2021-02-05, 12:27
Medlem
Guld-Jussis avatar
Jag gick nyss frbi restaurangen (Magnussons?) i hrnet Drottninggatan/stra gatan och sg att flera fnster var lagade och ett fnster hade vad som sg ut som skotthl. Hittade inga frska artiklar som jag kan koppla till det hr. Ngon som vet vad som hnt och nr?
Citera
2021-02-05, 12:33
Medlem
johnjohns avatar
t middag dr fr tv r sedan. Helt pltsligt ramlade det in ca: 10 pojkar frn HA med vstar allt. De fick ett eget bord vid toaletten.

Kan tnka mig att det hnger ihop med eventuell skottlossning d de frmodligen "ger" stllet.
Citera
2021-02-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
t middag dr fr tv r sedan. Helt pltsligt ramlade det in ca: 10 pojkar frn HA med vstar allt. De fick ett eget bord vid toaletten.

Kan tnka mig att det hnger ihop med eventuell skottlossning d de frmodligen "ger" stllet.

skn koppling nd
Citera
2021-02-05, 15:55
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtraas
skn koppling nd

Lngskott!! Men man vet aldrig.
Citera
2021-02-05, 18:04
Medlem
Guld-Jussis avatar
Ingen som vet mer?

Passerade igen nu p eftermiddagen, det mste vara skotthl. Tv stycken, i fnstret som r lite skymt av en pelare. Resten av fnsterna utmed n verkar vara provisoriskt lagade d det sitter tejp med namn p nn glasfirma.
Citera
2021-02-06, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Ingen som vet mer?

Passerade igen nu p eftermiddagen, det mste vara skotthl. Tv stycken, i fnstret som r lite skymt av en pelare. Resten av fnsterna utmed n verkar vara provisoriskt lagade d det sitter tejp med namn p nn glasfirma.

Kan vara lokala EPA-gnget som burnat med sina EPAbilar utanfr p den sandade gatan.
Lyssnandes p SATOR, r rtt sker p det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in