2021-02-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag tror du överskattar den släkten rejält, det finns inget marknadsföringsvärde alls i den släkten. Bianca hade förmodligen varit ännu större utan det medfödda kändisskapet.

mm....
Citera
2021-02-05, 12:14
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Vadå i "den branschen"? Hon började med att blogga och fick därmed samarbeten som hon tjänade pengar på, det kan väl vilken person som helst börja med?

Bianca har ju den där italienska utstrålningen, som vi svenskar är avundjuka på. Då syftar jag på italiensk överklass, och inte på dom tiggande zigenerskorna som blivit utkastade från Italien.
Citera
2021-02-05, 20:22
Avslutad
Vilka kändisar har hon legat med? Verkar ju vara han från bl De Vet Du
Citera
2021-02-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vilka kändisar har hon legat med? Verkar ju vara han från bl De Vet Du

Och David Guetta.
Citera
2021-02-05, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Och David Guetta.

VA är det sant?
Citera
2021-02-05, 21:01
Medlem
Jävlar vad människor här verkar vara avundsjuk på Bianca. Är väl knappast hennes fel att hon föddes ur Pernillas vagina? Hon har blivit framgångsrik på sitt namn ja. Men att hon att hon skulle vara talanglös? Knappast. Hon hade kunnat valt att inte leva det liv hon som gör Oliver!
Stötta henne istället!
Citera
2021-02-05, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Bianca har ju den där italienska utstrålningen, som vi svenskar är avundjuka på. Då syftar jag på italiensk överklass, och inte på dom tiggande zigenerskorna som blivit utkastade från Italien.

Ja det var det jag var inne på innan. Biancas framgång beror till största delen på henne själv och hon hade förmodligen blivit minst lika känd även utan familjens kändisskap.
Citera
2021-02-05, 21:19
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ja det var det jag var inne på innan. Biancas framgång beror till största delen på henne själv och hon hade förmodligen blivit minst lika känd även utan familjens kändisskap.

Kan bara instämma. Hon drabbas dock av MYCKET illvilligt sladdersnack, och hon måste lära sig att slå tillbaka. En vacker dag så finns inte någon Pernilla som kan rädda henne, och då MÅSTE hon vara stark och medveten om italienarläget i Sverige.
Citera
2021-02-05, 21:23
Medlem
elgecys avatar
Citat:

wow, du förstår verkligen inte att hennes storhet är tack vare att hennes mamma är känd och därtill fick en reality show som Bianca fick vara med i. lider med så naiva människor som dig, kan inte vara lätt.
Citera
2021-02-05, 21:29
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
wow, du förstår verkligen inte att hennes storhet är tack vare att hennes mamma är känd och därtill fick en reality show som Bianca fick vara med i. lider med så naiva människor som dig, kan inte vara lätt.
Detta. Showen skulle ju handla om Pernilla och hennes barn. Bianca var helt okänd när den drog igång. Utan Pernilla ingen framgång för något av barnen. Och Pernilla har ju fått hyfsad draghjälp av sina föräldrar å sin sida.
Citera
2021-02-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Detta. Showen skulle ju handla om Pernilla och hennes barn. Bianca var helt okänd när den drog igång. Utan Pernilla ingen framgång för något av barnen. Och Pernilla har ju fått hyfsad draghjälp av sina föräldrar å sin sida.
Ajfan så nu åker Pernilla på skit med att hon föddes utan talang. Likaså sina syskon. Sen Pernillas barn med. Jisses..
Citera
2021-02-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Såklart jag har. Jag har ju rätt !
Du har min sympati... för ditt tillkortakommande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in