2021-02-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Ni som fortfarande hävdar valfusk. Hur kan ni inte ha gett upp ännu? Har ni inte insett att ni blivit lurade av den f.d. presidenten?

Ni som fortfarande förnekar valfusk, hur kommer det sig att ni vägrar inse sanningen?

Trump Actually Won Two-Thirds Of Election Lawsuits Heard In Court, Report Says

Citat:
A newly released summary report looks at 21 completely adjudicated election lawsuits heard in court and found that in at least two-thirds of them, Trump had won.
2021-02-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Ni som fortfarande förnekar valfusk, hur kommer det sig att ni vägrar inse sanningen?

Ni tycks ständigt länka till rapporter som senare aldrig leder någon vart (*host* Sidney Powell *host*
Rudy *host*). Kan du istället ge mig något konkret bevis som styrker din tro? Vad är anledningen till att du började tro på denna smörja från första början?
2021-02-05, 18:40
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla

Det var en spännande rapport! Stämningsansökningar ända från mars har man kollar på, sedan sållat bort det man anser vara felaktiga beslut från domare, sen gjort lite andra egna bedömningar och sen kommit fram att Trump faktiskt har vunnit två tredjedelar av alla fall.

So, Trump (et al) have WON the majority of 2020 election cases fully heard, and then decided on the merits! Is that what the mainstream media is reporting?

Verkligen fel av mainstreammedia att inte räkna på samma fantasifulla sätt
2021-02-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vi får väl se när de släpper själva videon. Detta var ju bara en hypeartikel utan någon vettig info. Bevis kommer ovanligt nog på fredag. "We hope to release our first report of many on Friday."

Menar de idag eller nästa fredag?

Jag vet inte om det här är hela filmen, eller om kanalen OAN visar resten.

https://michaeljlindell.com/
2021-02-05, 22:14
Medlem
Nu så har Mike Lindell släppt den utlovade bomben!! 2 timmar med videomaterial innehållande expertintervjuer och vittnesmål.

Mike Lindell - Absolute Proof: Exposing Election Fraud and the Theft of America
https://rumble.com/vdlebn-mike-lindell-absolute-proof-exposing-election-fraud-and-the-theft-of-americ.html

Här finns mer bevis:

https://theamericanreport.org/2021/01/03/proof-positive-coordinated-cyberwarfare-attack-against-us-by-china-russia-iran-iraq-pakistan-to-stea l-election-from-trump
Senast redigerad av scrollock 2021-02-05 kl. 22:32.
2021-02-05, 22:24
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nu så har Mike Lindell släppt den utlovade bomben!! 2 timmar med videomaterial och expertintervjuer och vittnesmål.

https://rumble.com/vdlebn-mike-lindell-absolute-proof-exposing-election-fraud-and-the-theft-of-americ.html

Här finns mer bevis:

https://theamericanreport.org/2021/01/03/proof-positive-coordinated-cyberwarfare-attack-against-us-by-china-russia-iran-iraq-pakistan-to-stea l-election-from-trump

Har sett en av dom två timmarna nu.
Bara en idiot förnekar valfusk efter att ha sett filmen.
2021-02-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Den censureras friskt på YouTube och på MSM medier kan jag lova dig!
2021-02-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane

Samma skit som debunkats åtskilliga gånger även av Trumps eget folk. Detta är materialet som Lindell visade för Trump alldeles innan han blev vräkt från Vita Huset och som Vita Hus-advokaterna inte ville titta på, när de förstod vad materialet bestod av.

Gulligt hur Lindell hela tiden undviker att säga Dominion eller Smartmatic och i stället konsekvent använder ”The Machines”. Som företagare är han ju livrädd att Dominion och Smartmatic skall stämma honom precis som med Rudy, Powell och Wood.

Dessutom sitter Dr. Shiva i Lindell studio och ljuger som vanligt, om att det var han som uppfann E-mailen. Något som alla vet tillskrivs Ray Tomlinson flera år tidigare än när Shiva ljuger om sin upptäckt. Dr. Shiva är en sedan tidigare känd charlatan.
2021-02-05, 22:44
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Den censureras friskt på YouTube och på MSM medier kan jag lova dig!

Föga förvånande.
Det verkar som att någon har något att dölja.
2021-02-05, 22:47
Medlem
chilly_c_canes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Samma skit som debunkats åtskilliga gånger även av Trumps eget folk. Detta är materialet som Lindell visade för Trump alldeles innan han blev vräkt från Vita Huset och som Vita Hus-advokaterna inte ville titta på, när de förstod vad materialet bestod av.

Gulligt hur Lindell hela tiden undviker att säga Dominion eller Smartmatic och i stället konsekvent använder ”The Machines”. Som företagare är han ju livrädd att Dominion och Smartmatic skall stämma honom precis som med Rudy, Powell och Wood.

Dessutom sitter Dr. Shiva i Lindell studio och ljuger som vanligt, om att det var han som uppfann E-mailen. Något som alla vet tillskrivs Ray Tomlinson flera år tidigare än när Shiva ljuger om sin upptäckt. Dr. Shiva är en sedan tidigare känd charlatan.

Debunkats av vem?

Lindell säger ju Dominion hela tiden.
Har du ens tittat på filmen?
2021-02-05, 22:55
Medlem
Citat:
Nu så har Mike Lindell släppt den utlovade bomben!! 2 timmar med videomaterial innehållande expertintervjuer och vittnesmål.

Här finns mer bevis:

Testade båda dina länkar på min gamla iPad som jag kan läsa det mesta annat med, men det sket sig i båda fallen. Får mig att fundera över om Mike vill nå de allmänna rösterna, folk med skitmycket stålar de kan ge till Mike, eller rena idioter som köpt in sig på ny teknik men använder den enbart för att lyssna på en annan idiot.
2021-02-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodvahr
Testade båda dina länkar på min gamla iPad som jag kan läsa det mesta annat med, men det sket sig i båda fallen. Får mig att fundera över om Mike vill nå de allmänna rösterna, folk med skitmycket stålar de kan ge till Mike, eller rena idioter som köpt in sig på ny teknik men använder den enbart för att lyssna på en annan idiot.
Felet verkar ligga hos din sida, för här fungerar länkarna prima och jag märker att flera andra här i tråden sett dem, så de måste ha kommit in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in