot och Det fria Sverige är bäst i hela jävla världen!
They said: There's too much caffeine in your bloodstream, and a lack of real spice in your life...
Besvikelsen över att den fina skribenten Guillounism sitter här på Flashback tillsammans med ett gäng antivita svin och hetsar mot DFS/Svegot är enorm, men vi måste försöka att koppla bort det. Mina gudar och ledare heter Dan Eriksson, Magnus Söderman och Björn Björkqvist!
Jag älskar Radio Svegot så himla mycket! ❤️