2021-02-04, 22:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Jag har sagt det innan och jag säger det igen (dvs min syn på detta): SD är en toffel. Den som egentligen styr och ställer i det äktenskapet är HD. Otaliga är vittnesmålen från både henne själv och andra att hon egentligen kände till otroheten i flera år, men då passade det henne att LW fanns till hands och tog hand om de behov hon inte själv mäktade med. Sen vaknar hon till liv igen och kräver att deras relation ska avslutas och att de ska ghosta LW i alla geocashingsammanhang. Nu när hon börjar bli lite mer pigg vill hon själv vara mer aktiv i geocashingen och då funkar det inte att LW är där. Så hon ska bort från geocashingen också. Hon till och med får JG på sin sida och får honom att springa hennes ärenden. Vad hon inte hade räknat med dock var att efter att hon dragit fram deras relation i ljuset våren 2017 så trodde hon att SD skulle sluta att träffa LW. Men han fortsatte att gå bakom ryggen på henne för han hade hittat en sötma i det som hon inte hade förutsett. Skilsmässan framstår som en manöver för att visa SD att hon menar allvar - skärpning gäller med andra ord. Själva flytten skedde kanske just för att bostaden intill blev ledig. Den passade hennes syften perfekt. utan den hade hon kanske inte ens flyttat ut? Den stackars fisken som verkar tycka om HD framstår som ett verktyg för att göra SD svartsjuk och att visa honom att hon kan gå vidare vilken dag som helst om han inte löser problemet med LW.

Men som frånskild har hon nu upptäckt att hon har alla fördelarna av att bo själv, men ändå ha SD i sitt liv. Hon behöver inte bo i samma hus och hon behöver inte vara gift. Många kvinnor gör den upptäckten efter en skilsmässa. Varannanveckolivet ger en frihet och självständighet åt många som de inte annars har haft i äktenskapet. Flickorna börjar bli stora och självständiga och hon kan göra precis vad hon vill med sin tid. Nu är det hon som både har kakan samtidigt som hon äter den.
HD är knappast missnöjd av den enkla anledningen att L är ute ur leken. Det indikerar exakt allt från att ha försökt få henne försvinna i åratal efter att hon vaknat tiill det hon spontant säger i sms och chatt eller till chefen.
Inledningsvis har hon all rätt att vara förbannad - över tid ter det sig inte friskt på en fläck.
För att hon sonika vill ha tillbaka SD och kärnfamiljen.
Hon är kränkt, försmådd och når inte framgång med sina krav, sitt rapportsystem, sin monitorering, sina krav med full insyn i digital media.
Utåt sett vill hon verka som om rullar vidare, att hon fått sin make tillbaka.
Syndabocken och hatobjektet får all skuld. Hon blir en stalker som ständigt trakasserar, som är psykiskt sjuk och HD får naturligtvis stöd som offer.
Trots att det är hon som flyttar nära L och ser henne mer frekvent.

Hade det inte varit för L så hade hennes make kunnat leva som vanligt och bara älska henne.
Hon vet betydligt mer än hon ger sken av och försöker väcka SD via ny relation, separation och slutligen skilsmässa.
För exakt inget annat har hjälpt genom åren.
Jag tror inte hon fullt ut dominerar, han har sina egenheter och hon är inte på säker mark. Men hon vet precis hur undfallande och stödjande hon ska vara mot den rigida dåren.
De har ett rävspel sinsemellan.
JS är en bricka i spelet, ett medel mot målet och samtidigt nån hon trivs med. Ha stödjer, lyssnar, är förälskad, tröstar, han cachar och coachar. Det är sex, mys och allmänt trevligt.
Hon vill dock förenas med SD, det råder ingen tvekan. Hon har aldrig ens vacklat. SD börjar lulla tillbaks men hon har förtroendeproblematik och den här gången är det point of no return.
Ingen mer LW överhuvudtaget. Noll. Inte minsta promille.
Citat:
HD önskade verkligen LW ut ur sitt liv och jag tror att SD såg till att uppfylla den önskan. Olika händelser har eldat på hatet och motivationen och till slut var hela situationen ohållbar för SD och han väljer den simplaste och fegaste lösningen av dem alla - att ta bort LW för gott.
Helt enig.
En sån håller jag öppet kan ha nåt finger med i spelet, det är nämligen en roll som sådana kvinnor kan ha och som kan gå under radarn.
För att de bejakar en offerroll och omgivningen är omgående redo att känna empati.
Bakom triangeldramat och den utåtriktade, notoriskt otrogen mannen så finns en mycket försmådd och åsidosatt kvinna som är ursinnig.
Det ses i förhör om man inte missar meningarna.
.... Så jag fortsätter rynka på näsan i den här soppan av ryggdunkare, manipulatörer, omoget allierande och offerroller.
Det är mycket möjligt att SD inte klarade av att säga nej till LW och tar beslutet att det är enda lösningen att ta henne av daga. Han är rigid, fyrkantig och resultatinriktad. Helt utan nyanser.
"Det ska bli så bra nu"
Senast redigerad av develi 2021-02-04 kl. 22:09.
Citera
2021-02-04, 22:23
Medlem
Stonics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
HD är knappast missnöjd av den enkla anledningen att L är ute ur leken. Det indikerar exakt allt från att ha försökt få henne försvinna i åratal efter att hon vaknat tiill det hon spontant säger i sms och chatt eller till chefen.
Inledningsvis har hon all rätt att vara förbannad - över tid ter det sig inte friskt på en fläck.
För att hon sonika vill ha tillbaka SD och kärnfamiljen.
Hon är kränkt, försmådd och når inte framgång med sina krav, sitt rapportsystem, sin monitorering, sina krav med full insyn i digital media.
Utåt sett vill hon verka som om rullar vidare, att hon fått sin make tillbaka.
Syndabocken och hatobjektet får all skuld. Hon blir en stalker som ständigt trakasserar, som är psykiskt sjuk och HD får naturligtvis stöd som offer.
Trots att det är hon som flyttar nära L och ser henne mer frekvent.

Hade det inte varit för L så hade hennes make kunnat leva som vanligt och bara älska henne.
Hon vet betydligt mer än hon ger sken av och försöker väcka SD via ny relation, separation och slutligen skilsmässa.
För exakt inget annat har hjälpt genom åren.
Jag tror inte hon fullt ut dominerar, han har sina egenheter och hon är inte på säker mark. Men hon vet precis hur undfallande och stödjande hon ska vara mot den rigida dåren.
De har ett rävspel sinsemellan.
JS är en bricka i spelet, ett medel mot målet och samtidigt nån hon trivs med. Ha stödjer, lyssnar, är förälskad, tröstar, han cachar och coachar. Det är sex, mys och allmänt trevligt.
Hon vill dock förenas med SD, det råder ingen tvekan. Hon har aldrig ens vacklat. SD börjar lulla tillbaks men hon har förtroendeproblematik och den här gången är det point of no return.
Ingen mer LW överhuvudtaget. Noll. Inte minsta promille.

Helt enig.
En sån håller jag öppet kan ha nåt finger med i spelet, det är nämligen en roll som sådana kvinnor kan ha och som kan gå under radarn.
För att de bejakar en offerroll och omgivningen är omgående redo att känna empati.
Bakom triangeldramat och den utåtriktade, notoriskt otrogen mannen så finns en mycket försmådd och åsidosatt kvinna som är ursinnig.
Det ses i förhör om man inte missar meningarna.
.... Så jag fortsätter rynka på näsan i den här soppan av ryggdunkare, manipulatörer, omoget allierande och offerroller.
Det är mycket möjligt att SD inte klarade av att säga nej till LW och tar beslutet att det är enda lösningen att ta henne av daga. Han är rigid, fyrkantig och resultatinriktad. Helt utan nyanser.
"Det ska bli så bra nu"
Redan för två år sedan var detta min och min partners tankar. Att det är HD som velat det och för att få henne tillbaka måste L dö. Först då kan frun lita på att det S säger är sant. En slags kärleksgärning. Det verkar som allt faller mer och mer på plats.Ja, han är säkert ettor och nollor.
Citera
2021-02-04, 22:38
Medlem
Om HDs tidschema 15 maj på arbetsplatsen.

Det har varit diskussioner kring MTs vittnesmål och om medicinvagnen kan ha varit ute senare på dagen så jag tittade lite på tidstämplarna för den 15 maj.

1) HD har passerat entrén vid tre tillfällen under dagen: när hon anländer på morgonen, vid lunch samt en gång på eftermiddagen när hon slutar(?). Kanske glömde hon något i klädskåpet och gick tillbaka (?).
2) HD loggar in till läkemedelsrummet sju gånger under dagen.
3) HD loggar in en gång vardera med två minuters mellanrum på två medicinvagnar på morgonen.

Inloggningar 2018-05-15 av HD till Entrédörr till avdelning 92 (ENTRE) samt Läkemedelsrummet på avdelning 92 (LM RUM)
Tillträde beviljad [699852445) M 2V 073E ENTRE AVD 92 NIMA D*vidsson, H*nna 2018-05-15 06:41
Tillträde beviljad [699852445) M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 07:39
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 07:40
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 07:53
Tillträde beviljad [699852445) M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 08:10
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 10:39
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073E ENTRE AVD 92 NIMA D*vidsson, H*nna 2018-05-15 12:15
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 12:27
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073G LM RUM AVD 92 NIMP D*vidsson, H*nna 2018-05-15 12:40
Tillträde beviljad [699852445] M 2V 073E ENTRE AVD 92 NIMA D*vidsson, H*nna 2018-05-15 14:49

Inloggning 2015-05 av HD i medicinvagnen tillhörande Neurointermediärvårdssavdelningen
208030 2018-05-15 08:04 In passage (740907 xxxx ) .. D*vidsson, H*nna
Not från bilagan: Tidsangivelserna i loggen från den specifika låsenheten skall korrigeras med -34 minuter (t.ex. klockan 08:04 i loggen motsvarar 07:30 i realtid).

Inloggning 2015-05 av HD i medicinvagnen tillhörande Strokeenhetens vårdavdelning
2018-05-15 07:45 Inpassage (740907-xxx) .. D*vidsson, H*nna
Not från bilagan: Tidsangivelserna i loggen från den specifika låsenheten skall korrigeras med -13 minuter (ex. klockan 07:45 i loggen motsvarar 07:32 i realtid).

Edit: enligt förhör var hon på HLR-utbildning på em
V: Åh. Ja men vänta! Nu! Nu .. jag var på utbildning på slutet på jobbet så att ja .. eh ... visst vare då .. jo men de var ja .. ja var ju på utbildning eh .. på HLR-utbildning .. ehh .. o då är vi bmta i ett annat hus längre bort på sjukhuset. Eh .. o den skulle ha hålli på till 4 men ja tror att vi slutade vi .. för vi kom fram till att vi slutade strax före i alla fall. Så ja skulle kunna tippa på att ja faktiskt va hemma lite senare den dan för att .. va tillbaka .. o byta om o s ... ah .. ah .. jag var nog .. nej jag åkte direkt hem, jag gjorde ingenting efteråt.
Senast redigerad av piastrone 2021-02-04 kl. 23:19.
Citera
2021-02-04, 22:49
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Stopp.
Rent basic bak i tiden.
PPD är inte en manlig form av kontroll.
Mycket kan han beskyllas när H ska vara offer men föga detta.

H uppvisar tecken på en mycket allvarlig depression varav hon är suicidal.

Att HD har psykiska besvär redan när barnets födelse, det vet vi. Själv nämner hon något om relationsproblem med modern och förlossningsdepression (?).
Jag menar inte att detta skulle vara en form av kontroll (eller hur du uttrycker det).

Man kan både ha psykiska besvär sedan tidigare och på det ha en relation med en kontrollerande make.

Det kan t om vara så att det är ingångspunkten för SD att komma åt henne, hennes svaghet som han nyttjar. Han är ständigt på jakt efter något, lämnar henne ensam när barnen är små. Han på dykarklubben och flörtar med en kvinna medan HD med depression har ett barn med glutenintolerans som kolikskriker.

Jag har länge trott att HDs dåliga psykiska mående har försämrats av den behandling hon får stå ut med. Hon orkar inte tänka på det, hon har självmordstankar och bryr sig inte om hon dör.

Citat:
Att hon är beroende av SD är inte konstigt, hon är snudd på kataton. Där han sätter henne där sitter hon när han kommer hem.
När en person går ner i eller upp ur depression är faran för suicid eftersom handlingskraft återkommer.

När det kommer till nyförlösta och små barn är det de domäner där kvinnor mördar, dvs infanticide och sen fortsättningsvis filicide.
Att hon inte knyter an, som han nämner, är med andra ord inte underligt.

Men det är inte hon som googlar på "plötslig spädbarnsdöd, och det är inte hon som pratar om att döda henne och barnen.

Citat:
Det kan vara tecken debut av bipolär typ 2 relaterat till den medicin hon äter - eftersom hon återinsjuknar efter några år i ny allvarlig depression och är återigen suicidal

Depression och ångest nämner hon väl 2019 när hon äter Quetiapin. Quetiapin kan man få mot ångestproblematik, vilket hon också nämner. Visserligen står det inte i FASS som indikation, men jag känner till att det kan skrivas ut för behandling av ångest.

Citat:
Det som dock är väldigt underligt med H är att hon, som återställd och åter i jobb, har en mycket skev förklaring år 2018 till det som hände.

Hon trivialiserar hans respons och jämför på en mycket skevt sätt att hon förstår att han ville döda henne och det nämns familj från FhL. Där ingår friska barn som föga kan jämföras med ordval som anhöriga kan uttrycka i vården om svårt sjuka.
Det är inte det samma som att önska att nån mördar dem.
Hon är alldeles för förstående och det är än mer absurt att hon är sjuksköterska med det resonemanget.

Helt klart underligt.
Vad som händer, varför hon börjar "vakna till liv" som Lena uttrycker det, det vet vi inte. Kanske läker det ut av sig, eller så börja hon med någon ny medicin.

Men det förklarar ingalunda hennes reaktion i förhör 2019, när hon ställs inför det som polisen fått till sig. Det är en extrem försvarsställning och överslätande, när man skulle kunna tänka sig ett psykbryt och gråt.
Nu sitter hon själv som misstänkt, och vad går genom hennes huvud?
En tes jag har haft är att SD manglat in i hennes huvud i över ett år, att han är oskyldigt misstänkt; de har utrett med tunnelseende och de har inget på honom. Nu sitter hon själv inne i tunneln, lika oskyldig.
Hon reagerar med misstänksamhet mot polisen och utredningen, vill inte minnas, vägrar samarbeta.

Eller så vet hon mer, (kanske mer än det?) och reagerar på det sätt hon gör av den anledningen.

Citat:
H är skev i resonemanget och personligen begriper jag inte varför det här ska slätas över och att allt åläggs honom.
Hon är skarp för övrigt och ingen amöba.
Hon har ett logiskt resonemang när han dundrar på mot barnen men faller till föga med bullshit som att han är en god pappa och att hon älskar honom.

Jag "slätar inte över" utan försöker förstå.
Ingen av oss härinne vet, utan det blir spekulationer.

Jag utgår från det beteende som vi ser hos SD, med stalking, kontroll, lögner, gaslighting och dödshot. Det är om något ett väldigt skevt beteende, som går ut över både Lena, HD, barnen och JG. Att det skulle kunna påverka någon mycket negativt, särskilt om man redan har depression och ångest, tvivlar jag inte på.

Citat:
Vore H en kuvad kvinna som inte tar sig ur hemmet vore det begripligt.
Hon är separarerad och har begärt skilsmässa och hon har ansvar för sitt eget beteende.
Hon daltar med skitstöveln.
Det är hon som är drivande till USA och det är hon som trots allt går bakom ryggen på SD när hon har Sillen.
För ATT hon vill ha SD tillbaka. Hon vill in i relationen och hon vill inte han ska sälja huset.

Får dela upp då det är massiv text och vitt skilda områden. Är åter senare, hej så länge.

Jag skulle inte kalla HD kuvad.
Som framgått av de citeringar jag gjorde från NCK och expertvittnet, behöver en kvinna som är utsatt för psykiskt våld, inte alls vara " svaga" och nedtryckta, utan kan precis som Lena vara starka i många situationer.

HD verkar dock agera som ett med SD, som en tvilling. Det är väl där som jag tycker att hennes okritiska beteende mot SD tyder på att hon är mycket påverkad/färgad av honom och hans version.
Jag har hört orden hjärntvättad och Stockholms syndromet om det här beteendet.

Expertvittnet:
"Synen på den våldsutsatta kvinnan som endast svag och nedtryckt stämmer därför inte, det kan även vara starka och välfungerande kvinnor som hamnar i den typen av relation."
Citera
2021-02-04, 22:58
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Det var i mars -18
FR hade varit och åkt skidor i Kilsbergen och så fick han meddelande om att LW lagt ut en cach vid ”Bogårdsängen” (? Lite svårt att höra) och han hade tid över så han åkte dit.
Det var sista gången FR träffade LW.

Tack. I mars; då kanske hon hade tänkt att de skulle fira skilsmässan. Hon trodde antagligen att det äntligen var hennes tur att bli fru Davidsson.
Citera
2021-02-05, 00:16
Medlem
Citat:
Jag har sagt det innan och jag säger det igen (dvs min syn på detta): SD är en toffel. Den som egentligen styr och ställer i det äktenskapet är HD. Otaliga är vittnesmålen från både henne själv och andra att hon egentligen kände till otroheten i flera år, men då passade det henne att LW fanns till hands och tog hand om de behov hon inte själv mäktade med. Sen vaknar hon till liv igen och kräver att deras relation ska avslutas och att de ska ghosta LW i alla geocashingsammanhang. Nu när hon börjar bli lite mer pigg vill hon själv vara mer aktiv i geocashingen och då funkar det inte att LW är där. Så hon ska bort från geocashingen också. Hon till och med får JG på sin sida och får honom att springa hennes ärenden. Vad hon inte hade räknat med dock var att efter att hon dragit fram deras relation i ljuset våren 2017 så trodde hon att SD skulle sluta att träffa LW. Men han fortsatte att gå bakom ryggen på henne för han hade hittat en sötma i det som hon inte hade förutsett. Skilsmässan framstår som en manöver för att visa SD att hon menar allvar - skärpning gäller med andra ord. Själva flytten skedde kanske just för att bostaden intill blev ledig. Den passade hennes syften perfekt. Utan den hade hon kanske inte ens flyttat ut? Den stackars fisken som verkar tycka om HD framstår som ett verktyg för att göra SD svartsjuk och att visa honom att hon kan gå vidare vilken dag som helst om han inte löser problemet med LW.

Men som frånskild har hon nu upptäckt att hon har alla fördelarna av att bo själv, men ändå ha SD i sitt liv. Hon behöver inte bo i samma hus och hon behöver inte vara gift. Många kvinnor gör den upptäckten efter en skilsmässa. Varannanveckolivet ger en frihet och självständighet åt många som de inte annars har haft i äktenskapet. Flickorna börjar bli stora och självständiga och hon kan göra precis vad hon vill med sin tid. Nu är det hon som både har kakan samtidigt som hon äter den.

HD önskade verkligen LW ut ur sitt liv och jag tror att SD såg till att uppfylla den önskan. Olika händelser har eldat på hatet och motivationen och till slut var hela situationen ohållbar för SD och han väljer den simplaste och fegaste lösningen av dem alla - att ta bort LW för gott.

Så tänker jag också.
Citera
2021-02-05, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Man blir mer än beklämd när man tänker på barnen! Fan också, vilket helvete om GM går fri! Det får inte ske.

Tror som du antyder att barnen D lever farligt. Deras föräldrar verkar ha svåra problem. Trots att LW är död.
Hoppas det inte blir en ny bjärredtragedi om än inte av samma orsaker.

Det svävar en sur air av mani, hemligheter och desperation över hela det sorgliga förortsscenariet. Under ett sken av ett glättigt hurtbulleri.

Kan undra vad som kommer hända härnäst. Jag hoppas att jag har fel i mina farhågor.
Citera
2021-02-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonic
Är det ett par starka indicier samt 5 svaga? Ej placerat Mgm på BP? Ej utesluta annan gm? Det blir nog en friande dom? Vet ej varför mina inlägg ej syns längre. Raderade?Fråga mig igen.

En indiciekedja måste vara stabil och obruten. Är den inte det så kommer den svagaste länken ifrågasättas och gärningspersonen kommer gå fri. Det var det som hände i TR.
Citera
2021-02-05, 01:19
Medlem
Ur förhör med HD 2018-05-29. Visst låter det som om HD krävt av sina föräldrar att stödja SD när otroheten uppdagas - att om de inte stöttar honom så kommer deras relation med henne (och barnbarnen?) att försämras? Man vet ju inte riktigt hur orden har fallit, men det låter som om HD även här kräver att andra människor ska göra som hon vill? Kan kanske i så fall förklara en del av SOAs flathet inför svärsonens behandling av HD. Det är faktiskt så hon vill ha det: support, och inte ett fördömande av SD.

V: Eh ja för det.. hmmm .. mina föräldrar står mig nära .. eh å det var faktiskt en av dom sakerna när .. som eh .. ja på nått sätt visst man är vuxen men eh dom står mig jättenära .. eh .. så när det här uppdagades ordentligt då så kände jag att kommer dom ta avstånd från Stefan då kommer aldrig våran relation o funka heller .. eh .. men dom .. var väldigt, dom lyssnade på det jag sa .. eh och sen så sa dom såhär att .. det han har gjort det är fel.. det är så fel det bara kan va .. eh .. vi försvarar inte det å vi tycker det verkligen är helt jättedåligt.. eh men väljer du att eh .. vilja fortsätta leva med Stefan å ni vill satsa å försöka eh så kommer vi o stötta er i det.. eh för det är ditt val å vi respekterar det.. Eh dom tycker jättebra om Stefan. Eh .. dom tycker fortfarande att den delen är jättedålig såklart för så gör man inte .. eh men dom tycker om honom som person ändå.
Citera
2021-02-05, 01:53
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ur förhör med HD 2018-05-29. Visst låter det som om HD krävt av sina föräldrar att stödja SD när otroheten uppdagas - att om de inte stöttar honom så kommer deras relation med henne (och barnbarnen?) att försämras? Man vet ju inte riktigt hur orden har fallit, men det låter som om HD även här kräver att andra människor ska göra som hon vill? Kan kanske i så fall förklara en del av SOAs flathet inför svärsonens behandling av HD. Det är faktiskt så hon vill ha det: support, och inte ett fördömande av SD.

V: Eh ja för det.. hmmm .. mina föräldrar står mig nära .. eh å det var faktiskt en av dom sakerna när .. som eh .. ja på nått sätt visst man är vuxen men eh dom står mig jättenära .. eh .. så när det här uppdagades ordentligt då så kände jag att kommer dom ta avstånd från Stefan då kommer aldrig våran relation o funka heller .. eh .. men dom .. var väldigt, dom lyssnade på det jag sa .. eh och sen så sa dom såhär att .. det han har gjort det är fel.. det är så fel det bara kan va .. eh .. vi försvarar inte det å vi tycker det verkligen är helt jättedåligt.. eh men väljer du att eh .. vilja fortsätta leva med Stefan å ni vill satsa å försöka eh så kommer vi o stötta er i det.. eh för det är ditt val å vi respekterar det.. Eh dom tycker jättebra om Stefan. Eh .. dom tycker fortfarande att den delen är jättedålig såklart för så gör man inte .. eh men dom tycker om honom som person ändå.

Synd att hon inte slängde ut honom istället. Undrar hur länge det hållt mellan honom och LW när det inte var "förbjudet" längre? Det kanske inte hade varit lika intressant då?
I vilket fall som helst så förtjänade SD och LW varandra. Lika sjuka båda två.
Citera
2021-02-05, 01:56
Medlem
Citat:

När polisen undersökte SD/HDs tomt så frågade de grannen vem är mest ute på tomten?

- Det är Hanna hon gillar och gräva i rabatterna, blommor
- Stefan då, gräver han på tomten?
- Han gräver där Hanna pekar
Citera
2021-02-05, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Synd att hon inte slängde ut honom istället. Undrar hur länge det hållt mellan honom och LW när det inte var "förbjudet" längre? Det kanske inte hade varit lika intressant då?
I vilket fall som helst så förtjänade SD och LW varandra. Lika sjuka båda två.

SD/HD verkar vara vad HD tycker vara det passade paret.
Senast redigerad av Remark 2021-02-05 kl. 02:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in