Citat:
Citerar mig själv efter ca 10 timmar, ingen nappade. Ni "internetkrigare" som postar en jävla massa inlägg här i tråden, ni är tydligen ändå inte intresserade av sanningen. Hur kan man tolka det annorlunda? Alla vi här vet att inte VG, CP, PKK, SA, CA eller SE sköt Olof Palme men ändå vill ingen hjälpa mig och haka på mig i min övertygelse att TP, Filter, KP och HM är oärliga människor. Den värsta avarten av människor man kan tänka sig. Scum, helt enkelt. Vi vet ju alla här att Stig Engström inte mördade Olof Palme. Så när jag vill ta kontakt med Torsten Kviberg, en av få i livet kvar idag, då är det ingen som bryr sig?! Ingen bryr sig, ni bryr er inte. Fittor!
Då får jag sköta det själv. Kanske skriver jag ett brev, eller ringer. För något ska jag göra i frågan. TP kan INTE anklaga SE för ett mord. Det är brottsligt att göra något sådant utan bevis. Eftersom jag tydligen är själv i mitt scenario så kan jag inte garantera att jag någonsin delar vad jag kommer fram till.
Trodde i min enfald att åtminstone någon skulle nappa. Folk har tydligen skrämts till tystnad. Idioter! Assholes! Jag vet hur man ska ta sig an detta, men ingen lyssnar. Skicka ett PM. Det har gått så lång tid efter MOP att tiden inte spelar någon roll. en dag, en vecka, en månad är oviktigt. Lösningen till slut är viktig. Det är det enda som betyder något. Först måste man komma fram till vem som inte mördade Olof Palme. Först då kan man ge sig i kast med systemet.
Då får jag sköta det själv. Kanske skriver jag ett brev, eller ringer. För något ska jag göra i frågan. TP kan INTE anklaga SE för ett mord. Det är brottsligt att göra något sådant utan bevis. Eftersom jag tydligen är själv i mitt scenario så kan jag inte garantera att jag någonsin delar vad jag kommer fram till.
Trodde i min enfald att åtminstone någon skulle nappa. Folk har tydligen skrämts till tystnad. Idioter! Assholes! Jag vet hur man ska ta sig an detta, men ingen lyssnar. Skicka ett PM. Det har gått så lång tid efter MOP att tiden inte spelar någon roll. en dag, en vecka, en månad är oviktigt. Lösningen till slut är viktig. Det är det enda som betyder något. Först måste man komma fram till vem som inte mördade Olof Palme. Först då kan man ge sig i kast med systemet.
Jag förstår. Det du föreslår är utmärkt. Sanningen till slut. Hur det ska gå till är nästa puck. Vi röjer vår identitet? Om du kan intervjua och spela in samtalet är det synnerligen värdefullt. Och berätta i tråden?