2021-02-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Vilket företag jobbar ni för?
Känns som jag sitter 2/3 av tiden bara väntar..

Wow tjänat 20 kr på en timme klistrad vid datorn..
Börjar mer och mer tvivla på det här "jobbet"..

Vilka är bäst att jobba för?

Där jag sitter har vi kö hela tiden , bara skicka pm om du är intresserad
2021-02-02, 22:42
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiicoos
Är intresserad. Skriver på en sida som jobbar mot CC och det laddar efter var tredje meddelande och man behöver vänta 1 minut typ.
2021-02-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiicoos
Hej det går inte och pma dig, ditt konto är för nytt. Vilken arbetsgivare/arbetsplats jobbar du på?
2021-02-03, 13:55
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Är intresserad. Skriver på en sida som jobbar mot CC och det laddar efter var tredje meddelande och man behöver vänta 1 minut typ.

När då? Både igår och idag har det varit bra hela dagen.

Ibland när jag helt plötsligt inte får något uppdaterar jag sidan så kommer det direkt. Vet inte varför men händer ibland.
2021-02-03, 19:52
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
När då? Både igår och idag har det varit bra hela dagen.

Ibland när jag helt plötsligt inte får något uppdaterar jag sidan så kommer det direkt. Vet inte varför men händer ibland.

Ja det är rätt frustrerande.
2021-02-03, 20:41
Medlem
frekkinheads avatar
Hallå allihop hör upp!

Ni alla noobies här som inte vet vad "Läderlappen" är för någonting, jag vill att vi alla nu börjar med att skriva till targets om de hört talats om den kontroversiella sexleksaken "Läderlappen", det är en gammal piska från Sovietunionen på 40-talet som skapades av kol- och glasfiber, som nu är olaglig att använda. Fråga gubbarna om de känner till den och om de vill använda den?
2021-02-03, 23:35
Medlem
Söker seriöst är ingen chattare

frekkinghead du är inte den enda som håller på att tappa det, motivationen är låg här med
2021-02-04, 01:35
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Tjena allihop.
Mod håller på att ta bort mina långa, detaljerade historier om Gyllene Cirkeln och det som HELA DETTA FÖRETAG och DENNA BRANSCH egentligen bygger på. Men han förstår väl inte att det är relaterat och ser det bara som "trams". I alla fall, då mina historier är det roligaste här i tråden, behöver jag ert stöd för att kunna fortsätta skriva dem så att han fattar att det finns efterfrågan.
Så ifall ni vill fortsätta läsa mina historier om GC så snälla svara "Ja", så kan jag få nog med stöd för att kommentarerna inte tas bort!

MVH,
Your dear associate.
JAG ÄLSKAR DINA HISTORIER
2021-02-04, 12:20
Medlem
Skön bonus idag, 350 meddelanden 5 euro hahaha. Är det någon som fortfarande jobbar kvar?
2021-02-04, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Skön bonus idag, 350 meddelanden 5 euro hahaha. Är det någon som fortfarande jobbar kvar?

Löjligaste bonusen jag har sett.
2021-02-04, 16:36
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva

Inte så illa procentuellt sett samt att du ju får lönen för de 350 meddelandena också.

Hade dom inte gett något extra alls vore det bättre?
2021-02-04, 18:01
Medlem
Ja det vore bättre utan bonus då den här bara är ett hån mot alla players.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in