Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Vadå i "den branschen"? Hon började med att blogga och fick därmed samarbeten som hon tjänade pengar på, det kan väl vilken person som helst börja med?
Sluta spela dum nu, har du inte sett vad jag har skrivit?
Hon är född wahlgren/ingrosso, med det namnet hade hon kunnat skriva vad fan som helst och ändå fått en chans till det hon har fått.
Hon hade fått jobba trippelt så hårt om hon inte hade varit född i kändisfamilj!
Nu tänker jag inte upprepa mig mer, gå tillbaka och läs vad jag har skrivit. Om du ändå inte förstår vad jag menar, så kan jag inte hjälpa dig.
Då får du greppa tag i någon som kan hjälpa dig med läsförståelsen.