Citat:
Ursprungligen postat av
Redrum.187
Jävlar vad människor här verkar vara avundsjuk på Bianca. Är väl knappast hennes fel att hon föddes ur Pernillas vagina? Hon har blivit framgångsrik på sitt namn ja. Men att hon att hon skulle vara talanglös? Knappast. Hon hade kunnat valt att inte leva det liv hon som gör Oliver!
Stötta henne istället!
Vadå avundsjuk?
Vafan är det för högstadierresonemang!?
Måste det handla om avundsjuka bara för att man har en åsikt om dessa kändisbarn och diverse influensers, som sitter och lipar över allt och inget?
Som dessutom får betalt och ges medialt utrymme...
Ännu värre är att flickor, tjejer och kvinnor ser upp till dessa människor och vill vara som dom.
Vad är det för standards egentligen?
Har ni inte högre självkänsla än så?
Har ni inte större ambitioner, än att bli någon jävla nickedocka med anknäbbar som gråter ut i kvällspressen?